Teen Witch (1989)

Komedie / Fantasy

geregisseerd door Dorian Walker
met Robyn Lively, Dan Gauthier en Joshua John Miller

Louise is een buitenbeentje op de middelbare school. Als ze ontdekt dat ze een heks met superkrachten is, gebruikt ze deze in eerste instantie om wraak te nemen op de populaire meiden en gemene leraren. Later ontdekt ze dat het niet eerlijk is om op die manier populair te worden. Maar dan is het al te laat...

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Simpel vermaak maar wel erg leuk uitgewerkt! Lekkere typische 80's soundtrack en Robyn Lively zet een erg leuke en aantrekkelijke heks neer! Teen Witch doet precies waar het voor bedoeld is, puur onzinnig vermaak en natuurlijk een hoop feel-good.

Wel een beetje apart dat Louise & Polly "ruzie" krijgen maar dit eigenlijk niet meer echt wordt uitgepraat? De aftiteling kwam hierdoor ook wat onverwacht, als of de scene eruit geknipt was of zo?
The "Making out" scenes waren duidelijk wel echt, iets wat je in hedendaags Hollywood weinig meer ziet in tienercomedy's.

Geen reden om deze film links te laten liggen, je kan ze veel slechter treffen.