• 8.560.326 stemmen

What's Love Got to Do with It (1993)

Biografie / Muziek | 118 minuten

Genre: Biografie / Muziek

Geregisseerd door: Brian Gibson

Met onder meer: Angela Bassett, Laurence Fishburne en Vanessa Bell Calloway

Releasedatum: 4 november 1993

Plot What's Love Got to Do with It

"Who Needs A Heart When A Heart Can Be Broken?"

Anna Mae heeft altijd al een speciaal stemgeluid gehad. In haar tienerjaren wordt ze ontdekt door de popster Ike Turner. Ze trouwt met hem, wordt de moeder van zijn kinderen en wordt het belangrijkste lid van zijn band. Door Ike's alcohol- en drugsgebruik mishandelt hij haar, maar omdat ze vroeger door haar eigen moeder is verlaten, wil ze niet dezelfde fout maken. Het geweld wordt echter van kwaad tot erger.

imageimageimageimageimageimageimage

aSMoDeuS schreef:

Laurence kan het nog een beetje goedmaken.

Ik vind hem denk ik vooral niet leuk omdat ik de muziek echt TE erg vind. En daarbij, wat kan mij het verotten wat Tina Turner allemaal is overkomen. Beetje niveau Michael Jackson! (sorry als ik fans heb beledigd)

Wat een opmerking, Goed hoor.

Om een beetje in jouw termen te blijven...

Wat kan mij het verotten wat jij er van vindt.

Flappie!

avatar van aSMoDeuS

aSMoDeuS

Dennizzzz schreef:

Wat kan mij het verotten wat jij er van vindt.

Flappie!

Genoeg om de moeite te nemen om te reageren op een bijna 20 (!) jaar oud bericht, blijkbaar.

aSMoDeuS schreef:

Hopelijk ben jij in die tijd wat wijzer geworden.

avatar van aSMoDeuS

aSMoDeuS

Dennizzzz schreef:

Hopelijk ben jij in die tijd wat wijzer geworden.

Zeker: ik zou nu nooit meer m'n excuses aan fans aanbieden. Laat staan op voorhand.

aSMoDeuS schreef:

Ik hoor het al... sterkte man! Misschien in de volgende 20 jaar.. keep the faith