The Out-of-Towners (1999)

geregisseerd door Sam Weisman
met Steve Martin, Goldie Hawn en John Cleese

Het echtpaar Nancy en Henry Clark trekt speciaal voor een solicitatiegesprek naar New York. Helaas wordt hun eerste trip naar de grote stad een aaneenschakeling van grote en kleine ongelukken.

Leuke komedie. Moeite waard om een keer te kijken. Maar geen topper.

erg leuke komedie ,met wederom een goede rol van Steve Martin.
heb me een paar keer kapot gelachen bij deze film.
tweede samenwerking tussen Goldie Hawn en Steve Martin, eerste was het nog leukere 'Housesitter'
trouwens ook een geweldige rol van John Cleese
3.5 sterren.

zometeen op NET 5 om 20.30.
het begin is flauw, maar daarna wordt ie echt leuk.

kijken dus !

Dustyfan
Hartelijk gelachen om deze film. En John Cleese maakt deze film écht de moeite waard.

avatar van jassonn
Dustyfan schreef:

Helemaal mee eens.

Aardige film, heeft veel leuke momenten, maar ook wel mindere, en er is geen moment van rust in de film, dat had de film wat beter gemaakt naar mijn mening. In de film zag ik dat Kate Hudson toch wel veel op haar moeder lijkt.

Toch..3*

Moviestar
ja leuke film maar dat komt, vind ik, alleen door John Cleese die het leuk speelt als hotel eigenaar, voor de rest is de film wel leuk maar dan voor echt 1 of 2 keer. (6)

Hele grappige film. Het meest moest ik lachen om John Cleese als dansende travestiet in zijn kamer. Maar idd Moviestar, je moet hem echt 1 keer kijken.

avatar van Purmerend
Heerlijke komedie, die van begin tot het eind boeiend is. Met natuurlijk 3 geweldige acteurs.

Sjongejonge, wat een onvoorstelbare verspilling van talent zeg. Housesitter is hierbij vergeleken een komisch meesterwerk.

avatar van wackyboy
Inderdaad triest om te zien dat iemand met zo'n komisch talent tegenwoordig in zulke slappe films speelt.

Gewoon het origineel kijken, heren.

Het origineel was dan misschien niet Neil Simons beste werk, maar deze remake is evengoed een regelrechte verkrachting. Ergerlijk slechte film. John Cleese' rol is te genant voor woorden; kreeg bijna medelijden.
0,5 ster.

neo (crew)
Cleese was inderdaad beschamend een 4e rangs Fawlty aan het kopieren. Maar Martin en Hawn (die ik beiden veel meer ben gaan waarderen) doen het toch nog best leuk, ondanks het feit dat ze het soms met matige grappen moeten doen. 2.5 sterren

avatar van Fran
Tja, ik vond het een behoorlijk matig filmpje. Beetje flauwe humor. Behoorlijk flauwe humor eigenlijk.

avatar van lars-pixar
Oja dit weet ik nog wel, ik was ongeveer tien jaar oud en ging samen met mijn moeder en broer naar de videotheek om een film te huren voor die avond. Toen der tijd was ik al fan van Leslie Nielsen en toen mijn moeder deze videoband liet zien zij ze dat Nielsen op de voorkant stond , tenminste dat dacht ze! Toch maar mee genomen uit nieuwsgierigheid en bekeken, maar Steve Martin viel mij toen al tegen na het kijken van deze film!

avatar van Mescaline
Komt nergens in de buurt van het origineel maar wou gelukkig ook niet een exacte kopie daarvan zijn. Het plot verloopt allemaal net een beetje anders en is hier en daar net een tikkeltje flauwer maar op zich, zolang je het niet gaat vergelijken met het origineel was het allemaal nog best kijk baar.
Geen top comedy maar je kan ze slechter treffen.

avatar van Gang_Star
Voor een keer best te doen. Het verhaal is uiteraard niet hoogstaand en de humor is vaak flauw, toch zijn de grappen ook best leuk. Het acteerwerk viel me overigens niet eens tegen, het duo Martin/Hawn was best leuk. Het is geen film die bijzonder is, maar wel een aardig werkje voor tussendoor.