Wanderlust (2012)

geregisseerd door David Wain
met Jennifer Aniston, Paul Rudd en Malin Åkerman

Nadat het stedelijk koppel Linda en George (Jennifer Aniston en Paul Rudd) een huis koopt in New York, verliest George zijn baan. Doordat ze geen andere optie hebben besluit het koppel naar Georgia te verhuizen om bij familie in te trekken. Op weg er naar toe overnachten ze in een Bed & Breakfast wat een commune blijkt te zijn.

avatar van Valak
Heb deze ook een keer gezien een tijd geleden, kan me er niet veel van herinneren maar vond 'm volgens mij best grappig.

avatar van Mevlut Karatas
Foutje in de film: ze klappen nooit, ze doen dat gekke wrijven met hun wijsvinger op hun duim in de plaats. Behalve als ze de auto terug rechtkrijgen, dan klappen ze plotseling allemaal hevig. 'k Zeg het maar hé.

avatar van Mevlut Karatas
numb nuts schreef:
3 sterren oftewel boven dit gemiddelde.
1=ik vind haar gewoon een mooie dame
2=ik vond het leuk om alan alda te zien en vooral in de diner.
3= de afgeplakte tieten van haar,en de harde tepels van eva.
4=die gast met die baard speelt het heel leuk
5=die irritante broer is gewoon heel erg en dat gaat .....,heeft 1 kind en mooi huis maar???
6=het feit dat geld niks koopt en dit laatste cijfer is heel belangrijk.
gelukkig .

Vooral 5 vind ik echt sterk beargumenteerd.

Soms grappig soms slaapmiddel