menu

Film / Cast en crew / Uma Thurman

zoeken in:
Ik vind Uma een hele goede actrice, ookal weiger ik meer films van haar te zien dan Kill Bill, zodat ik haar altijd als Beatrice zal blijven zien

In Pulp Fiction vind ik haar leuker ( lees: sexier )

één van mijn favo actrices naast Gillian Anderson, Kirsten Dunst, Kristen Bell, Grace Kelly, Jodie Foster en Scarlett Johanson

kappeuter (crew)

(afbeelding)

Ze is helaas nooit meer zo goed en aantrekkelijk geweest als in Pulp Fiction.
De laatste jaren speelt ze in de een na de andere flut romcom. Zonde!

In Tape (2001) vond ik haar ook goed. Samen met haar toenmalige man Ethan Hawke.
Gattaca (1997) is ook een aanrader.

Kleine opleving met de Kill Bill films. Maar dat ook vooral dankzij haar stunt double.

Ik vond haar ook erg goed in Mad Dog and Glory

Ik vond haar goed als nog redelijk onbekende actrice in de verfilming van de wereldberoemde musical: "Les Misérables"

Wat ziet ze er lekker uit in die nieuwe reclame

Dick2008
Ik vind maar een irritante actrice. 6 films van gezien de meeste recente The Accidental Husband (2008) die scoort ook het beste. (Maar niet vanwege haar).

Gast
geplaatst: vandaag om 02:21 uur

geplaatst: vandaag om 02:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.