menu

Film / Cast en crew / Paul Rudd

zoeken in:
Ik vind Paul Rudd echt gaaf (H)

Ik ook. Geweldige vent Heerlijke rollen in Knocked Up en o.a. Role Models. Ook veel erg leuke bijrolletjes. Benieuwd naar I Love You, Man.

IcU
Hij had ook een leuke rol in de serie Friends..

Ik las laatst een recensie waarin de recensent hem beschreef als iemand die er 'te normaal' uitziet om echt beroemd te zijn. Ik vond 't wel een interessante opmerking. Maar sinds Role Models begint hij toch eindelijk echt door te breken. Ik vind 'm ook wel leuk, net zoals Chandler liet zijn personage in Friends ook gewoon alles over hem heen komen.

AHWA
Hij zal nooit een filmster worden, maar is geniaal als sarcastische droogkloot. Evenals Rogen, Hill, et cetera.

In Friends is hij inderdaad erg goed

In Friends vond ik hem heeeel leuk. Heb hem laatst in Forgetting Sarah Marshall gezien, en daar was hij heel hilarisch x] Als je z'n IMDB-profiel bekijkt heeft hij best wel wat werk gedaan, maar nu pas begint hij door te breken.

Vind hem een van de betere acteurs van het moment. Heb hem eigenlijk nog nooit in een slechte rol gezien, maar volgens mij is hij wel iemand die het moet hebben van type-casting. In wat hij doet is hij wel echt heel goed. Vond hem in "I love you, man" ook heel leuk. Die film bewees voor mij wel dat hij ook een film kan dragen, want in bv Knocked Up en the 40 year old virgin had hij toch maar kleine rolletjes. Zeker een van mijn favoriete acteurs op het moment.

Ik merkte hem voor het eerst op in die Will Ferrell film The Legend of Ron Burgundy. Erg grappige rol heeft hij daar.

Erg hilarisch in zijn narcistische en sarcastische bijrolletjes in Apatow producties.

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=Cvy9rjaiS8M

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Admission (2013) - vanaf 20 juni in de bioscoop

kappeuter (crew)

https://www.youtube.com/watch?v=FWxIyBRZOHI

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Prince Avalanche (2013) - vanaf 19 september in de bioscoop

HALVE TAMME.

https://www.youtube.com/watch?v=4LvMeYEwWGQ

AHWA schreef:
Hij zal nooit een filmster worden, maar is geniaal als sarcastische droogkloot. Evenals Rogen, Hill, et cetera.

Grappig, 7 jaar later is ie Ant-Man

AHWA
Heeft ie goed gedaan, ja.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:01 uur

geplaatst: vandaag om 13:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.