Overnight Delivery (1998)

Romantiek / Komedie

geregisseerd door Jason Bloom
met Paul Rudd, Christine Taylor en Reese Witherspoon

Als Wyatt erachter komt dat zijn vriendin Kimberley vreemd is gegaan, stuurt hij haar een brief waarin hij het uitmaakt, vergezeld van een gebruikt condoom en een naaktfoto van zichzelf met een stripster. Naderhand blijkt echter dat hij het fout had en probeert hij de brief te onderscheppen voordat die z'n vriendin bereikt. Het enige probleem is dat de bezorger van de brief niet zal stoppen voordat zij de brief heeft.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Echt een erg grappige film, waar de makers van Road Trip blijkbaar goed naar gekeken hebben. De film heeft een paar zeer grappige momenten, en de hoofdpersonen (vooral Witherspoon) spelen erg leuk. 3 en een halve ster.

écht een grappige film met leuke humor en een grappig verhaal met een leuk slot.

avatar van Pierre1
Dit vond ik een erg leuke film, leuk verhaal, veel humor. Met plezier een tweede keer gezien. 3,5*

avatar van SaintOfKillers
Altijd een verrassend leuke film gevonden.

avatar van soom
het einde wordt wel een beetje afgeraffeld: Hij is ineens afgelopen, beetje vaag. maar ik heb het begin ook niet gezien, wat ik wel graag had willen zien.
Ik heb niet erg veel roadtripfilms gezien, dit is de 3e. Maar zeker wel de beste tot nu toe. dat moet ik eerlijk zeggen. en ik heb nog nooit zo dubbel gelegen om een komedie.

Leuk? Grappig? Nee, voorspelbaar en best saai.
2* Hoef 'm zeker niet nog een keer te zien.

avatar van aSMoDeuS
Road Trip?

us_raider
Had 'm al een keer gezien maar blijkbaar nog niet gestemd. Vooral die bezorger is meesterlijk.

avatar van FillumGek
Net gezien, eerste kwartier gemist.

Leuke, vermakelijke film met een fantastische Witherspoon. De bezorger is inderdaad ook erg grappig. Ondanks dat is Road Trip vele malen leuker en heb ik niet gek veel gelachen om deze film.

Drie sterren.

PS. Paul Rudd deed me trouwens sterk denken aan Seymore Butts. Ik bleef maar wachten op de naaktscenes tussen hem en Witherspoon maar die kwamen maar niet

Echt een leuke film, ik heb me wel vermaakt hoor..

Roadtrip is hier duidelijk op gebaseerd.. Maar deze film is schitterend

avatar van Purmerend
Erg voorspelbaar, maar daarom niet minder leuk. Aangename komedie met een goede cast.

Wel grappig. Beetje voorspelbaar. Leuke spelers!

3.5!

avatar van maxcomthrilla
Vandaag helaas gemist maar dit is gewoon een erg leuke roadmovie met een niet te missen rol van Reese Witherspoon. Ze is weer lekker op dreef. Ik heb regelmatig in een deuk gelegen. De film kan alleen net niet tippen aan Road Trip, ondanks dat die film hierop is gebaseerd. 3,5*

ow deze is slecht.. toen ik de 1e 10 minuten had gezien wist ik al hoe die af zou lopen. 1 ster

avatar van D-ark
Beter dan road trip. Zeer geslaagde charemante en grappig film.
een echte aanrader.

deze film is een meesterwerk en een van mij top 10 films

en Reese Witherspoon speelt ook weer super goed.

TOP

avatar van Sjoerdow
Heerlijk onnozele film

Ik heb me destijds kostelijk vermaakt om de toen al grappige Paul Rudd!

3,5 ster

weet iemand waar je deze film kan kopen op dvd en dan met Nederlandse ondertitels??