menu

Film / Cast en crew / Steve Martin

zoeken in:
Ik vind hem een middelmatig acteur maar heeft ook zo zijn mindere films. Planes, Traines & Automobiles was leuk maar dat kwam name door John Candy. Ook leende hij zijn stem in de film The Prince of Egypt en maakte hij nog films als : Bowfinger, Cheaper by the Dozen, Looney Tunes: Back in Action en The Pink Panther. Wat vinden jullie van hem ?

Geniaal in Parenthood. Verder weinig van 'm gezien.

L0sT_R3B3L
Een grote lozer !

tommykonijn schreef:
Wat vinden jullie van hem ?

Onverwacht goede banjospeler.

Dick2008
Haha dat wist ik ook niet, tot dat ik een aflevering van The Muppetshow zag.

22 gezien. Niet erg geweldig allemaal op twee na, All of me en The lonely guy. De laatste staat zelfs (nu) in mijn top 10 en de ander in mijn top 25.

In The Muppetshow speelde Steve Martin beroerd maar vooral errug flauw. Steve Martin is wel een van mijn favoriete acteurs in het komedie genre al zijn z'n films nergens echt hoogstaand, behalve dan Planes, Traines & Automobiles met John Candy die ook mijn favoriet is.

Verschrikkelijke, totaal niet leuke, "komische" acteur, die kennelijk in Amerika heel populair is.

Sowieso iemand die de rol van Clouseau durft over te nemen van de legendarische Peter Sellers, in twee vreselijk slechte films, die nauwelijks nog wat met de originele films te maken hebben, zit tegen heiligschennis aan en dient onmiddellijk naar de diepste krochten der hel verbannen te worden.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:59 uur

geplaatst: vandaag om 13:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.