• 11.316 nieuwsartikelen

Met onder meer: Susan Sarandon, James Spader en Jason Alexander

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 24 mei 1991

Plot White Palace

"The story of a younger man and a bolder woman."

Max Baron is een 27-jarige snelle reclamejongen die aan het opkrabbelen is na de dood van zijn vrouw. Op een avond in een bar ontmoet hij Nora Baker, een 43-jarige serveerster. Ze worden verliefd op elkaar, maar de verschillen in leeftijd en sociale achtergrond zorgen voor nog wat obstakels.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van narva77

narva77 (crew films)

Voor iedereen die vanavond niet naar Das Boot of She's All That gaat kijken...

avatar van madelon25

madelon25

vind dit zo'n heerlijke (vrouwen) film

avatar van Vamperia

Vamperia

Deze film is net als Class de hoop voor oudere vrouwen ooit nog van een jong blaadje te mogen snoepen.

avatar van Neri

Neri

Dit is juist een goede film/verhaal. Uit het leven gegrepen.

avatar van Mescaline

Mescaline

Deze film na 45 minuten afgezet, ik kon maar niet in de film komen en dat komt onder andere door een hele zoete en vervelende soundtrack en een slechte uitwerking van het hoofdpersonage.

Wat deze film mist is opbouw, passie en gevoel.

Geen stem dus, maar ik raad mensen deze film NIET aan.

avatar van sel

sel

Ik raad mensen aan deze film WEL te kijken. Wat een mooie film. Ik moet toegeven dat je in het eerste gedeelte er even in moet komen, maar daarna ging ik helemaal mee in het verhaal. Super acteerwerk van beide acteurs. Ik vond het verhaal erg geloofwaardig en ik voelde echt een klik tussen de acteurs. Aan te raaden voor iedereen die van een mooie romantische speelfilm houd.

avatar van missl

missl

Romantische film over twee mensen die elkaar ontmoeten, elkaar leuk vinden maar ze staan en leven anders in het leven. Kijkt lekker weg en goed geacteerd. Sarandon kan natuurlijk ook niet veel verkeerd doen. Spader daarentegen was wel irritant.

scorsese

Uitstekende film over een jonge weduwe die verliefd wordt op een wat oudere serveerster. Een mooi liefdesdrama met twee goed neergezette personages die nogal verschillen van elkaar maar ook een overeenkomst hebben. Hun relatie is hier geloofwaardig neergezet. De film heeft een aangenaam tempo en goed acteerwerk van James Spader en Susan Sarandon die hier ook goed gecast zijn. Een kleine 4.0 sterren.

avatar van eempag

eempag

"She can't hold a candle to me in the fucking department."

Beste zin ooit uit een film?

avatar van LITTLEHOLLYWOOD

LITTLEHOLLYWOOD

De chemie tussen Sarandon en Spader spat van het scherm!! Echt een heel goeie film, met topprestaties van de gehele cast! Susan Sarandon is trouwens in iedere film goed, jammer dat de carriere van James Spader nadien wat aan het kwakkelen gegaan is. Aanrader!!