Genre: Actie / Thriller
Speelduur: 163 minuten
Oorsprong:
Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Geregisseerd door: Cary Joji Fukunaga
Met onder meer: Daniel Craig, Rami Malek en Léa Seydoux
IMDb beoordeling: 7,3 (442.519)
Gesproken taal: Engels, Italiaans, Frans, Russisch en Spaans
Releasedatum: 30 september 2021
On Demand:
- Bekijk via Pathé Thuis
- Bekijk via iTunes
- Niet beschikbaar op Netflix
- Niet beschikbaar op Videoland
- Niet beschikbaar op Amazon Prime
- Niet beschikbaar op Disney+
- Niet beschikbaar op Google Play
- Niet beschikbaar op meJane
Plot No Time to Die
"The mission that changes everything begins…"
In 'No Time to Die' heeft James Bond zijn turbulente leven als geheim agent achter zich gelaten en leidt hij een rustig bestaan op Jamaica. Zijn rust is echter van korte duur wanneer zijn oude vriend Felix Leiter van de CIA opduikt met de vraag naar hulp. Het brengt hem op het spoor van een mysterieuze schurk gewapend met gevaarlijke nieuwe technologie.
Externe links
- Zoek naar deze film op dvd/blu-ray op Amazon
- IMDb (7,3 / 442519)
- Trailer (YouTube, ondertiteld)
- No Time to Die (MusicMeter)
- iTunes: € 16,99 / huur € 3,99
- Pathé Thuis: vanaf € 11,99 / huur € 2,99
Social Media
Acteurs en actrices
James Bond
Dr. Madeleine Swann
Lyutsifer Safin
Nomi
Eve Moneypenny
Felix Leiter
Paloma
Logan Ash
Reviews & comments
bart007bond
-
- 1447 berichten
- 350 stemmen
Dalton vond ik de beste bond naast Sean.
Een echte mannelijke bond en geen clown als Roger Moore of mooiboy als Brosnan.
Hoewel ik Brosnan weer beter vind als houten klaas Lazenby.
Graig valt er tussen in, hij heeft het harde wat ik zoek in Bond, maar tegelijkertijd heeft ie te weinig flair om een goede bond te zijn.
Desalniettemin kijk ik er wel naar uit om de nieuwe te aanschouwen.
The Oceanic Six
-
- 59140 berichten
- 3918 stemmen
Dalton kreeg pas ruim na zijn James Bond tijd de credits. Hij heeft er helaas maar 2 gemaakt, maar beiden staan in mijn top 10 beste Bondfilms. Een klein beetje meer humor en zelfspot had hij moeten hebben, dan had hij kunnen concurreren met Sean Connery, die gewoon op 1 staat.
Ik vind alle Bond vertolkers wel wat hebben, minus Lazenby. Dat was me veel te houterig. En Moore was een halve clown, spreekt me ook minder aan als geheim agent.
Redlop
-
- 8962 berichten
- 3566 stemmen
...Dat ze onder Moore en Brosnan te veel doorsloegen in humor en gadgets ben ik wel eens maar ik mis wel het popcornvermaak zoals Bond onder Connery/Dalton was.
Elke Bondfilm is per definitie popcornvermaak. Nogal vreemd om binnen het Bondgenre onderscheid te maken tussen wel en geen. Als films als Octopussy en Moonraker geen popcornvermaak zijn dan heeft iemand de definitie van popcornvermaak kennelijk veranderd.
Lebarron
-
- 1019 berichten
- 702 stemmen
Elke Bondfilm is per definitie popcornvermaak. Nogal vreemd om binnen het Bondgenre onderscheid te maken tussen wel en geen. Als films als Octopussy en Moonraker geen popcornvermaak zijn dan heeft iemand de definitie van popcornvermaak kennelijk veranderd.
Gaat u nu werkelijk iedere uitspraak van mij voortaan onder een vergrootglas leggen en hem daarna op hatelijke toon kritisch ontleden? Deze uitspraak sloeg op de Bondfilms die ik prefereer in vergelijking met de Craigfilms. Ik vind de Craigfilms te serieus naar mijn smaak en missen daarom wat mij betreft de entertainmentfactor die ik graag bij Bondfilms zie.
mjk87 (moderator films)
-
- 13290 berichten
- 3906 stemmen
Brosnan in GoldenEye blijft denk ik m’n favoriet, maar ook alleen in die film. Een mix van kilheid, charme, stijl en vleugje humor. In de overige films lijkt hij niet helemaal op zijn gemak en oneliners komen er ook niet echt uit.
Redlop
-
- 8962 berichten
- 3566 stemmen
Gaat u nu werkelijk iedere uitspraak van mij voortaan onder een vergrootglas leggen en hem daarna op hatelijke toon kritisch ontleden? Deze uitspraak sloeg op de Bondfilms die ik prefereer in vergelijking met de Craigfilms. Ik vind de Craigfilms te serieus naar mijn smaak en missen daarom wat mij betreft de entertainmentfactor die ik graag bij Bondfilms zie.
Ok, sorry maar ik snapte niet wat je precies bedoelde. Als je binnen het Bondgenre onderscheid maakt tussen wel/geen popcornvermaak en de films van Dalton (die bekend staat als de serieuzere Bond) als voorbeeld noemt van wel popcornvermaak, dan snap ik even niet meer.
Maar je bedoelt dat je de Craig-films te serieus van toon vindt. Helder, ik zal je niet meer lastig vallen.
Lebarron
-
- 1019 berichten
- 702 stemmen
Ok, sorry maar ik snapte niet wat je precies bedoelde. Als je binnen het Bondgenre onderscheid maakt tussen wel/geen popcornvermaak en de films van Dalton (die bekend staat als de serieuzere Bond) als voorbeeld noemt van wel popcornvermaak, dan snap ik even niet meer.
Maar je bedoelt dat je de Craig-films te serieus van toon vindt. Helder, ik zal je niet meer lastig vallen.
Dalton was inderdaad een serieuze Bond maar toch hadden de films waar hij in zat de elementen die een Bondfilm gewoon entertaining maken. Humor,niet noodzakelijk van Bond zelf maar bijvoorbeeld van Q, gadgets en wat ik ook fijn vind bij een Bond: een gesloten verhaal. Zaken die ik mis bij de Craigfilms. U mag best met mij in discussie over Bondfilms of welke film dan ook maar u valt mij nu puur aan op het gebruik van het woordje popcornvermaak. Misschien was popcornvermaak in dit verband niet zo'n handige woordkeus van mij. Fair, punt voor u. Maar om gelijk zo fel van leer te trekken om dat ene woordje gaat mij wat ver en met onze aanvaring van gister nog vers in mijn geheugen vermoed ik dan een vendetta van u naar mij. Daar heb ik gewoon geen behoefte aan. Ik accepteer uw excuses en zullen we nu gewoon opnieuw beginnen? Ik ben Lebarron, fan van Connery en Dalton als James Bond, aangenaam kennis met u te maken.
Basto
-
- 10062 berichten
- 6817 stemmen
Dalton was de Bond van mijn generatie. Daarom horen License To Kill en The Living Daylights ook tot mijn favoriete Bondfilms. Daar horen verder Thunderball, You Only Live Twice, Goldfinger en Goldeneye bij. Dat sommige films popcornvermaak zijn betekent toch niet meteen dat het slechte films zijn? Andersom zijn goede films toch ook lang niet altijd vermakelijk. Ingmar Bergman maakt naar volgens velen goede films maar aan mij zijn ze niet besteed. 1 keer een film van hem gekeken en moest ik dus eindeloos naar een stel pratende vrouwen in een huiskamer kijken en dan kwam er op het laatst een vent binnen en bleek het heel de film over hem te zijn gaan. Ik zag wel dat het vakwerk was maar gewoon niet mijn soort film.
Ik heb ook niet perse iets tegen ipoocornvermaak maar het moet dan wel origineel of vernieuwend zijn. Helaas is het dat vaak niet. En Bergman, daar ben ik nog mee bezig. Daar moet je wat vaker naar kijken en je best boor doen. Dan pas kun je de klasse echt ervaren. Goede kunst is niet perse makkelijk of toegankelijk. Iemand vergeleek films ooit met vrouwen. De blockbusters dat zijn de hoeren, maar daar wil je niet mee trouwen. Daarvoor ga je op zoek naar een grote liefde. Voor zo’n vrouwmoet je je best doen en tijd en aandacht in investeren. Maar daar wordt je uiteindelijk veel gelukkiger mee.
Lebarron
-
- 1019 berichten
- 702 stemmen
Ik heb ook niet perse iets tegen ipoocornvermaak maar het moet dan wel origineel of vernieuwend zijn. Helaas is het dat vaak niet. En Bergman, daar ben ik nog mee bezig. Daar moet je wat vaker naar kijken en je best boor doen. Dan pas kun je de klasse echt ervaren. Goede kunst is niet perse makkelijk of toegankelijk. Iemand vergeleek films ooit met vrouwen. De blockbusters dat zijn de hoeren, maar daar wil je niet mee trouwen. Daarvoor ga je op zoek naar een grote liefde. Voor zo’n vrouwmoet je je best doen en tijd en aandacht in investeren. Maar daar wordt je uiteindelijk veel gelukkiger mee.
Interessant visie,en ook wel mee eens. (Al zou ik persoonlijk nooit die metafoor gebruiken want mijn vriendin, de liefde van mijn leven, zou me dan minstens drie weken in een PUPtentje in de tuin laten kamperen vrees ik) Echter, u vergeet 1 klein detail: smaak. Bergman is domweg niet mijn smaak en bovendien heb ik heb ik ook nooit het geduld gehad om zulke films te waarderen. Sinds ik van tijd tot tijd met PTSD kamp al helemaal niet meer. Ik heb nu vaker behoefte aan gewoon vermaak.
The Oceanic Six
-
- 59140 berichten
- 3918 stemmen
Brosnan in GoldenEye blijft denk ik m’n favoriet, maar ook alleen in die film. Een mix van kilheid, charme, stijl en vleugje humor. In de overige films lijkt hij niet helemaal op zijn gemak en oneliners komen er ook niet echt uit.
Valt wel mee. Ik vond Brosnan wel vrij naturel acteren. Ik moet ook altijd bij hem denken aan The world is not enough, met die achtervolging op het water, dat hij met die boot onder water dook en daar even zijn stropdas goed trok en weer boven water kwam. Brosnan was een uitermate geschikte 007 voor me. Eigenlijk was hij de ideale mix, want ik vond hem stoer, geestig en overtuigend in de actie. Kan er ook aan liggen dat hij ''mijn'' Bond uit mijn jeugd was, maar toch. Hij had na GoldenEye betere scrips verdiend. De vervolgen waren geen slechte films, maar wel matig geschreven films. Die Another Day was echt een bedroevend dieptepunt, niet voor niets dat het daarna 4 jaar duurde voor er een vervolg kwam. Die reboottijd was nodig.
Basto
-
- 10062 berichten
- 6817 stemmen
Interessant visie,en ook wel mee eens. (Al zou ik persoonlijk nooit die metafoor gebruiken want mijn vriendin, de liefde van mijn leven, zou me dan minstens drie weken in een PUPtentje in de tuin laten kamperen vrees ik) Echter, u vergeet 1 klein detail: smaak. Bergman is domweg niet mijn smaak en bovendien heb ik heb ik ook nooit het geduld gehad om zulke films te waarderen. Sinds ik van tijd tot tijd met PTSD kamp al helemaal niet meer. Ik heb nu vaker behoefte aan gewoon vermaak.
Maar smaak is geen vaststaand iets. Ook die ontwikkeld zich. Ook je behoefte veranderd net de jaren. Misschien niet voor iedereen of in dezelfde richting, maar ik kijk nu ook ander soort films dan toen ik 15 of 25 was. Heb de schitterende Bergman box van Criterion in de kast staan. Verwacht dat ik m over een jaar of 10 vast prachtig zal vinden. Waarschijnlijk omdat de levenskwesties die daarin aan bod komen, me dan meer interesseren.
Om nog maar een vergelijking te maken. Het is net als goede wijn, die moet je soms nog even laten liggen.
Redlop
-
- 8962 berichten
- 3566 stemmen
...Misschien was popcornvermaak in dit verband niet zo'n handige woordkeus van mij. Fair, punt voor u. Maar om gelijk zo fel van leer te trekken om dat ene woordje gaat mij wat ver en met onze aanvaring van gister nog vers in mijn geheugen vermoed ik dan een vendetta van u naar mij. Daar heb ik gewoon geen behoefte aan.
Daar heb je wel gelijk in. Ik ging te fel van leer. Excuses daarvoor.
Ik accepteer uw excuses en zullen we nu gewoon opnieuw beginnen? Ik ben Lebarron, fan van Connery en Dalton als James Bond, aangenaam kennis met u te maken.
Eensgelijks! (zeg maar je)
bart007bond
-
- 1447 berichten
- 350 stemmen
Ik vraag me echt af of dit niet de allerlaatste bond zal zijn.
Moet toch echt een giga succes worden, wil men nog een film rond 007 gaat maken.
Hoop het wel, maar heb er een hard hoofd in.
Basto
-
- 10062 berichten
- 6817 stemmen
Ik vraag me echt af of dit niet de allerlaatste bond zal zijn.
Moet toch echt een giga succes worden, wil men nog een film rond 007 gaat maken.
Hoop het wel, maar heb er een hard hoofd in.
Wat een rare vraag. De films zijn al 50 jaar succesvol. Geen enkele reden om te denken dat dat stopt.
The Oceanic Six
-
- 59140 berichten
- 3918 stemmen
Ik vraag me echt af of dit niet de allerlaatste bond zal zijn.
Moet toch echt een giga succes worden, wil men nog een film rond 007 gaat maken.
Hoop het wel, maar heb er een hard hoofd in.
Zelfs al flopt deze (gaat niet gebeuren), dan komt er wel een reboot of vervolg. Sowieso lijkt MGM de rechten te verkopen, dus graaiers als Disney staan vast klaar.
bart007bond
-
- 1447 berichten
- 350 stemmen
Als ze hun hart dan maar volgen en niet hun portemonnee
Lebarron
-
- 1019 berichten
- 702 stemmen
Maar smaak is geen vaststaand iets. Ook die ontwikkeld zich. Ook je behoefte veranderd net de jaren. Misschien niet voor iedereen of in dezelfde richting, maar ik kijk nu ook ander soort films dan toen ik 15 of 25 was. Heb de schitterende Bergman box van Criterion in de kast staan. Verwacht dat ik m over een jaar of 10 vast prachtig zal vinden. Waarschijnlijk omdat de levenskwesties die daarin aan bod komen, me dan meer interesseren.
Om nog maar een vergelijking te maken. Het is net als goede wijn, die moet je soms nog even laten liggen.
Inderdaad smaak kan veranderen in de loop der jaren.
Lebarron
-
- 1019 berichten
- 702 stemmen
Ik vraag me echt af of dit niet de allerlaatste bond zal zijn.
Moet toch echt een giga succes worden, wil men nog een film rond 007 gaat maken.
Hoop het wel, maar heb er een hard hoofd in.
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Bond is altijd succesvol geweest toch? Bovendien is Hollywood de laatste jaren alle oude hits aan het remaken of ze maken er een sequel van, zoveel jaar na dato. Misschien dat er een pauze van enkele jaren komt zoals tussen License to Kill en Goldeneye/ Die Another Day en Casino Royale om de tijd te nemen om de juiste opvolger te vinden en de nieuwe koers uit te zetten. No need to worry dus!
kappeuter (crew films)
-
- 72623 berichten
- 5779 stemmen
De bioscooprelease is een week vervroegd naar 30 september (was 7 oktober).
The Oceanic Six
-
- 59140 berichten
- 3918 stemmen
De bioscooprelease is een week vervroegd naar 30 september (was 7 oktober).
Dat maakt die anderhalf jaar vertraging helemaal goed
bart007bond
-
- 1447 berichten
- 350 stemmen
Hoop er heen te kunnen.
Als er 30 man per keer heenmogen, word het vechten om kaartjes.
Word nog lastiger dan een ps5 te bemachtigen.
bart007bond
-
- 1447 berichten
- 350 stemmen
Ga lekker een dag vrijnemen op het moment dat ik een kaartje kan krijgen.
Voor mij vakantie van het jaar.
Lebarron
-
- 1019 berichten
- 702 stemmen
Ga lekker een dag vrijnemen op het moment dat ik een kaartje kan krijgen.
Voor mij vakantie van het jaar.
Alvast een fijne vakantie toegewenst!
Duke Nukem
-
- 1529 berichten
- 1828 stemmen
Ook in België wordt de bioscooprelease van No Time to Die verwacht op 30/09/2021. Ik twijfel eraan of ik deze film in de bioscoop ga zien of niet. Spectre zag ik wel in de bioscoop en die vond ik maar zo zo. Wordt trouwens van ons verwacht dat we zo'n stom mondkapje gaan opzetten? Ik las ook ergens dat er vanwege de covid-voorzorgsmaatregelen geen plaspauzen zullen worden ingelast, dat lijkt me wel vervelend bij een film met een lange speelduur van 163 minuten.
Dalton vond ik de beste bond naast Sean.
Een echte mannelijke bond en geen clown als Roger Moore of mooiboy als Brosnan.
Hoewel ik Brosnan weer beter vind als houten klaas Lazenby.
Graig valt er tussen in, hij heeft het harde wat ik zoek in Bond, maar tegelijkertijd heeft ie te weinig flair om een goede bond te zijn.
Desalniettemin kijk ik er wel naar uit om de nieuwe te aanschouwen.
Leuk, nog een fan van Timothy Dalton die ook voor mij naast Sean Connery de beste Bondvertolker is en wellicht het meest aansluit bij wat Ian Fleming in gedachten had bij het neerpennen van de 007 verhalen.
Dat ze onder Moore en Brosnan te veel doorsloegen in humor en gadgets ben ik wel eens maar ik mis wel het popcornvermaak zoals Bond onder Connery/Dalton was.
Ik vind de Craigfilms te serieus naar mijn smaak en missen daarom wat mij betreft de entertainmentfactor die ik graag bij Bondfilms zie.
Eens, ze moeten dringend weer de fun in de Bondfilms brengen. Tenslotte is James Bond geen The Dark Knight trilogie.
Lebarron
-
- 1019 berichten
- 702 stemmen
Leuk, nog een fan van Timothy Dalton die ook voor mij naast Sean Connery de beste Bondvertolker is en wellicht het meest aansluit bij wat Ian Fleming in gedachten had bij het neerpennen van de 007 verhalen.
Connery was misschien wat cooler en Dalton wat zakelijker en harder maar dat lag ook aan de tijdsgeest verder ben ik het eens.
Dat ze onder Moore en Brosnan te veel doorsloegen in humor en gadgets ben ik wel eens maar ik mis wel het popcornvermaak zoals Bond onder Connery/Dalton was.
Ik vind de Craigfilms te serieus naar mijn smaak en missen daarom wat mij betreft de entertainmentfactor die ik graag bij Bondfilms zie.
Klopt ook geen Bourne-serie of 24. Bond vertolkte de ultimate male fantasy. Mooie vrouwen, snelle wagens, gadgets en bad guys neerknallen maar altijd met een knipoog en een glimlach. Dat moet terug.
Duke Nukem
-
- 1529 berichten
- 1828 stemmen
Klopt ook geen Bourne-serie of 24. Bond vertolkte de ultimate male fantasy. Mooie vrouwen, snelle wagens, gadgets en bad guys neerknallen maar altijd met een knipoog en een glimlach. Dat moet terug.
Dat vind ik ook, maar daarvoor zullen waarschijnlijk andere filmmakers moeten aangesteld worden. Bond is meer dan luide actie zoals een Bourne-film. Het is ook geen duistere drama over een geheim agent die met een depressie zit en op pensioen wil gaan. Veel zal ook afhangen van wie in de huid van James Bond zal kruipen. Liefst iemand met charme, charisma, een gentleman en geen worstelaarstype zoals Craig of iemand als Tom Hardy.
Lebarron
-
- 1019 berichten
- 702 stemmen
Dat vind ik ook, maar daarvoor zullen waarschijnlijk andere filmmakers moeten aangesteld worden. Bond is meer dan luide actie zoals een Bourne-film. Het is ook geen duistere drama over een geheim agent die met een depressie zit en op pensioen wil gaan. Veel zal ook afhangen van wie in de huid van James Bond zal kruipen. Liefst iemand met charme, charisma, een gentleman en geen worstelaarstype zoals Craig of iemand als Tom Hardy.
Damian Lewis? Die heeft wel die eigenschappen die je noemt plus een tikje vileinheid. Na James Blonde een ginger! Ik zag wel wat in Hardy als Bond maar vrees dan dat ze de lijn van die Craig voortzetten.
Duke Nukem
-
- 1529 berichten
- 1828 stemmen
Damian Lewis? Die heeft wel die eigenschappen die je noemt plus een tikje vileinheid. Na James Blonde een ginger! Ik zag wel wat in Hardy als Bond maar vrees dan dat ze de lijn van die Craig voortzetten.
Het probleem met Damian Lewis is zijn leeftijd, hij is intussen al 50 jaar oud. Bond moet volgens mij een dertiger zijn.
“I don’t want to play James Bond anymore. If someone had asked me 10 years ago, that might have been a different matter.” - Vanity Fair 30/04/2020
Lebarron
-
- 1019 berichten
- 702 stemmen
Het probleem met Damian Lewis is zijn leeftijd, hij is intussen al 50 jaar oud. Bond moet volgens mij een dertiger zijn.
“I don’t want to play James Bond anymore. If someone had asked me 10 years ago, that might have been a different matter.” - Vanity Fair 30/04/2020
Dat is waar. Die is inmiddels ook al 50. Wordt nog een lastige klus die nieuwe Bond vinden.
Pre- en sequels
Spectre
2015
810 reacties
Skyfall
2012
2.749 reacties
Quantum of Solace
2008
2.393 reacties
Casino Royale
2006
3.164 reacties
Die Another Day
2002
1.033 reacties
The World Is Not Enough
1999
301 reacties
Tomorrow Never Dies
1997
319 reacties
GoldenEye
1995
472 reacties
Licence to Kill
1989
325 reacties
The Living Daylights
1987
276 reacties
A View to a Kill
1985
333 reacties
Octopussy
1983
279 reacties
Never Say Never Again
1983
284 reacties
For Your Eyes Only
1981
282 reacties
Moonraker
1979
383 reacties
The Spy Who Loved Me
1977
272 reacties
The Man with the Golden Gun
1974
275 reacties
Live and Let Die
1973
305 reacties
Diamonds Are Forever
1971
322 reacties
On Her Majesty's Secret Service
1969
507 reacties
You Only Live Twice
1967
283 reacties
Thunderball
1965
271 reacties
Goldfinger
1964
361 reacties
From Russia with Love
1963
315 reacties
Dr. No
1962
390 reacties
Gerelateerd nieuws
Producent Barbara Broccoli benadrukt dat nieuwe 'James Bond'-film nog ver weg is: "Daar zijn we nog niet eens mee begonnen"
Aaron Taylor-Johnson moet plaatsmaken voor nieuwe James Bond-favoriet
Taron Egerton (33) reageert op Bond-geruchten in aanloop naar aankondiging
Daniel Craig over het lot van James Bond in 'No Time to Die'
Bekijk ook
Summer of Soul (...Or, When the Revolution Could Not Be Televised)
Documentaire / Muziek, 2021
12 reacties
The Sparks Brothers
Muziek / Documentaire, 2021
6 reacties
Quo Vadis, Aida?
Drama / Historisch, 2020
86 reacties
Akai Satsui
Drama, 1964
7 reacties
The Alpinist
Documentaire, 2021
13 reacties
Top Gun: Maverick
Actie / Drama, 2022
371 reacties
Gerelateerde tags
vergiftigenspiongebaseerd op boekforgivenessmi6familiebritish secret serviceparentsglobal threatnanobots007 shot on filmjames bond al cinemafilmed in imaxloose adaptation
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes | Publishing Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.
Social media
Realtimes | Publishing Network
- Registreer |
- Contact ons |
- Over ons |
- Adverteren |
- MovieMeter Films Wiki |
- Series Wiki |
- Algemene voorwaarden en privacybeleid |
- Consent wijzigen |
- RSS Feeds |
- API
© 2024 MovieMeter B.V.