Hustle & Flow (2005)

Drama / Muziek

geregisseerd door Craig Brewer
met Terrence Howard, Anthony Anderson en Taryn Manning

DJay is een klein pooiertje uit Memphis die verwoede pogingen doet een carrière als rapper van de grond te krijgen. Hij probeert zijn debuutalbum op de markt te krijgen, met behulp van zijn vrienden uit de 'hood'. Wanneer hij hoort dat rap-superster Skinny Black de omgeving zal bezoeken, zet DJay een plannetje op poten om de aandacht van de ster te krijgen.

avatar van MovieMind
Goede film...
Terrence Howard laat weer (zoals wel vaker) een puike rol zien, en ook de rest van de cast levert een degelijke prestatie. De verwachting was niet al te hoog, maar deze film heeft me positief verrast.

avatar van 606
Stephan schreef:
Een film met Terrence Howard en Benicio del Toro samen... Konden broers zijn. Nou ja... halfbroers dan
Benico zit hier niet in

avatar van Stephan
Dat weet ik, maar als je een film zou hebben met deze beiden, zouden ze mooi (half)broers kunnen spelen. Ze "lijken" dat is wat ik bedoelde.

avatar van 606
Stephan schreef: