• 8.348.293 stemmen

Geregisseerd door: Steve Taylor

Met onder meer: Claire Holt, Tania Raymonde en Jason Marsden

Plot Blue like Jazz

"Everybody belongs somewhere"

Een vrome 19-jarige tweedejaarsstudent aan het Texas Junior College besluit impulsief om zijn evangelische opvoeding in te ruilen voor een leven in de Pacific Northwest. Hij vertrekt naar één van de meest progressieve campussen in Amerika, Reed College in Portland. Bij zijn aankomst blijken de omgeving en de excentrieke studenten heel anders te zijn dan hij zich ooit kon voorstellen. Daardoor start voor hem het begin van een reis naar zelfontdekking om te leren begrijpen wie hij is en waar hij werkelijk in gelooft.

image

Social Media

avatar van Raffael77

Raffael77

Soort van harde EO movie, daar moet je van houden.

avatar van decicco

decicco

Geweldige film!

avatar van Keane1983

Keane1983

Zeker geen onaardige film.

Het verhaal kijkt lekker weg en hoewel het een erg hoog EO gehalte heeft, heb ik me er nergens aan gestoord.

De film zoekt de randjes van " het kan net" op door verschillende thema's aan te snijden (homosexualiteit, het anders zijn, verschillende stromingen).

Hoewel de film erg God-gerelateerd is, worden alle onderwerpen in zijn of haar waarde gelaten. Toch wordt het het god gevoel op het laatste toch nog even opgedrongen voor mijn gevoel.

Veder is het acteerwerk prima en overtuigend en een prima score en soundtrack.

Van mij een 3,5*

avatar van blurp194

blurp194

Voor mij teveel EO, na een halfuurtje afgehaakt...

Tarkus

Redelijk goede film waarvan de soundtrack me enorm is bevallen.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

En wéér een film geschikt bevonden door de EO. Toch is het deze keer niet heel erg storend, op het laatste stuk na. Verder is het verhaal best te doen en wordt er best aardig geacteerd. 2,5 ster