menu

Film / Cast en crew / Kate Winslet

zoeken in:
Fantastische actrice is Kate Winslet inderdaad. Als ik me niet vergis kan ze ook nog prachtig zingen (?).

Kate Winslet mag zich steeds meer en meer tot mijn favoriete actrices rekenen. En ze greep al verscheidene malen helemaal onterecht naast die Oscar. Ze had hem zéker moeten krijgen voor 'Eternal Sunshine of the Spotless Mind' of 'Little Children'. Misschien met haar nieuwe samenwerking met DiCaprio en manlief, Sam Mendes in Revolutionary Road (2008). Wie weet.

Amsteldam schreef:
Fantastische actrice is Kate Winslet inderdaad. Als ik me niet vergis kan ze ook nog prachtig zingen (?).

Ja ze heeft één nummer What If.

Oh ja inderdaad. Alleskunner is Kate Winslet haha. Nog een prachtige verschijning ook.

Ik zag haar voor het eerst in Titanic, ik vond haar best aardig acteren. Chemie tussen haar en Leo zat ook wel goed. Daarna zag ik haar weer in films als Finding Neverland, Eternal Sunshine of the Spotless mind en Heavenly Creatures. Door die drie films ben ik er absoluut van overtuigd dat Kate een steengoeie actrice is, die ook prima verschillende soorten rollen kan spelen.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.wallpaperbase.com/wallpapers/celebs/katebosworth/kate_bosworth_4.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

tees is pas een sgoontje

In Titanic en ESOTSM was ze idd formidabel goed. Wel jammer dat ze verder iets te vaak in saaie historische filmpjes speelt. Iemand die ook nog een sterke moderne film met haar kan aanraden???

Ik zou Little Children eens kijken.

Thx matthijs, zal ik zeker eens doen, ziet er niet slecht uit

laundromat
Het is Kate Winslet-weekend lijkt het wel.

Met:
Little Children (2006) (must-see!)
Holy Smoke (1999)
Enigma (2001)

melvddonk
Mijn Winslet-lijstje:

1. Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2. Little Children
3. The Life of David Gale
4. The Reader
5. Finding Neverland
6. Titanic
7. Revolutionary Road
8. The Holiday
9. Heavenly Creatures

speranza
1. 5* Holy Smoke
2. 5* The Reader
3. 4,5* Titanic
4. 4* Revolutionary Road

kappeuter (crew)

https://www.youtube.com/watch?v=KTLaGmzleO0

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Kate Winslet Recreated a ‘Titanic’ Scene with Bear Grylls, and It Was Wild - yahoo.com

En om het nog wat meer filmgerateerd te houden, Labor Day (2013) vond ik een sterke 'recente' Kate Winslet film.

kappeuter (crew)

https://www.youtube.com/watch?v=jpz0OtU7qBw

Ik kan haar naam niet goed uitspreken, bij mij is het altijd Kate WinSLET. Niet dat ik vaak over haar praat maar oke anyway... wel een goede actrice, wanneer zij een film uit brengt wil ik het altijd wel zien. Met als voorkeur de films met DiCaprio.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:55 uur

geplaatst: vandaag om 14:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.