Mixed Nuts (1994)

Alternatieve titel: Lifesavers

geregisseerd door Nora Ephron
met Steve Martin, Rita Wilson en Juliette Lewis

Philip runt een problemenlijn met Catherine en Mrs. Munchnik. Zowel Philip als Catherine zijn geliefd bij de mensen. Alleen Mrs. Munchnik niet voor een lange tijd. Het lijkt allemaal goed te gaan met de drie, totdat de problemen zich opstapelen.

Ik heb hem net weer eens gekeken, de laatste keer was 10 jaar geleden denk. Nu keken mijn kids mee van 10 en 13, en we hebben erg gelachen. Het is gewoon een heleleuke film met veel goede acteurs.
Ik moest 4.5 * ster geven, om de lage score die de film had hier een beetje op te krikken.

avatar van tommykonijn
Ga ik nog zien, vanwege Steve Martin en Adam Sandler.

avatar van tommykonijn
Een ontzettend leuke kerstfilm. Goed geacteerd door Steve Martin, deze rol was hem echt op het lijf geschreven. Adam Sandler : ik vind hem eigenlijk altijd gewoon geweldig en ook hier levert hij weer een komische prestatie af. Het einde zag ik niet echt aankomen en dat is opzicht wel leuk.. Het is dat ik hem midden in het jaar heb gezien, ik denk dat als ik hem eens met Kerstmis kijk dat zijn cijfer kan stijgen naar 3,5*.

Voor nu dus 3,0*.

avatar van matthijs_013
Zeer vermakelijke en grappige (!) kerstfilm. Meer een zwarte komedie (à la Bad Santa), voor de kerstsfeer hoef je het niet echt te doen (op de soundtrack na). Jammer dat er geen sneeuw lag, maar niettemin is het een aanrader!

avatar van Mr. Chiel
Kan met niet herinneren dat ik ooit zo'n gestoorde, zwarte, droge, grappige (kerst) film heb gezien. ECHT TOP! Je denkt dat het niet erger kan, maar het lukt ze toch. Gaat dit zien!!!

avatar van Betamax
Aardige film maar niet speciaal.
Af en toe flauw en af en toe leuk.

avatar van badfans69
Iets te flauw

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Kerstklucht

Een sympathieke komedie met Martin die, ondanks de sterrencast, tegen het einde wat begint te vermoeien. Dat zit hem in de overdaad aan typetjes, maar eveneens in een kluchtige omslag die deze kerstfilm bijna de das omdoet.

Redelijk.