The Oh in Ohio (2006)

2,41

geregisseerd door Billy Kent
met Parker Posey, Paul Rudd en Mischa Barton

Een jonge vrouw (Posey) is getrouwd met haar geliefde sinds haar jeugdjaren en ze leidt een voor de buitenwereld schijnbaar perfect leventje, echter: ze heeft nog nooit een orgasme gehad. Wanneer zij haar echtgenoot verlaat, probeert hij zijn mannelijkheid te bewijzen door een jonge studente te versieren.

35 BERICHTEN 2 MENINGEN
zwak einde, anders best wel in orde.

avatar van Chromeo
Film was leuk, maar eindigt vreemd. Leuke cameo van L. Minelli als "Masturbation Guru". Vond die scene hilarisch!!!

Aardig idee, maar slecht uitgewerkt. Bovendien over de hele breedte matig tot slecht acteren. Het enige leuke aan deze film is de titel, maar verder is het eigenlijk helemaal niks. Geen wonder dat Heather Graham haar naam niet bij de credits wilde.

geplaatst: bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
Matige one-joke-movie waarin een getrouwde vrouw nog nooit een orgasme heeft gehad. Nogal ongeloofwaardig dat ze ook nog nooit een vibrator heeft gebruikt, en dit vervolgens doet en dan is het meteen raak. De film verveeld op zich niet, maar leuk of grappig is toch anders. En ook het einde komt totaal uit de lucht vallen. Parker Posey en Paul Rudd zijn op zich wel leuk, maar hier had zeker wat meer in gezeten.

avatar van ILDIB
Een paar leuke scenes en wat schoon volk, maar wat een wazig einde. Erg anticlimax zeg maar..