Sgt. Bilko (1996)

geregisseerd door Jonathan Lynn
met Steve Martin, Dan Aykroyd en Phil Hartman

Nu de Koude Oorlog afgelopen is moet sergeant Bilko wel wennen aan zijn nieuwe taken, maar hij is nog steeds een vaderfiguur voor de nieuwe recruten die onder zijn bevel vallen. Onder de nieuwelingen is ook Wally Holbrook, die er al snel achter komt dat Ernie Bilko meer kanten heeft dan het gebouw van het pentagon.

FisherKing
Steve Martin in een klein filmpje!!

de slechste film van martin

Moviestar
Leuk voor 1 keer. 2*

avatar van tess
Ongelofelijk flauw en daarom dus wel lachen!

Niet zo slecht als er beweerd wordt.
Leuk vermaak.
Simpel dat wel maar de charmes van Martin doen een hoop.

kleine voldoende 3*

kArIzMa_TuRk
zeker leuk om hem een keertje gezien te hebben het is gewoon één redelijk leuke film met 2 redelijk goeie acteurs

avatar van davidov
Vond de film lang zo slecht nog niet... Ok ik lig niet dubbel om de grappen en zo sterk zit de film ook weer niet in elkaar... Maar de film kijkt erg lekker weg en het karakter van Bilko vind ik wel erg geinig...

3.5*...voor de vermakelijke Steve Martin en Phil Hartman in een heerlijke hatelijke rol...

beetje flauwe film....ik vond dat men probeerde! altijd grappig te zijn. Ik heb persoonlijk liever een paar leuke scenes dan de hele tijd flauwe niet grappige stukjes.
ochja voor een saaie zondagavond je moet toch wat

avatar van Betamax
Niks mis mee.
Lekker voor een middagje lekker film kijken.
Heerlijk droge humor.

avatar van movie fan
geweldige komedie , met een goeie steve martin , + dan akryod doet het ook goed in deze film , heb me echt kapot gelachen ermee , en het verhaal was ook redelijk vermakelijk . leuk verhaal , leuke cast , een goede sfeer , een verdiende 4

avatar van Timothyvdmeer
Hele leuke comedy met een glansrol voor Martin. Kan deze film blijven kijken maar verveeld me nooit . Hoe hij zich overal weet uit te toveren blijft leuk

avatar van lars-pixar
Matige film, met simpol verhaal.
Leuk voor de Martin fan’s. 2,0*

avatar van Gang_Star
Een herziening van deze film, en de 2e keer was het een stuk minder leuk. De humor was matig, en zelfs Steve Martin viel me echt tegen.