menu

Film / Cast en crew / Winona Ryder

zoeken in:
De actrice Winona Ryder (31) is na een zitting van zes dagen door een jury in Beverly Hills schuldig bevonden aan winkeldiefstal. De jury achtte bewezen dat zij uit een warenhuis voor een bedrag van 5,500 dollar aan kleding heeft gestolen.
Winona Ryder,die steeds haar onschuld heeft volgehouden, beriep zich bij de laatste zitting op haar zwijgrecht. De advocaten die haar bijstonden, voerden aan dat zij het slachtoffer was van een complot opgezet door het warenhuis.
Het vonnis kwam wegens de enorme belangstelling 'live' op TV. Ryder kan 3 jaar gevangenisstraf tegemoet zien.

Bron: NOS-TT

kappeuter (crew)
In Nederland krijg je voor zoiets gewoon een boete, als ik me niet vergis. Of een taakstraf...

weet wel een leuke taakstraf voor haar.

kappeuter (crew)
lol

tovenaar
Is dat een smilie die gitaar aan't spelen is?

kappeuter (crew)
Nee een smiley die een roze strik aan het poetsen is.

tovenaar
Of een smilie met een roze shotgun die hem constant aan't herladen is

Dat jullie het niet zien zeg!

kappeuter (crew)
Wat niet ?

Ed
Wat voor taakstraf had je in gedachten, Petey?

kan niet door de [censuur] mode.

Ed
Vleselijke taakstraffen, Petey?

sht!!!!!!!!!!!!!! Niet verder vertellen.

Heeft Winona nog een paar films gemaakt of is ze alleen in het nieuws gekomen vanwege haar winkeldiefstallen?

O.a. Girl, Interrupted (2000)
The Age Of Innocence (1993)
Edward Scissorhands (1990)
Beetlejuice(1988)
Night On Earth (1991)
Little Women (1994)

bebdn schreef:
Beetlejuice(1988)
Night On Earth (1991)
Little Women (1994)

Dat zijn de films die ze maakte voordat ze een winkeldievegge werd. Heeft ze daarna nog films gemaakt? Of kan ik beter eerst op imdb kijken? (Ja..)

Yep, zal wel beste zijn, niet dat ze er nog veel van bakte:)

bebdn schreef:
Beetlejuice(1988)
Night On Earth (1991)
Little Women (1994)

Je vergeet Mr.Deeds (2002), waar ik haar beeldschoon vond.

Turkeyloverz schreef:
(quote)

Je vergeet Mr.Deeds (2002), waar ik haar beeldschoon vond.
Mr Deeds? Hoe groot is haar rol daarin?

Best groot. Ze acteert er wel als een natte krant.

Dan druk je je nog netjes uit

S1mone had zo ook nog een bijrolletje in. Klein maar fijn.

BoordAppel schreef:
Best groot. Ze acteert er wel als een natte krant.
Is dit een grapje? Waarom acteert ze als een natte krant? Was het zo erg?

Ja. Een totaal ongeinspireerde vertolking in een toch al slechte film. Het is dat ze er in die film wel goed uitziet anders had haar optreden al helemaal geen waarde. Denk trouwens ook niet dat een andere actrice er iets van had kunnen maken.

Ik vind haar sowieso een matige actrice, die het duidelijk van haar looks moet hebben. In de film mr. Deeds was het helemaal treurig, geheel in lijn met de film overigens.

Leno schreef:
Ik vind haar sowieso een matige actrice, die het duidelijk van haar looks moet hebben. In de film mr. Deeds was het helemaal treurig, geheel in lijn met de film overigens.
Was het ook het geval met Edward Scissorhands en Little Women? Haar acteerprestaties zijn waarschijnlijk beter dan de gemiddelde Hollywood-actrice.

In Edward Scissorhands zet ze een prima rol neer, en in Beetlejuice is zo ook niet slecht. Maar over het algemeen vind ik haar een matig actrice, ook al zijn er slechtere. Tja meningen verschillen nou eenmaal..

Leno schreef:
In Edward Scissorhands zet ze een prima rol neer, en in Beetlejuice is zo ook niet slecht. Maar over het algemeen vind ik haar een matig actrice, ook al zijn er slechtere. Tja meningen verschillen nou eenmaal..
Dat is waar. Maar in Little Women bijvoorbeeld? Of niet? Ze speelt daarin wel een goede rol.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:27 uur

geplaatst: vandaag om 13:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.