• 8.299.970 stemmen

Monsters vs. Aliens (2009)

Animatie / Komedie | 94 minuten

Genre: Animatie / Komedie

Geregisseerd door: Rob Letterman en Conrad Vernon

Met onder meer: Seth Rogen, Reese Witherspoon en Paul Rudd

Releasedatum: 1 april 2009

Plot Monsters vs. Aliens

"When aliens attack, monsters fight back."

Wanneer Susan Murphy uit Californië geraakt wordt door een meteoor, groeit ze vijftien meter en wordt ze meteen bestempeld als 'monster', genaamd Ginormica. Het leger neemt haar gevangen in een geheim kamp. Hier blijken door de jaren heen meer monsters vastgehouden te worden. Ginormica maakt kennis met de briljante dokter Cockroach, halfaap-halfvis The Missing Link, de glibberige en onverwoestbare B.O.B., en een gigantische rups die Insectosaurus wordt genoemd. Er komt echter een onverwacht einde aan hun gevangenschap. Want wanneer de aarde wordt aangevallen door buitenaardse robots, is alle hoop van de mensheid gevestigd op de monsters om de wereld te beschermen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Susan Murphy / Ginormica (stemrol)

B.O.B. (stemrol)

Dr. Cockroach Ph.D. (stemrol)

The Missing Link (stemrol)

General W.R. Monger (stemrol)

Gallaxhar (stemrol)

avatar van Kondoro

Kondoro

• 2019 stemmen

Monsters vs. Aliens

Monsters vs. Aliens was een beetje een saaie animatie film van de grote Dreamworks, toch tegenvallend en saai en het leek me leuker, veel leuker. Sommige stukjes kwamen me bekend voor maar heb de film toch herzien op Netflix. Was net de dag van te voren op gezet en was ook nog eens ziek dus had hier veel zin in. Het was maar een trage film met grappen die mij niet echt vaak konden raken, natuurlijk vond ik de film zo af en toe wel eens leuk, maar of het echt overweldigend was, nee!

Het verhaal was slap en soms saai maar, ook wel weer leek. Ja een echt verhaal waar ik maar geen keuzes kon maken wat ik er nou precies van vond. Het concept was niet onaardig en de animatie zag er gewoon prima uit. Leuk om eens te zien maar verder moet je er ook niet mee gaan!

avatar van postman 2

postman 2

2 keer gekeken en zelfs de 2e keer vond ik hem leuk.

avatar van shrink

shrink

• 1925 stemmen

Fijne animatiefilm die aan alle voorwaarden voldoet. Goed gemaakt en een leuk verhaal.

avatar van Panta Rei

Panta Rei

Net gezien dat deze film as. zondag ook wordt uitgezonden, dus ik kan met een gerust hart naar BBCFirst overschakelen om Midsummer Murders te bekijken.

avatar van Phantasm

Phantasm

Leuk in elkaar gezette animatiefilm die lekker wegkijkt.

avatar van Shadowed

Shadowed

Mwa.

Een wat mindere kinderanimatie. Deze film kent een saai verhaal en vrij flauwe momenten. Meestal boeien animatiefilms me wel een beetje, maar dat was hier eigenlijk nauwelijks het geval. De karakters en monsters zijn suf uitgevoerd.

De achtergrond van de monsters is toegegeven wel leuk uitgevoerd. De film kent een paar stijvol geanimeerde actiespektakel scenes en weet vooral naar het einde toe wel te boeien. De rest kan je laten voor wat het is.

Met het verhaal had ook simpelweg meer gekund. Het voelt nogal onnodig kinderachtig en suf aan. Je hebt best leuke karakters, maar dan schrijf je zo zo uit. Daar ga je dan toch wel een beetje de mist in.

Prima animatiefilm, goed gemaakt en een leuk verhaal, ik heb me geen moment verveeld.

avatar van Panta Rei

Panta Rei

Heb vanmiddag zitten kijken en ik ben in slaap gevallen.