• 10.601 nieuwsartikelen

Releasedatum: 30 september 2021

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis
  • iTunes Bekijk via iTunes

Plot No Time to Die

"The mission that changes everything begins…"

In 'No Time to Die' heeft James Bond zijn turbulente leven als geheim agent achter zich gelaten en leidt hij een rustig bestaan op Jamaica. Zijn rust is echter van korte duur wanneer zijn oude vriend Felix Leiter van de CIA opduikt met de vraag naar hulp. Het brengt hem op het spoor van een mysterieuze schurk gewapend met gevaarlijke nieuwe technologie.

Social Media

avatar van sportfan27

sportfan27

Gisteravond tweede kijk beurt van No Time To Die, destijds in de bioscoop bekeken en viel mij nogal tegen. Gisteravond zat ik er blijkbaar veel beter in. Het verhaal zit vrij goed goed in elkaar en is prima te volgen.. De focus ligt een stuk meer op de mens "Bond" en dit is eigenlijk een welkome aanvulling op de standaard Bond films. Enige zwakke punt blijft toch wel Malek die geen uitstraling van een bad guy heeft.

Dat de nieuwe 007 een donkere dame betreft is dan wel weer WOKE v2.0 wat door je strot geduwd wordt maar ik heb mij er niet aan gestoord.

Toch wel een waardig afsluiter van de Craig serie.

Stem verhoogd van 2 naar 3,5.

avatar van sportfan27

sportfan27

ILDIB schreef:

Wat ziet iedereen toch in die Ramek? Verder is t een bond als zo vaak de laatste jaren. Hoop gedoe en actie en weinig wol. Kogels hebben blijkbaar een voorkeur wie wil sterft en geraakt wordt en wie niet. Hele zit. En ik vrees voor de toekomst nu..

Nou ja, zijn vertolking van Freddy Mercury was wel van een hoog niveau. Verder zou ik ook geen tweede titel weten.

avatar van Graaf Machine

Graaf Machine

sportfan27 schreef:

Nou ja, zijn vertolking van Freddy Mercury was wel van een hoog niveau.

Dat is precies de acteerprestatie waardoor ik afgehaakt ben. Was ook heel jammer dat net Malek in deze film de boeman moest spelen, want hij kan geen personage neerzetten.

avatar van ILDIB

ILDIB

Graaf Machine schreef:

In deze was ie heel ongeloofwaardig. Als freddy zag ik gewoon geen freddy in hem.

avatar van Supernatural

Supernatural

Dit vind ik toch wel een mooiere bond film dan zijn voorganger.heb toch wel genoten van de film.een mooie afsluiter van de reeks met daniel graig als bond.zoiezo vind ik hem niet de beste bond,maar na dit deel denk ik er toch iets anders over,dat ik hem toch niet eens zo slecht vond spelen dan in de eerdere bond films met hem.en heb toch iets meer respect gekregen voor hem als james bond.deze gaat zeker weer eens een 2de kijkbeurt krijgen.dit vind ik in iedergeval de beste bond film met daniel graig samen met skyfall.

avatar van Supernatural

Supernatural

sportfan27 schreef:

Toch wel een waardig afsluiter van de Craig serie.

Stem verhoogd van 2 naar 3,5.

Soms kan een 2de kijkbeurt echt helpen en heel anders vallen dan de eerste keer.fijn dat hij je nu stukken beter is bevallen.

avatar van Ace Hanlon

Ace Hanlon