ad

Met onder meer: Daniel Craig, Judi Dench en Javier Bardem

Releasedatum: 31 oktober 2012

Over Skyfall

"Think on your sins."

Bonds loyaliteit aan M wordt op de proef gesteld als ze achtervolgd wordt door haar verleden. Als de MI6 vervolgens onder vuur komt te liggen is Bond genoodzaakt de bedreiging op te sporen en te vernietigen, ongeacht de hoge persoonlijke prijs die dit met zich mee brengt.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 1967 berichten

Ik heb deze actievolle James Bond topper vandaag maar weer eens herzien. En dat met heel veel plezier.

avatar van king-kevino

king-kevino

Ben op het moment een inhaalslag aan het maken me Bondfilms en ik moet zeggen dat dit voor mij tot nu toe de beste bondfilm is.

Alle recasts zijn wat mij betreft een verbetering, Het plot is spannend en de schurk is hoewel misschien een beetje over de top toch wel geloofwaardig, heel sterk gespeeld door Javier Bardem.

Ook had ik bij de vorige 2 films met Daniel Craig als Bond wel het idee dat het wat korter had gekund maar had ik daar bij deze helemaal geen last van.

avatar van RikkieD

RikkieD

Geweldige Bondfilm. Ik heb de afgelopen maand even de tijd genomen om, tussen sporten en thuiswerken door , alle Bondfilms te kijken en moet zeggen dat ik deze toch wel een van de allerbesten vind. Deze film bewijst voor mij dat de vernieuwing die met de Daniel Craig films is ingezet gewoon fantastisch goed werkt. Leuk acteerwerk en geweldig gecaste badguy (sowieso een van mijn favoriete acteurs), het verhaal voelt geloofwaardig, voldoende actie, erg goed camerawerk, kleurgebruik en gekozen locaties en overall heerlijk meeslepend.

Na Casino Royale en Quantum of Solace vind ik dit toch wel de beste tot nu toe uit de reboot met Craig, deze laat mij de poging met Pierce Brosnan bijna volledig vergeten, en dat is een goed signaal .

avatar van Dogie Hogan

Dogie Hogan

Grindhouse62 schreef:

Dito. Onlangs ook herzien, maar dan in Blu-ray. Wat een verschil met DVD, nu pas echt genieten: beeld en geluid top!

avatar van Noodless

Noodless

Herziening !

In mijn herziening van alle Bondfilms ben ik bijna op het einde gekomen. Van deze film heb ik wederom genoten. Sowieso één van mijn favoriete Bondfilms, maar nu door alles te herzien kan ik deze film in zijn totaal plaatsje plaatsen en is dit voor mij de beste Bondfilm. Javier Bardem vind ik geweldig en heel wat leuke actiescènes gecombineerd met dramatiek en fijne locaties. 8/10

avatar van Duke Nukem

Duke Nukem

Bond als een lelijke, depressieve alcoholist die op revalidatie moet. Hij deed het al eens in Thunderball maar daar ziet hij er niet uit als iemand die zich liever een kogel doof de kop zou schieten. Moneypenny als field agent die er weliswaar niets van bakt. M als zeurende oma ("What's going on? Report!") Q als een nerdy snotneus. De bond villain als homoseksuele weirdo met moeder issues. Een cameraman die nog steeds niet van zijn ADHD is genezen. (En ja, ik weet dat dit achteraf in de regiekamer via overdreven knip- en plakwerk is gedaan) Het zal allemaal wel bij de moderne Bond horen. De film is weliswaar iets beter dan de beide voorgangers, maar hij duurt met zijn 143 minuten wel erg lang.

Gerelateerde tags

spiongeheim agentsociopathmoordenaarart gallerybritish secret serviceimaxuzi booby trapimpersonating a police officermacaokomodo dragon007: (2012)智破天凶城