ad

Met onder meer: Steve Martin, Goldie Hawn en John Cleese

Releasedatum: 2 april 1999

• Google Play Bekijk via Google Play

Over The Out-of-Towners

"They fell in love 24 years ago... and in the next 24 hours, they'll remember why."

Het echtpaar Nancy en Henry Clark trekt speciaal voor een solicitatiegesprek naar New York. Helaas wordt hun eerste trip naar de grote stad een aaneenschakeling van grote en kleine ongelukken.

imageimageimage

Andrew Lloyd Webber

Woman in Bathroom

avatar van jeroentje125

jeroentje125

Leuke komedie. Moeite waard om een keer te kijken. Maar geen topper.

avatar van roda

roda

erg leuke komedie ,met wederom een goede rol van Steve Martin.

heb me een paar keer kapot gelachen bij deze film.

tweede samenwerking tussen Goldie Hawn en Steve Martin, eerste was het nog leukere 'Housesitter'

trouwens ook een geweldige rol van John Cleese

3.5 sterren.

avatar van roda

roda

zometeen op NET 5 om 20.30.

het begin is flauw, maar daarna wordt ie echt leuk.

kijken dus !

Dustyfan

Hartelijk gelachen om deze film. En John Cleese maakt deze film écht de moeite waard.

avatar van jassonn

jassonn

Dustyfan schreef:

Helemaal mee eens.

avatar van empirekees

empirekees

Aardige film, heeft veel leuke momenten, maar ook wel mindere, en er is geen moment van rust in de film, dat had de film wat beter gemaakt naar mijn mening. In de film zag ik dat Kate Hudson toch wel veel op haar moeder lijkt.

Toch..3*

Moviestar

ja leuke film maar dat komt, vind ik, alleen door John Cleese die het leuk speelt als hotel eigenaar, voor de rest is de film wel leuk maar dan voor echt 1 of 2 keer. (6)

avatar van movie-freak

movie-freak

Hele grappige film. Het meest moest ik lachen om John Cleese als dansende travestiet in zijn kamer. Maar idd Moviestar, je moet hem echt 1 keer kijken.

avatar van Purmerend

Purmerend

Heerlijke komedie, die van begin tot het eind boeiend is. Met natuurlijk 3 geweldige acteurs.

Sjongejonge, wat een onvoorstelbare verspilling van talent zeg. Housesitter is hierbij vergeleken een komisch meesterwerk.

avatar van wackyboy

wackyboy

Inderdaad triest om te zien dat iemand met zo'n komisch talent tegenwoordig in zulke slappe films speelt.

avatar van Wouter

Wouter

Gewoon het origineel kijken, heren.

avatar van Wouter

Wouter

Het origineel was dan misschien niet Neil Simons beste werk, maar deze remake is evengoed een regelrechte verkrachting. Ergerlijk slechte film. John Cleese' rol is te genant voor woorden; kreeg bijna medelijden.

0,5 ster.

avatar van neo

neo (crew)

Cleese was inderdaad beschamend een 4e rangs Fawlty aan het kopieren. Maar Martin en Hawn (die ik beiden veel meer ben gaan waarderen) doen het toch nog best leuk, ondanks het feit dat ze het soms met matige grappen moeten doen. 2.5 sterren

avatar van Fran

Fran

• 1953 berichten

Tja, ik vond het een behoorlijk matig filmpje. Beetje flauwe humor. Behoorlijk flauwe humor eigenlijk.

avatar van lars-pixar

lars-pixar

Oja dit weet ik nog wel, ik was ongeveer tien jaar oud en ging samen met mijn moeder en broer naar de videotheek om een film te huren voor die avond. Toen der tijd was ik al fan van Leslie Nielsen en toen mijn moeder deze videoband liet zien zij ze dat Nielsen op de voorkant stond , tenminste dat dacht ze! Toch maar mee genomen uit nieuwsgierigheid en bekeken, maar Steve Martin viel mij toen al tegen na het kijken van deze film!

avatar van Mescaline

Mescaline (moderator films)

Komt nergens in de buurt van het origineel maar wou gelukkig ook niet een exacte kopie daarvan zijn. Het plot verloopt allemaal net een beetje anders en is hier en daar net een tikkeltje flauwer maar op zich, zolang je het niet gaat vergelijken met het origineel was het allemaal nog best kijk baar.

Geen top comedy maar je kan ze slechter treffen.

avatar van Gang_Star

Gang_Star

Voor een keer best te doen. Het verhaal is uiteraard niet hoogstaand en de humor is vaak flauw, toch zijn de grappen ook best leuk. Het acteerwerk viel me overigens niet eens tegen, het duo Martin/Hawn was best leuk. Het is geen film die bijzonder is, maar wel een aardig werkje voor tussendoor.