ad

Met onder meer: Paul Rudd, Christine Taylor en Reese Witherspoon

Releasedatum: 7 april 1998

• Google Play Bekijk via Google Play

Over Overnight Delivery

"They've got 24 hours to stop a package, prevent a disaster, and fall in love."

Als Wyatt erachter komt dat zijn vriendin Kimberley vreemd is gegaan, stuurt hij haar een brief waarin hij het uitmaakt, vergezeld van een gebruikt condoom en een naaktfoto van zichzelf met een stripster. Naderhand blijkt echter dat hij het fout had en probeert hij de brief te onderscheppen voordat die z'n vriendin bereikt. Het enige probleem is dat de bezorger van de brief niet zal stoppen voordat zij de brief heeft.

image

avatar van Jordy

Jordy

Echt een erg grappige film, waar de makers van Road Trip blijkbaar goed naar gekeken hebben. De film heeft een paar zeer grappige momenten, en de hoofdpersonen (vooral Witherspoon) spelen erg leuk. 3 en een halve ster.

avatar van alexis

alexis

écht een grappige film met leuke humor en een grappig verhaal met een leuk slot.

avatar van Pierre1

Pierre1

Dit vond ik een erg leuke film, leuk verhaal, veel humor. Met plezier een tweede keer gezien. 3,5*

avatar van SaintOfKillers

SaintOfKillers

Altijd een verrassend leuke film gevonden.

avatar van soom

soom

het einde wordt wel een beetje afgeraffeld: Hij is ineens afgelopen, beetje vaag. maar ik heb het begin ook niet gezien, wat ik wel graag had willen zien.

Ik heb niet erg veel roadtripfilms gezien, dit is de 3e. Maar zeker wel de beste tot nu toe. dat moet ik eerlijk zeggen. en ik heb nog nooit zo dubbel gelegen om een komedie.

avatar van Brammaretto

Brammaretto

• 2000 stemmen

Leuk? Grappig? Nee, voorspelbaar en best saai.

2* Hoef 'm zeker niet nog een keer te zien.

avatar van aSMoDeuS

aSMoDeuS

Road Trip?

avatar van us_raider

us_raider

• 2034 berichten

Had 'm al een keer gezien maar blijkbaar nog niet gestemd. Vooral die bezorger is meesterlijk.

avatar van FillumGek

FillumGek

Net gezien, eerste kwartier gemist.

Leuke, vermakelijke film met een fantastische Witherspoon. De bezorger is inderdaad ook erg grappig. Ondanks dat is Road Trip vele malen leuker en heb ik niet gek veel gelachen om deze film.

Drie sterren.

PS. Paul Rudd deed me trouwens sterk denken aan Seymore Butts. Ik bleef maar wachten op de naaktscenes tussen hem en Witherspoon maar die kwamen maar niet

avatar van alexxx

alexxx

Echt een leuke film, ik heb me wel vermaakt hoor..

Roadtrip is hier duidelijk op gebaseerd.. Maar deze film is schitterend

avatar van Purmerend

Purmerend

Erg voorspelbaar, maar daarom niet minder leuk. Aangename komedie met een goede cast.

avatar van :DOEMAARGEK*

:DOEMAARGEK*

Wel grappig. Beetje voorspelbaar. Leuke spelers!

3.5!

avatar van maxcomthrilla

maxcomthrilla

Vandaag helaas gemist maar dit is gewoon een erg leuke roadmovie met een niet te missen rol van Reese Witherspoon. Ze is weer lekker op dreef. Ik heb regelmatig in een deuk gelegen. De film kan alleen net niet tippen aan Road Trip, ondanks dat die film hierop is gebaseerd. 3,5*

avatar van mental_jos

mental_jos

ow deze is slecht.. toen ik de 1e 10 minuten had gezien wist ik al hoe die af zou lopen. 1 ster

avatar van D-ark

D-ark

Beter dan road trip. Zeer geslaagde charemante en grappig film.

een echte aanrader.

avatar van undeviljur

undeviljur

deze film is een meesterwerk en een van mij top 10 films

en Reese Witherspoon speelt ook weer super goed.

TOP

avatar van Sjoerdow

Sjoerdow

Heerlijk onnozele film

Ik heb me destijds kostelijk vermaakt om de toen al grappige Paul Rudd!

3,5 ster

avatar van undeviljur

undeviljur

weet iemand waar je deze film kan kopen op dvd en dan met Nederlandse ondertitels??

scorsese

Redelijke film waarin een jongeman een brief naar zijn vriendin stuurt om het met haar uit te maken. Een simpele, maar prima opzet voor deze romcom/roadmovie. Een paar vermakelijke en actievolle situaties. Paul Rudd en vooral Reese Witherspoon doen het wel leuk, maar van chemie is niet echt sprake. De film duurt niet te lang en daarom nog net 3.0 sterren.