The Battle of Shaker Heights (2003)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Efram Potelle en Kyle Rankin
met Shia LaBeouf, Elden Henson en Amy Smart

De 17-jarige scholier Kelly Ernswiler heeft een grote passie in zijn leven en dat is het naspelen van epische oorlogstaferelen uit W.O.II. Wanneer hij een mede-oorlogsnaspeler ontmoet neemt zijn leven een vreemde wending. Deze haalt hem over om via oorlogsstrategieën zijn vijand op school te verslaan. Ook vindt hij een nieuwe liefde in de oudere zus van zijn vriend.

Een keer in het vliegtuig gezien. Echt met plaatsvervangende schaamte gekeken die film, wat een kneus speelt Shia toch in deze film. Verder wel vermakelijk en afentoe gelachen

2.5 ster

*Joly*
Niet echt een bijzondere verhaal, maar wel vermakend en lachwekkend!
*4.o

avatar van Niqk
de hoofdrolspeler was vreemd, de film raakte me niet echt.. de zwarte humor was af en toe wel leuk..

een net niet film..

Juist een erg leuk en vooral verfrissende film. Mede als je vooral de films van Shia hebt gezien die na deze film uitkwamen is het leuk om hem als 'jonge' acteur te zien.

avatar van Fryce
Een leuke hap slik weg film, niet meer niet minder.

avatar van Justinw
Bij Blokker gesignaleerd in de bak 5 voor 5 euro

avatar van blurp194
Prettig sympathiek filmpje, op een rustige manier grappig, het gaat meer om de situaties die leuk zijn dan om echte grappen - en daarbij is het meest vrij subtiel, geen platte dijenkletsers. Leuk om een keer gezien te hebben en duurt kort genoeg om niet te gaan vervelen - de 90 minuten die hier staan heb ik toch zeker niet gezien, en op IMDB staat 79 minuten - en de versie die ik heb haalt maar net over de 70 minuten tot de aftiteling.