• 8.352.733 stemmen

Alternatieve titel: Lifesavers

Geregisseerd door: Nora Ephron

Met onder meer: Steve Martin, Rita Wilson en Juliette Lewis

Plot Mixed Nuts

Philip runt een problemenlijn met Catherine en Mrs. Munchnik. Zowel Philip als Catherine zijn geliefd bij de mensen. Alleen Mrs. Munchnik niet voor een lange tijd. Het lijkt allemaal goed te gaan met de drie, totdat de problemen zich opstapelen.

imageimageimageimage

avatar van feyezuid

feyezuid

Ik heb hem net weer eens gekeken, de laatste keer was 10 jaar geleden denk. Nu keken mijn kids mee van 10 en 13, en we hebben erg gelachen. Het is gewoon een heleleuke film met veel goede acteurs.

Ik moest 4.5 * ster geven, om de lage score die de film had hier een beetje op te krikken.

avatar van tommykonijn

tommykonijn

• 2087 stemmen

Ga ik nog zien, vanwege Steve Martin en Adam Sandler.

avatar van tommykonijn

tommykonijn

• 2087 stemmen

Een ontzettend leuke kerstfilm. Goed geacteerd door Steve Martin, deze rol was hem echt op het lijf geschreven. Adam Sandler : ik vind hem eigenlijk altijd gewoon geweldig en ook hier levert hij weer een komische prestatie af. Het einde zag ik niet echt aankomen en dat is opzicht wel leuk.. Het is dat ik hem midden in het jaar heb gezien, ik denk dat als ik hem eens met Kerstmis kijk dat zijn cijfer kan stijgen naar 3,5*.

Voor nu dus 3,0*.

avatar van matthijs_013

matthijs_013

Zeer vermakelijke en grappige (!) kerstfilm. Meer een zwarte komedie (à la Bad Santa), voor de kerstsfeer hoef je het niet echt te doen (op de soundtrack na). Jammer dat er geen sneeuw lag, maar niettemin is het een aanrader!

avatar van Mr. Chiel

Mr. Chiel

Kan met niet herinneren dat ik ooit zo'n gestoorde, zwarte, droge, grappige (kerst) film heb gezien. ECHT TOP! Je denkt dat het niet erger kan, maar het lukt ze toch. Gaat dit zien!!!

avatar van Betamax

Betamax

Aardige film maar niet speciaal.

Af en toe flauw en af en toe leuk.

avatar van badfans69

badfans69

• 2090 berichten

Iets te flauw

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Kerstklucht

Een sympathieke komedie met Martin die, ondanks de sterrencast, tegen het einde wat begint te vermoeien. Dat zit hem in de overdaad aan typetjes, maar eveneens in een kluchtige omslag die deze kerstfilm bijna de das omdoet.

Redelijk.

avatar van Nick Doumen

Nick Doumen

Remake van het Franse Perenoel est une ordure.Deze is weliswaar van een ander niveau.

scorsese

Tegenvallende film waarin het personeel van een zelfmoordlijn een drukke kerstavond voor de boeg heeft. De verhaallijntjes en personages weten niet te boeien. Hier en daar best chaotisch zonder dat het ergens grappig wordt. De cast met aardig wat bekende namen weet de film niet te redden. De running gag met de vruchtencake is nog wel leuk.