• 10.498 nieuwsartikelen

Gesproken taal: Engels

• Disney+ Bekijk via Disney+
  • iTunes Bekijk via iTunes

Plot The Big Year

"Everyone is searching for something."

Het verhaal volgt drie mannen die geobsedeerd zijn door het vogelspotten. Ze beginnen aan een ware queeste om elkaar de loef af te steken door zoveel mogelijk verschillende soorten vogels in Noord-Amerika te vinden. Op hun zoektocht, die symbool staat voor de vele uitdagingen die ze moeten aangaan in hun levens, worden ze niet alleen geplaagd door zee- en hoogteziekte, insecten en schulden, maar zullen ze ook met elkaar moeten afrekenen.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van Leno

Leno

Onderhoudende film (dat is meetal niet echt een compliment) die nergens grappig wil worden. De cast is prima en het verhaal, met verschillende locaties, is best origineel. Het script is verder maar matig, met half uitgewerkte verhaallijntjes over relationele strubbelingen die niet boeien. Het is het allemaal net niet, wat jammer is van de prima cast.

avatar van Angelo2

Angelo2

Lekkere wegkijk film over een aantal vogelspotters. Nergens hilarisch maar wel erg vermakelijk. Veel mooie plaatjes en natuurlijk veel vogels die de revu passeren. Een 7

avatar van frolunda

frolunda

Sympathieke film die lekker wegkijkt en ook nog eens gaat over een niet alledaags onderwerp.Niet echt een komedie al wordt het zo heel af en toe nog best leuk.

Meer indruk maakte the Big year met de vaak prachtige locaties en ook de acteerprestaties van Jack Black en Steve Martin mochten er best wezen.Over Owen Wilson ben ik iets minder enthousiast maar dat geldt eigenlijk voor zijn meeste films.Speelt hier ook niet echt een aangenaam personage.

Aardig tussendoortje en een kleine drie sterren.

avatar van TronMan

TronMan

Prettige rustige film, met een goede cast. Je verwacht het niet om over dit thema een film te maken,maar het is gelukt. Let ook even op 'Sheldon ' jim Parsons van de tv sitcom, Big Bang Theorie.

avatar van Lykky

Lykky

Ik snap niet dat dit op het moment een 2,75 heeft.

Vond het echt een hele leuke, gezellige film. En die zijn lastig te vinden.

Comedy's zijn vaak overdreven of flauw, of je hebt een zogenaamde feelgood comedy met een enorm dramatisch moment in waardoor je goeie bui weer verpest wordt.. Dat is hier niet het geval.

Dit is een echte feelgood, leuke film!

avatar van robertinho

robertinho

Het is dat ik van vogels hou, want verder is het niet veel.