Girls Just Want to Have Fun (1985)

geregisseerd door Alan Metter
met Sarah Jessica Parker, Helen Hunt en Shannen Doherty

Een meisje droomt ervan te dansen in de grootste tv-show van Chicago. Haar vader wil is daar fel op tegen, maar zij laat zich niet tegenhouden.

ik ben op zoek naar deze film op dvd maar hoe kom ik er aan en waar kan ik deze krijgen?
ik zoek ook de film gimme an f op dvd

avatar van matthijs_013
Beter dan verwacht. Leuk verhaal, maar daar blijft het ook bij

*3,5

avatar van AHWA
Niet helemaal gezien, maar de helft of zo. Hopeloze cliche dansfilm, de personages doen alleen de closeups en de rest is duidelijk door andere dansers gedaan. Wel leuk om al die populaire actrices van nu te zien, maar SJP was vroeger ook al erg lelijk. Hunt en Doherty zijn vele malen leuker.

Anyway. 1*

avatar van mikey
Showballetfilm-coming of age combo. Erg leuk, en een grappige dorethy. En met een vreselijke Hunt. 3
AHWA schreef:
Niet helemaal gezien, maar de helft of zo
Ik heb hem wel helemaal gezien...

avatar van Demoniac
Niet mijn soort film, maar mijn vriendin keek ernaar en ik keek maar mee. Wat een afschuwelijke film. Wat als humor bedoeld was waarschijnlijko, kon ik niet om lachen. Verder qua dansen wel leuk om eens te zien, maar het verhaal vond ik maar erg slap en je kon vantevoren weten wat er ging gebeuren en soms zelfs wat ze zouden zeggen.

avatar van Katharina
Ontzettend foute film waar ik toch wel om heb moeten lachen.

Wat leuk om Helen Hunt is in zo'n rol te zien, ik heb haar alleen serieuze rollen zien spelen (zelfs in romcoms is ze nog serieus).
En Sarah Jessica Parker ziet er tegenwoordig een stuk ouder uit, maar eigenlijk is ze nog steeds dezelfde in haar doen en laten.

avatar van Artkramer
Heerlijk jaren 80, heerlijk fout!