Home (2015)

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Tim Johnson
met de stemmen van Jim Parsons, Rihanna en Steve Martin

De Boov vormen een alienras dat de Aarde kiest als hun nieuwe thuis. Ze verplaatsen alle mensen naar een klein stukje op de planeet en nemen zelf de rest in. Het koppige tienermeisje Tip ontsnapt en ontmoet de irritante alien Oh, die is verstoten door de rest. Samen gaan ze op reis om de mensheid te redden.

avatar van Phantasm
Mooie animatiefilm met een leuk bedacht verhaal.

avatar van Henry Spencer
Is niet slecht. Maar ik ben ook geen liefhebber van animatiefilms (op enkele uitzonderingen na).Humor was nog redelijk geinig. Liedjes vond ik storend: te melodramatisch en meer hitparademuziek dan soundtrack.

Leuke en kleurrijke film van Dreamworks.
Het is een echte feel good kinderfilm, over vriendschap en er niet bij horen.

Humor zit er zeker in, maar ook de humor is vooral kinderlijk.
Uiteindelijk dus vooral leuk om als gezin met kleine kinderen te kijken of alleen voor kinderen.
Of mensen die gewoon houden van film kijken, zoals ik. Gelukkig vinden mijn kinderen dat ook leuk:p

avatar van princesspeach
Denk genre wel 6-8 jaar ofzo. Wordt vaak ingehakt dat ze uit barbados komt dr moeder zolang heeft gespaard voor een beter leven dat snapt deze genre denk ik nog niet hoor. Expres foute zinnen vond ik ook vervelend en m’n zoontje begreep dat ook niet waarom ze dit deden .

Verder wel Feel good movie over het er niet bij horen. Ikk vond de muziek niet storend