White Palace (1990)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Luis Mandoki
met Susan Sarandon, James Spader en Jason Alexander

Max Baron is een 27-jarige snelle reclamejongen die aan het opkrabbelen is na de dood van zijn vrouw. Op een avond in een bar ontmoet hij Nora Baker, een 43-jarige serveerster. Ze worden verliefd op elkaar, maar de verschillen in leeftijd en sociale achtergrond zorgen voor nog wat obstakels.

avatar van narva77
Voor iedereen die vanavond niet naar Das Boot of She's All That gaat kijken...

vind dit zo'n heerlijke (vrouwen) film

avatar van Vamperia
Deze film is net als Class de hoop voor oudere vrouwen ooit nog van een jong blaadje te mogen snoepen.

Dit is juist een goede film/verhaal. Uit het leven gegrepen.

avatar van Mescaline
Deze film na 45 minuten afgezet, ik kon maar niet in de film komen en dat komt onder andere door een hele zoete en vervelende soundtrack en een slechte uitwerking van het hoofdpersonage.
Wat deze film mist is opbouw, passie en gevoel.

Geen stem dus, maar ik raad mensen deze film NIET aan.

sel
Ik raad mensen aan deze film WEL te kijken. Wat een mooie film. Ik moet toegeven dat je in het eerste gedeelte er even in moet komen, maar daarna ging ik helemaal mee in het verhaal. Super acteerwerk van beide acteurs. Ik vond het verhaal erg geloofwaardig en ik voelde echt een klik tussen de acteurs. Aan te raaden voor iedereen die van een mooie romantische speelfilm houd.

avatar van missl
Romantische film over twee mensen die elkaar ontmoeten, elkaar leuk vinden maar ze staan en leven anders in het leven. Kijkt lekker weg en goed geacteerd. Sarandon kan natuurlijk ook niet veel verkeerd doen. Spader daarentegen was wel irritant.