• 8.293.186 stemmen

Alternatieve titel: Stolen Hearts

Geregisseerd door: Bill Bennett

Met onder meer: Denis Leary, Sandra Bullock en Stephen Dillane

Plot Two If by Sea

"A new comedy about love, laughter, and larceny"

Hij accepteert een opdracht om een schilderij van Matisse te stelen en gaat met zijn vriendin naar de koper toe. In plaats van de diefstal op dezelfde dag als de verkoop te plannen, stal hij het reeds dagen van tevoren zodat hij er een weekendje uit met zijn vriendin van kon maken. Nu is alleen wel hun geld op en het FBI-onderzoek wordt geleid door een rechercheur die nog steeds nachtmerries heeft van een onopgeloste kunstroof jaren geleden.

imageimageimageimageimageimage

avatar van THORNADO

THORNADO

Film staat ook bekend als Stolen Hearts. Ik vond er vrij weinig aan. Ben 2 keer in slaap gevallen en heb de film dus in delen gezien.

Het is ook niet echt een komedie. Meer een misdaad/komedie. Sandra Bullock kon niet overtuigen om nog iets van deze film te maken.

Met een woord: saai!

avatar van arne66

arne66

Vond het wel leuk filmpje.., wel grappig enzo.... 3 sterrem

avatar van ikkelaura

ikkelaura

ik vind de film wel leuk.

eigenlijk alle films van sandra zijn wel leuk.

zij heeft gewoon een groot gevoel voor humor.

gewoon een leuke comedy

avatar van Buska

Buska

Mooi toch.

Een glimlach en een traantje ; altijd mooi.

avatar van AGoos

AGoos

tja...eigenlijk alleen aardig door de (bijna) altijd leuke sandra bullock en de vrijwel altijd leuke denis leary...eigenlijk des te meer reden om het een grote teleurstelling te noemen.. 2*

avatar van ILDIB

ILDIB

Beetje erg simpel, en kleuterachtig verhaal ala home alone soms, maar de onderkoeldheid maakt sommige stukken erg leuk. Helaas is bullock zoals altijd irritant als sukkelige zenuwbol.

Leary steelt de show aan alle kanten..

avatar van Aapje81

Aapje81

• 1915 berichten

De hoofdrolspelers zijn leuk maar de film is erg geforceerd en dan met name de grappen.

Matig

avatar van missl

missl

Ontzettend flauw en niet grappig.