• 8.518.247 stemmen

A Kid in King Arthur's Court (1995)

Familie / Avontuur | 89 minuten

Genre: Familie / Avontuur

Oorsprong: Verenigde Staten / Hongarije / Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Michael Gottlieb

Met onder meer: Thomas Ian Nicholas, Joss Ackland en Kate Winslet

Plot A Kid in King Arthur's Court

"Joust Do It."

De jonge Calvin Fuller wordt naar het hof van Koning Arthur getoverd door de tovenaar Merlijn. Zijn missie: Camelot redden. Om dit te bereiken, moet hij het opnemen tegen de schurk Lord Belascoe, trainen om een ridder te worden en prinses Catherine redden die intussen verliefd op hem is geworden.

imageimageimage

King Arthur

Lord Belasco

Master Kane

Princess Sarah

Princess Katey

avatar van Herald

Herald

"Hail he who has come from the sky to deliver us from the terror of the deadites!" Oh nee dat is een andere film Valt me op dat kinderfilms hier meestal slecht scoren. Terwijl er toch een soort who-dunnit in zit, want wie is toch die geheimzinnige zwarte ridder?

avatar van John Doe

John Doe

Puntje erbij voor Merlijn toch tovenaar .

avatar van seanpuffy

seanpuffy

echt een heel goede ontspannende film het is mijn allereerste dvd dat ik jaren geleden heb gekocht en ik heb er nu nog altijd geen spijt van als je is lekker wilt ontspannen moet je deze film zeker zien en je ziet er nog een jonge kate winslet in ook.

**4**

avatar van Flipman

Flipman

Zie de review van The Nostalgia Critic en wees verbaasd over het verschrikkingsgehalte van deze film.

avatar van Phantasm

Phantasm

Redelijke avonturenfilm voor de zondagmiddag.