• 8.978.861 stemmen

Only Murders in the Building (2021-2024)

Alternatieve titel: OMITB

Genre: Komedie / Misdaad

Ontwikkeld door: John Hoffman en Steve Martin

Met onder meer: Steve Martin, Martin Short en Selena Gomez

Release datum: dinsdag 31 augustus 2021

Eerst uitgezonden op: Hulu (Verenigde Staten)

• Disney+ Bekijk via Disney+

Plot Only Murders in the Building

Drie vreemden uit New York delen dezelfde obsessie van het oplossen van misdaden. Wanneer er een gruwelijke dood plaatsvindt in hun exclusieve flatgebouw aan de Upper West Side, vermoedt het trio moord en gebruiken ze hun precieze kennis van echte misdaad om de waarheid te onderzoeken. Terwijl ze een eigen podcast opnemen om de zaak te documenteren, ontrafelen de drie de complexe geheimen van het gebouw dat jaren teruggaat.

Meningen over Only Murders in the Building

avatar van wwelover

wwelover

maandag 25 oktober 2021
Only Murders in the Building seizoen 1 Zonde dat de serie nog zoveel aandacht krijgt in Nederland. Heb het in 1 zit helemaal afgekeken. Martin Short en Steve Martin hebben een heerlijke chemie en ook Gomez is erg leuk, net als de bijfiguren. Of de twists heel verrassend zijn? Nou nee valt mee, maar ze hebben het wel gewoon heel leuk uitgewerkt.
avatar van Mr. Chiel

Mr. Chiel

maandag 13 november 2023
Only Murders in the Building seizoen 3 De humor lijkt vrijwel verdwenen. Het trio is ook erg weinig samen te zien. Ik kom er maar moeilijk doorheen. Op het eind is het wel wat beter (want meer samen) maar het houdt niet over.

pietpuk

dinsdag 25 januari 2022
Only Murders in the Building seizoen 1 Beetje oubollig dit. Martin Short en Steve Martin hebben betere tijden gekend.