The Ten (2007)

geregisseerd door David Wain
met Winona Ryder, Adam Brody en Famke Janssen

The Ten bestaat uit tien kleine filmpjes met overlappende karakters en thema's. Ieder filmpje grijpt terug op een Christelijk gebod. Zo is er het komische verhaal van een onbezorgde skydiver die een wereldster wordt, het ietwat macabere verhaal van een dokter die zijn patienten vermoordt en het verhaal van een vrouw die altijd op de verkeerde mannen valt.

avatar van vph1272qm
erg flauw, paar leuke scenes, met de catscan, de operatie en de buikspreekpop.

waar ik echter h e l e m a a l niks van snap is de hoofdstuk indeling: nee, geen 10 hoofstukken van de 10 scene's, welnee, 6 gewoon random hoofstukken.
werkelijk ongelofelijk, wie bedenkt dat?
ik dacht, ik skip een flauwe scene, kom je dus midden in een andere terecht! kan daar echt niet bij.....

avatar van nicket
Waardeloze film... Dat Famke Janssen hier aan mee wou doen...

Enige leuke was een lekkere Jessica Alba....

Niet echt bijzondere film. Ik vond de verhalen ook simpel en saai. Enige leuke waren de lekkere vrouwen, meer niet.

Vind niet vaak een film slecht, maar deze sloeg alles! Niks leuks aan en al helemaal niet begrijpbaar waar het nou om draaide.

avatar van j_u_u_l
Met alle reviews die de film ook slecht vonden eens. Wat een baggerfilm.

avatar van Nick Theunis
Toch de film gekeken na al het commentaar, de film begint wel grappig met Adam Brody, maar zwakte naar mijn mening steeds meer af.. Jammer, met zo'n cast.. Al moet ik er bij zeggen dat je er gewoon van moet houden, ik kon de humor niet altijd waarderen.. Kortom, een film die je OF leuk vind OF bagger vind.. ik vond hem helaas wat teleurstellen.. 2* voor het beginvermaak, Jessica Alba & Famke Janssen

avatar van AardeWerk
Ik vond het begin al niet veel soeps. Een echte tegenvaller en zonde van mijn tijd en geld. (2*)

deze film is echt niks

avatar van danny61
Een hele dikke niks.

avatar van belchinees
Dat hier mensen 4* of zelfs 5* aan geven, jeezes.

Een enkele keer gelachen met VVVVVagina, en dat is zelfs niet zo grappig.

What a waste. Zonde van de tijd van alle spelers, regisseur en kijkers. Niet één keer gelachen, zelfs geen glimlach.
Als fan van Famke kan ik mij gewoon kwaad maken dat zij ook nog eens speelt als een natte dwijl. Haar koppie blijft wel leuk natuurlijk.

avatar van Mescaline
Vond deze film niet tegenvallen, lekker flauw en lekker droog zoals ik het had verwacht. Deze film kijk je puur voor het vermaak, en ik ben van mening dat de makers hier wel geslaagd in zijn, lekkere foute humor
3 sterren

Jammer, had deze film nooit moeten gaan kijken een zware teleurstelling volgens mij

Dick2008
Het lijkt net of ze niet meer weten wat voor films ze moeten maken. Aanvankelijk begint het lekker flauw maar verandert op gegeven moment wel in een wat vervelende film door de manier waarop de verhalen aan elkaar worden gepraat. Die verhalen worden steeds korter maar de meesten zijn niet echt leuk, al zitten er een paar grappige tussen.

5,6,9,10 slecht
1,2,4 redelijk
3,7,8 leuk.
Nummer 8, de tekenfilm met de neushoorn was de grappigste.

avatar van lars-pixar
Ik had hier niet veel van verwacht, gelukig want deze film was egt heel heel erg matig ik had van Wet Hot Amerika Summer een goed gevoel over David Wain maar deze film ze proberde er wel wat van te maken.Ik weet niet welke stukje het leukst was.

avatar van Amity
Deze film had een hele grappige trailer

avatar van lars-pixar
Schreef Veronica Magezine: Wij willen graag een elfde gebod in die tafels bikken: Gij zult deze prutser nooit meer geld geven om een film te maken.

avatar van jordkaka
1* Voor Alba. Voor de rest geen woorden voor.

avatar van knappekloon
Voor de mensen die dit lezen, of ze de film moeten kijken, of niet; NIET DOEN!!!
dit is serieus de ergste film welke ik ooit heb gezien.
Het zijn allemaal kleine stukjes film, en het gaat echt allemaal helemaal nergens over.
Ik heb hem afgekeken maar dat kwam meer omdat ik benieuwd was, of er nog wat ging gebeuren, want dat had ik wel verwacht met al die Bekende mensen, maar helaas....

Zo slecht vond ik het niet eens, het is een niet alledaagse indeling van een film. Leuk geprobeerd om het eens anders te doen, helaas niet helemaal gelukt. De humor is eenvoudig te noemen en daardoor niet altijd grappig te noemen.

avatar van erpunited
Ongelooflijk slechte film. Alleen Jessica Alba. Die maakt de film het kijken waard. Al is ze er maar 5 min in te zien

avatar van TimZor
Snap niet dat Alba & Janssen mee wilde doen aan deze baggerfilm. met extreem veel moeite afgekeken.