• 8.489.130 stemmen

Release datum: 18 april 2021

• HBO Max Bekijk via HBO Max
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Mare of Easttown

Mare Sheehan is een detective uit een klein plaatsje in de Amerikaanse staat Pennsylvania. De normaal zo rustige en nietszeggende gemeenschap wordt op een dag geconfronteerd met de vondst van een lichaam in een rivier nabij het dorpje. Het blijkt te gaan om de jonge dochter van een inwoner, die alles op alles zet om de dader te vinden en desnoods het heft in eigen hand neemt. Terwijl Mare het onderzoek naar de vermoedelijke moord op het meisje in goede banen probeert te leiden, moet ze ook om zien te gaan met haar privésituatie, die al gauw met de zaak verstrengeld raakt.

Acteurs en Actrices

Alle Media

Meningen over Mare of Easttown

Suitehome

woensdag 16 juni 2021
Mare of Easttown seizoen 1 Uitstekend HBO thrillerdrama, met goede cast geleid door superieure Kate Winslet. In Easttown (een voorstadje van Philadelphia) heeft de crisis flink toegeslagen; met drank en ogenschijnlijk sterke familiebanden -iedereen is oom, broer, tante, neef of nicht van elkaar- worstelt de gemeenschap zich naar een betere toekomst. Mare Sheehan (Kate Winslet) is rechercheur bij de lokale politie en wordt geconfronteerd met een vermissingszaak die parallellen lijkt te vertonen met een eerdere zaak. Mare is het type anti-held, of held tegen wil en dank, en heeft zelf de nodige trauma's te verwerken. En zoals dat hoort: Mare's verdriet is geïmplodeerd. De komst van de vriendelijk en naïeve collega-rechercheur Colin Zabel (Evan Peters) lijkt een einde te maken aan het fatalisme.

Het vlotte scenario geeft met tal van verhaallijnen een realistisch en intens beeld van het huidige Amerika. Deze tijding van Easttown is geschoten in deprimerende, fletse kleuren, en zorgt daarmee voor een prachtige fotografie. Regisseur van dit sublieme drama is Craig Zobel (regisseerde afleveringen van Westworld, The Leftovers en American Gods) en bezorgt HBO na het tegenvallende en geforceerde The Undoing, een geweldige return to form.
avatar van DjFrankie

DjFrankie

vrijdag 24 december 2021
Mare of Easttown seizoen 1 Erg goeie serie, denk wel na Squid Game mijn nummer 2 van 2021

pedro

maandag 31 mei 2021
Mare of Easttown seizoen 1 Kate Winslet doet absoluut haar best, maar ze kan deze matige serie alleen niet redden. Veel bekende acteurs, maar het verhaaltje hebben we al duizend keer gezien, en het is absoluut niet goed uitgewerkt. Ook vond ik de jongeren absoluut zeer slecht acteren, er moeten toch betere te vinden zijn. Nee dit is niet geweldig. Wil je een goede rauwe serie zien, met een reeks heerlijke acteurs, kan ik absoluut het Zuid Koreaanse LIVE aanraden, toch wel een ander niveau....