• 8.351.956 stemmen

Interview with a Hitman (2012)

Actie / Thriller | 95 minuten

Genre: Actie / Thriller

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Perry Bhandal

Met onder meer: Luke Goss, Caroline Tillette en Stephen Marcus

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis

Plot Interview with a Hitman

Victor is een meedogenloze Oost-Europese huurmoordenaar die opgegroeid is in de sloppenwijken van Roemenië. Victor kent de waarde van het leven als geen ander wat hem de perfecte moordenaar maakt. Wanneer hij verraden wordt door de mensen die hem gemaakt hebben tot wat hij is moet hij zijn eigen dood in scene zetten en vluchten naar Londen. Hier treed hij toe tot een nieuwe gangster familie waar hij opnieuw op de proef wordt gesteld.

imageimage

avatar van Nientje1980

Nientje1980

Onderhoudend, af en toe best grof, maar ook wel een beetje spannend.

Niet altijd super goed acteerwerk, maar ook niet super slecht.

Goed filmpje voor een avondje lekker bankhangen.

avatar van kuiponok

kuiponok

Knap dat sommige mensen het (verrassende) einde van de film (gelijk) al aan zagen komen...

Echt een zeer puike actie / thriller, verhaal goed uitgewerkt, wel iets traag, maar dat misstaat deze film juist niet én de muziek paste ook prima in de sfeer van deze film; voegde iets toe.

Boeide van begin tot einde, mits je alles een beetje goed volgt: 3.75* afgerond naar boven

avatar van rubinhabers

rubinhabers

bassie200 schreef:

Half puntje extra voor het verrassende einde.

Verder niet echt een spectaculaire film.

eens

avatar van chrischras20

chrischras20

Voor veel nog onderschat? ik vond m heel goed

avatar van oemoemenoe

oemoemenoe

Matig geweld in een matig verpakt verhaal en slecht geacteerd door iedereen.

avatar van Decec

Decec

Een goede actie/thriller film...

Prima verhaal...

Prima acteerwerk...

Bekende acteur Luke Goss ...

Prima achergrond geluid

(geen Dolby Digital aanwezig)...

Prima kwaliteit breedbeeld

(geen HD aanwezig)...

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Prima film, het is dan wel geen overdreven hollywood film bol van de actie, maar het verhaal vond ik best goed en het acteren was ook niks op af te kraken. Kijkt ook lekker weg, vooral het begin in Roemenie

avatar van Confusie

Confusie

Zo, afgezet.

Bevrijding.

Wat een slappe flauwekul zeg.

Zelden zo'n tergende flutfilm gezien.

Moest nog een halfuur maar trok het niet meer.

Nu even iets gezelligs.

avatar van willemfilm

willemfilm

Goeie film. Goed verhaal. Kon mij wel boeien. Muziek was een werkelijke toevoeging aan de film. Goeie kop die Luke Goss.

Theunissen

Als tussendoortje was deze Actie / Thriller eigenlijk best goed te doen. Het verhaal is opzicht niet zo bijzonder maar vanwege de vele actie en het aardige spel van Luke Goss keek deze film zich nog lekker weg. Het verhaal was misschien erg cliché en ook wel voorspelbaar, maar desondanks vond ik het einde best verrassend en ook goed. Hij had het ook wel verdiend gezien zijn overbodige actie in het verleden.

Ik dacht in eerste instantie dat deze film iets te doen had met de film "Hitman (2007)", maar dat is niet het geval. De enige overeenkomst tussen beide films is dat de hoofdrolspeler kaal is.

avatar van Noud

Noud

Pfff het eerste half uur is zo slecht. En zo saai.