• 8.347.248 stemmen

Met onder meer: David Duchovny, Minnie Driver en Carroll O'Connor

Releasedatum: 22 juni 2000

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Return to Me

"A comedy straight from the heart"

Bob Rueland, een succesvolle architect in Chicago, is gelukkig getrouwd met Elizabeth. Door een tragisch verkeersongeval komt zijn levenslustige vrouw om het leven. Ondertussen, elders in Chicago, zijn de vrienden en familie van Grace Biggs in de wolken wanneer ze vernemen dat er eindelijk een donorhart beschikbaar komt voor hun doodzieke vriendin. Het is het hart van Elizabeth. Zowel Bob als Grace maken een moeilijke tijd door na deze traumatische ervaringen. Tot een vriend van Bob hem overhaalt om uit eten te gaan met een blind date in een Italiaans restaurant.

imageimageimageimageimage

Elizabeth Rueland

Emmett McFadden

avatar van lorelei

lorelei

dit was best wel een mooie film. Alleen is duchovny zo'n saaie gozer. En dan nog in een romantische film spelen ook.

avatar van soom

soom

ik heb echt wel veel films gezien, mooie, minder mooie... en deze vond ik een supermooie film. Het was echt erg mooi om te zien hoe Minnie en David speelden. Het verhaal is echt overtuigend, en de regisseur doet ook aan feminisme;)

avatar van CAPIpsv

CAPIpsv

niet een echt overtuigende film, moet ik eerlijk zeggen. Gaat allemaal iets te snel allemaal. Wel een toppunt van deze film, daardoor de 2,5 toch nog, is dat de bijrol die James Belushi heeft, wel heel erg goed is, vooral humoristisch.

Verder een niet te herinneren film.

avatar van TheRisingSun

TheRisingSun

Ja,een mooie film met prachtige rollen van Duchovny en Driver,maar inderdaad die bijrol van Belushi is werkelijk geweldig!
De film is wat mij betreft goed opgebouwd en gaat niet te snel,maar dat kan voor een ieder weer anders zijn natuurlijk.
En natuurlijk loopt het allemaal af zoals het hoort in zo'n romantische film,maar het verhaal is gewoon erg fijn uitgewerkt,zodat dat echt niet stoort.

3,5 ster

avatar van Leno

Leno

De film begint prima en lijkt toch wat anders zijn dan de meeste romantische drama's. Helaas gaat het verhaal al vrij snel over op een voorspelbare manier vooral het wel, niet, toch wel relatie gedoe en de aardige familie zijn te cliché.
Gelukkig is de film vrij luchtig en wordt sentiment veelal vermeden. Bovendien komen er wat komische momenten in voor (vooral dankzij de bijrol van Belushi). Dit en de prima rollen van Driver en met name Duchovny maken de film toch nog de moeite waard.

avatar van neo

neo (crew films)

Weer een film met de Citizen Kane ''Rosebud'' referentie.

avatar van Waku

Waku

Beetje klef en geforceerd "aangrijpend"gemaakt.

Toch zit de film goed inelkaar en raak je enigzins betrokken.

stinissen (crew films & series)

Heerlijke feelgoodmovie met een uitstekende cast een film waar je van moet houden ( ja ik dus) en waar je nadien een lekker gevoel van krijgt.

avatar van Carl

Carl

Ik hou ook van geelgood maar hier ziut echt geen spanning en daardoor totaal geen vaart in.

En dat gedoe met die kinderen daartussendoor....brrr....

een draak van een film.

Feel good kan ook te good zijn...

avatar van sherena

sherena

Mooie en aangrijpende film. Leuk om Duchovny eens in een andere rol te zie.

avatar van Amerongen1985

Amerongen1985

Zeer leuke "Feel-good" Movie, deze is 1 van de weinige "feel-good" movies die ik persé op DVD wilde hebben.

avatar van Purmerend

Purmerend

Mooie en soms grappige film 3,5*
Aap, water, vergeten telefoon, bowlen, hard en fiets.

avatar van Wembleyfever

Wembleyfever

Vermakelijke film en met een laatste rol van Carroll "Archie Bunker" O'Connor, hier te zien als Marty O'Reilly. Ook de andere bijrollen zijn erg sterk, zoals de vertolkingen van Bonnie Hunt, James Belushi, Robert Loggia en David Alan Grier. Verder wordt wel heel veel gebruik gemaakt van de toevalsfactor, maar goed, in films kan natuurlijk alles...

avatar van Decec

Decec

Een mooie drama/romantiekfilm...

Mooi ontroerend verhaal...

Prima acteerwerk...

Wel leuk bekende acteurs David Duchovny en

Robert Loggia...

Super mooi HD kwaliteit...

Perfect achtergrond geluid/muziek

(Dolby Digital)...

avatar van blurp194

blurp194

Wat te zoet voor me.

Carroll O'Connor is leuk, en Minnie Driver is schattig. Maar het verhaal is wel wat trekkerig en heel veel gebeurt er nou ook weer niet. En het hele thema om het 'hart' doet me dan ook weer wat veel denken aan die bruiloftsreceptie waar ik ooit eens terecht gekomen ben, waar Tante Annie een redevoering van een kwartier over 'het hart' hield... komt niet meer goed, dan.

avatar van missl

missl

Zoet zoet zoet. David Duchovny heeft echt de uitstraling van een bevroren visstick. Driver is wel leuk. Gaat over 2 mensen die elkaar vinden maar het meisje heeft een geheim en dat is een heel drama. Prima en romantisch maar niet fantastisch.