Romy and Michele's High School Reunion (1997)

geregisseerd door David Mirkin
met Mira Sorvino, Lisa Kudrow en Janeane Garofalo

Romy and Michele waren vroeger niet bepaald populair op de middelbare school. Als ze horen dat er een reünie georganiseerd wordt, realiseren ze zich dat hun leven niet geworden is wat ze er van verwacht hadden. Ze besluiten tijdens de reünie net te doen alsof ze het helemaal gemaakt hebben.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Er is geprobeerd een soort vrouwelijke Dumb and Dumber te maken, maar de hoofdrolspeelsters zijn niet echt geschikt voor de rollen, en het verhaal is slechts heel af en toe leuk een heel klein beetje leuk. Anderhalve ster.

Deze film is echt heel slecht. De leuke momenten zijn heel erg ver te zoeken

vic
je slechte film was niet leuk

avatar van Sparkle
Ik vond hem dan wel weer leuk. Niet dat ik zeg "goede film - moet je zien"; maar kan niet zeggen dat ik 'm slecht vond.

Toch wel vermakelijk filmpje zo op de dinsdagavond. Cliché: pretentieloos vermaak.

Deze film was egt zoo grappig! 3 1/2 ster

Leuke muziek ook

avatar van CAPIpsv
Geen spuersaaie film, maar vindt hem kwa acteerwerk en inhoud echt niet mooi.
Hij is wel vermakelijk, als bijvoorbeeld niets te doen hebt, en zin hebt om een filmpje te kijken die niet al te lang is.

2#

avatar van AHWA
Al een tijd geleden gezien. Hoogst irritante rollen van Kudrow en Sorvino. Kudrow vind ik in Friends al niet leuk, veel te chaotisch en hier deden ze er nog een paar schepjes boven op.

Zelfs als eye candy vallen de twee me diep tegen. 0,5*

AHWA schreef:

Precies wat ik ook zou zeggen, maar niet heel erg vervelend om naar te kijken, vond ik.

avatar van erwku
hij is nog niet helemaal af, maaar wat een prul!!!!!

wat een prul tot nu toe, ga hem wel afkijken

wat een prul het word erger, zielloze prutfilm,

vervelend, bagger moraal, veel grappen die niet leuk zijn,
en wat een slechte karakters,.. wan wan wan

avatar van arne66
Ik heb gisteren de film gezien en vond hem wel oke. Acteerprestaties vond ik niet al te best. Ik geef hem 2,5 sterren.

avatar van predator
jc, wat is dit slecht zeg.

avatar van as
as
Titel klinkt als een pornofilm..

avatar van Rujar
as schreef:
Titel klinkt als een pornofilm..

Ik zou het niet weten

Ach je kan een hele omschrijving aan de film geven. Maar je kan het jezelf ook heel simpel maken net zoals het niveau van de film zelf.

Zeer goedkoop, 13 in een dozijn, niet om te lachen, voorspelbaar, acteren ??, had wel wat schattigs.

avatar van Purmerend
Wat een ramp dit, echt de grootste prul! 0,5*

Ik vond de de rollen van niet al te snuggere blondjes goed weergegeven van Kudrow en Sorvino. Grappige en Vermakelijke film...
3.0 *

miepke
ik vond het op zich wel een grappige film maar ik vond de personages soms ook wat irritant
ik geef toch 2,5*

BlueSword
aardig en niet meer, zaten wel grappige momenten in en vind die meiden wel erg leuk stelletje, maar een beetje te voorspelbaar en soms erg saai.

kArIzMa_TuRk
vond hem niet zo heel leuk maar omdat een friends actrice erin speelt ging ik hem kijken.. nou het is een komedie film maar heb eerlijk gezegd niet gelachen.. daarom geef ik een 2* voor de moeite..

Ik vond het opzich wel een leuke film. Hoefde er niet al te veel bij na te denken, en lach af en toe nogal in een deuk! 3,0 sterren.

avatar van hel1
echte feel good-movie. de 2 dames doen het leuk in hun kleurige outfits. weinig inhoud heeft de film, maar hij is wel vermakelijk.

2.5

avatar van (R)filmmaker007
AHWA schreef:

Wie vind kudrow nu irritant??
Phoebe rocks, you not!!
ze zo choatisch dat het juist grappig is
Maar misschien heb je gelijk over de film (ik heb hem nog niet gezien)

avatar van nightbreed
Standaard klein filmpje met standaard typetjes en standaard verwikkelingen die ik, dankzij de altijd schattige Mira Sorvino, nog net het bekijken waard vond.

Cijfer: 2,5

avatar van notorious_kim
Supergrappige komedie die vooral gemaakt wordt door lisa kudrow. ik blijf van deze film genieten!

avatar van Pantoffel
Film valt, voor mij, nog mee tot ze echt aan hun Reünie aankomen.
Dat dansje dat ze uiteindelijk doen is gewoon te belachelijk.

Hun outfits zijn wel lachen

avatar van movie acteurs
Nogal flauwe film.

Lisa Kudrow is een aardige actrice die een paar leuke films had maar dit is toch echt een van haar mindere. Er zaten een paar irritante personages in deze film maar Christie was de ergste. Ook is alles erg voorspelbaar. 1,5 alleen voor Lisa Kudrow.

avatar van Donkerwoud
Ik vond hem eigenlijk best leuk als parodie op al die zouteloze tienerfilms. Guilty pleasure? Wellicht.

avatar van Tweeke
een meesterwerk is het natuurlijk niet, maar ik vond 'm best wel leuk, vooral omdat ik Lisa Kudrow wel graag bezig zie..er zijn zeker veel slechtere films

avatar van Roger Thornhill
Hieraan begonnen omdat ik van deze regisseur Heartbreakers (2001) zo leuk vond. Dít is wel even wat anders, maar af en toe toch heel vermakelijk, bijvoorbeeld de leeghoofdige naïviteit (en het aanstekelijke enthousiasme) van de titelpersonages, de agressie van Heather Mooney (uitstekende rol van Janeane Garofalo), Kudrows sollicatiepogingen en de over-the-top-momenten op de reünie. Jammer dat die reünie zelf verder nogal tam is en vol voorspelbare personages en ontwikkelingen zit, en het doet ook enigszins ongeloofwaardig aan dat de aantrekkelijke en welgevormde blondines Sorvino en Kudrow geen van beiden aan een man zouden kunnen komen. . . maar wat maakt het uit.