• 8.352.371 stemmen

Genre: Misdaad / Komedie

Geregisseerd door: David Atkins

Met onder meer: Steve Martin, Laura Dern en Helena Bonham Carter

Plot Novocaine

Het leven van de tandarts Frank Sangster wordt op zijn kop gezet wanneer hij zijn nieuwe patiënte Susan Ivey ontmoet. Susan weet Frank te verleiden, en hem zo ver te krijgen om haar verdovende middelen voor te schrijven. Als hij er achter komt dat ze zijn hele medicijnenkastje heeft leeggeroofd kan hij het niet over z'n hart verkrijgen om de politie te bellen. Wanneer Susan's broer vermoord wordt, wordt Frank de hoofdverdachte.

imageimage

avatar van Jordy

Jordy

Vermakelijk filmpje, leuke mix van misdaad en komedie. Martin en Carter spelen grappig (al doet ze een beetje haar Marla Singer rol dunnetjes over), en er zitten een paar zeer komische momenten in, bijvoorbeeld met Keith David en Kevin Bacon die het onderzoek naar de moord leiden. Super was het ook allemaal niet, maar ik kom wel net op 3 sterren uit.

avatar van roda

roda

vond er niets aan,steve martin speelt een goede rol,maar daar is dan ook alles mee gezegd.1.5 sterren.

ik ben een groot steve martin fan,maar de laatste films van hem hebben mij niet weten te boeien.

hij moet weer terug gaan naar films van het kaliber father of the bride/housesitter.

daarom hoop ik dat hij wat vervolgfilms gaat maken van zijn oude succesen.

avatar van empirekees

empirekees

Het was een aardig goede film. Best een aardig verhaal, maar het mist meer diepgang, dan was de film al een stukje beter geweest.

Het acteerwerk was goed van Steve Martin, een beetje een andere rol voor hem.

Toch..3*

avatar van snoezelke

snoezelke

1.5 sterren,ga er niet veel over zeggen,de film was gewoon te middelmatig naar mijn smaak,het verhaal kon me niet boeien en was voorspelbaar,ik had eerst iets leuks verwacht van steve martin in een thriller maar de film was toch wat teleurstellend,ander en beter

avatar van Purmerend

Purmerend

Wat ik zo leuk vond waren die fotoscan's van het menselijke gebid en hoofd. Die kwamen vooral in de intro naar voren. Echt een onvoorspelbare film.

Ook al is het een kleine rol, ik vond Kevin Bacon goed acteren. 3*

avatar van Leno

Leno

De film neemt het niet zo nauw met geloofwaardigheid, maar doordat de film zich niet serieus neemt en vol humor zit is dat niet storend. Wel jammer dat het verhaal onorgineel is en jat uit verschillende films. Bovendien blijven de karakters te oppervlakkig, al blijft de film daardoor juist wel luchtig.

Martin speelt sterk, hetzelfde kan ook gezegd worden van Carter en Dern. De flauwe bijrol van Kevin Bacon voegt weinig toe.

Leuke climax.

avatar van John Lee Hooker

John Lee Hooker

Wat een saaie film dit, en Steve Martin maakt het er niet leuker op. Het heeft totaal geen diepgang, het is slechts oppervlakkig getreuzel.

- 1 -