The Con Is On (2018)

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door James Oakley
met Uma Thurman, Tim Roth en Sofía Vergara

Harriet en Sydney vormen een excentriek Brits stel dat zich bezighoudt met het vervalsen van kunst. In een poging om een enorme gokschuld af te betalen aan de beruchte Engelse gangster Ivanka vluchten ze naar Los Angeles. Daar broeden ze een plan uit voor een juwelenroof. Het plan brengt echter de nodige complicaties met zich mee.

avatar van Uier
Dolletjes.

avatar van schumacher
Wat een draak van een film.
Echt slecht.
Paar mooie vrouwen maar dat is het dan ook, al de rest vond ik echt slecht.

Niet Fry maar Roth is de hoofdrolspeler. En hij speelt zo'n beetje de hele film onder invloed. Prachtige engelse humor. De toon wordt al meteen door de non gezet.

Een fikse tegenvaller deze film, ondanks de aanwezigheid van 2 van mijn favoriete acteurs, Uma Thurman en Tim Roth.
Zit echt niets in, geen goed verhaal niet komisch, slecht geacteerd.
Enige mooie was nog de locaties en dan heb je het wel gehad.. oh ja, Uma Thurman ziet er ook nog steeds leuk uit, maar ze zou beter andere rollen kiezen...