• 8.564.725 stemmen

Releasedatum: 30 september 2021

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot No Time to Die

"The mission that changes everything begins…"

In 'No Time to Die' heeft James Bond zijn turbulente leven als geheim agent achter zich gelaten en leidt hij een rustig bestaan op Jamaica. Zijn rust is echter van korte duur wanneer zijn oude vriend Felix Leiter van de CIA opduikt met de vraag naar hulp. Het brengt hem op het spoor van een mysterieuze schurk gewapend met gevaarlijke nieuwe technologie.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

avatar van Decec

Decec

Uitstekend actie/avontuur/thriller spannend film...

Prachtig 4K hd kwaliteit breedbeeld...

Perfect achtergrond geluid/muziek Dolby Atmos...

Uitstekend acteerwerk...

Perfect camerabeweging....

Top ben benieuwd vervolg James Bond...

avatar van Filmreiziger

Filmreiziger

Zonder meer één van de beste Bonds van de laatste tijd. Je weet wat je van Daniel Craig mag verwachten en dat levert hij weer af. De 'kritiek' dat Bond qua karakter 'minder macho' wordt klopt. Aan jou of je dat wel of niet positief vind. Ik vind het verfrissend en het geeft diepgang aan de persoon Bond. Als je er allergisch voor bent: kies dan beter één van de oudere Bond films waarmee hij standaard met de zoveelste mooie dame in de laatste scene het bed deelt terwijl M hem probeert te bereiken. Deze film bouwt duidelijk voort op Skyfall en Spectre en doet dat op uitermate sterke wijze. Ook de rest van de cast acteert duidelijk en de typische Bond humor en 'speeltjes' zijn ook weer aanwezig. Leuk dat de befaamde Aston Martin DB5 weer van de partij is en als Toyota Land Cruiser fan kon ik ook erg genieten van de prachtige achtervolging tussen de Toyota en de Landrover met (uiteraard) de Toyota als winnaar. Er is ook kritiek. De (4K) filmkwaliteit is op zich goed, maar er wordt soms te stevig met kleurfilters gewerkt en het contrast is wat overdreven sterk gemaakt. Verder zijn enkel actiescenes zó ongeloofwaardig dat het me uit de film haalde (zo'n 'yeah, right!' momentje). Dat hoeft van mij niet. Voor rest uitstekende Bond film: 4.5 sterren.

avatar van xxERWINxx

xxERWINxx

Weer een goede film van James Bond, niet de beste film uit de reeks, maar wel weer ouderwetse actie zoals we gewend zijn, ook hier weer veel achtervolgingen en een spectaculair begin en eindstuk.

Het einde was emotioneel maar wel goed gedaan.

Toch miste ik wel een echte Bond girl en miste wat meer spektakel zoals we wel zien bij de films van Pierce Brosnan die geweldige actie en technische snufjes laat zien (zoals bijvoorbeeld een onzichtbare auto, explosies van een tank etc.), maar ieder zijn smaak natuurlijk.

avatar van Justinvdk

Justinvdk

Voor mij op Skyfall na de beste Craig-Bond.De actiescènes zijn zoals altijd erg fraai en visueel ziet het er allemaal prachtig uit. Ik las hier wat opmerkingen over de overdreven filters en het hoge contrast en hoewel ik dat begrijp vond ik het persoonlijk erg fraai. Qua verhaal is het misschien niet eens het beste of epische deel uit de reeks, maar het voelde voor mij allemaal wat meer als een persoonlijk verhaal en dat vind ik voor een afsluiter wel passend. Het emotionele einde met de dood van James Bond deed mij toch wel iets merkte ik.

De vaste cast doet het naar behoren. Over Craig is al heel veel geschreven en ook ik moest eerst wennen, maar uiteindelijk is hij enorm op mij gegroeid als bond. Fiennes, Whishaw en Harris spelen hun rollen ook leuk. Over de rol van Lynch als Nomi ben ik minder enthousiast, vond haar niet helemaal op d'r plek. Christoph Waltz vind ik een fantastisch acteur maar zijn rol als Blofeld vind ik iets minder geslaagd. Rami Malek vond ik prima spelen, maar denk dat hij vooral leidde aan een gebrek aan screentime. Voor mijn gevoel was hij veel minder aanwezig dan een Javier Bardem of Mads Mikkelsen waren, maar ik kan het mis hebben.

Al met al heb ik mij zeer vermaakt met deze film. Het had wat minder de charme, technische snufjes en spionage vibe van oudere films, maar het was toch een toffe film. Kijken wat de toekomst brengt voor de franchise!

avatar van blackwolves

blackwolves

elke acteur die bond ooit heeft gespeelt een aparte blu ray dvd sean connery pierce bosnan daniel craig waarom niet timothy dalton? minder dan de andere? de ene bond beter dan de andere waarom dan niet blu ray collection van timothy dalton bedoel alle films van zijn roll als james bond

avatar van ILDIB

ILDIB

Wat ziet iedereen toch in die Ramek? Verder is t een bond als zo vaak de laatste jaren. Hoop gedoe en actie en weinig wol. Kogels hebben blijkbaar een voorkeur wie wil sterft en geraakt wordt en wie niet. Hele zit. En ik vrees voor de toekomst nu..

avatar van Chris Pine best chris

Chris Pine best chris

Was zo slecht, een zwarte vrouw di 007 klopt niet james bond nog leeft en spectre opeens iedereen omkomt. Ook hoe hij een vrouw en kind heeft was geen goed keuze. Dan was een zwangerschap van madeleine beter aan het einde. Ook hij haar opeens verlaat. Terwijl hij weet zij de dochter van dr white is. Ze konden beter abortus plegen als je vader geheim agent is.Ok de schurk is te veel een psychopaat en kan beter weer een spectre lid zijn zoals als die spectre lijfwacht in het geheim werkte voor Bloemendaal en hij hielp ontsnappen dat is origineel.

avatar van Basto

Basto

Twee jaar later dan gepland zag ik eindelijk deze Bond. Maar was het wel een Bond? De grote action set pieces ontbraken. Nu is Bond op dat vlak al een tijdje voorbij gestreefd door MI en TF&F, maar om nu de handdoek helemaal in de ring te gooien?

De actie was wel vrij realistisch en dat heeft ook wel wat. Had soms meer het idee naar een John LeCarre verhaal te kijken. Al ontbrak de spanning. Er was veel onzekerheid, maar het plan om de wereldbevolking uit te roeien werd pas halverwege de laatste akte duidelijk. Dat de bad guy een mislukte Mercury is, die zich eerst als kinderlokker ontpopt maakte dat er nog steeds weinig dreiging van uit ging.

En dan het eind. Ik vond het wel wat hebben. De serie zit erop. Maar hoe kun je zo stom zijn de franchise de nek om te draaien. De serie draait om James Bond, die is nu dood. Een ander personage het nummer 007 geven, gaat voor mij niet werken. Wellicht vreest men dat een held als Bond niet meer past in het woke tijdperk. Ik denk juist wel. Genoeg boomers die behoefte hebben aan nostalgie. Bovendien heeft elke stroming behoefte aan een tegengeluid.

Verder onderhoudende film, die er mooi en verzorgd uitziet, al had het toch zeker 20 minuten korter gekund. De film heeft ruim een jaar op de plank gelegen , dus ze hadden alle tijd de boel te trimmen.

Ruime 3,5 en morgen weer vergeten.

kappeuter (crew films)

Al met al een zeer rommelige film met een verhaal dat alle kanten op gaat, maar geen geheel vormt.
Ik snap dus ook niet dat er zo slordig met het erfgoed van Bond wordt omgesprongen.
Eerst al die vrouwelijke 007, die eigenlijk alleen maar in de weg loopt. Wat een vervelende en arrogante uitstraling heeft zij. Bah.
Ana de Armas mag maar relatief kort Bond girl spelen. Steeds denk je, zal haar jurk heel blijven.
Léa Seydoux zet een heel degelijke rol neer. Haar jonge dochter in de film is alleen te veel betrokken binnen actiescènes. Ik vond dat slecht.
Ik ergerde me aan Rami Malek. Hoe gekker hoe beter, dat vind ik dus niet. In een Zuid-Koreaanse misdaadfilm soit, maar het moet geen freak show worden in een Bond. Die Russische wetenschapper is ook erg karikaturaal.
Af en toe heb je het eerder het idee naar een Kuifje live action film te kijken. Het is zo cartoonesk.
Ralph Fiennes speelt een heel twijfelachtige M. Rare uitstraling heeft hij.
Daniel Craig ziet er voor zijn leeftijd wel oud uit. Het wordt wel wat genant met die jonge dames.
Het einde is gewoon zeer mwoah. In slechte soapseries gaan acteurs die geen contractverlenging krijgen ook dood in de serie, dan worden ze op die manier uit de serie geschreven. Maar hoe kan je James Bond nou dood laten gaan in de James Bond reeks... Je laat toch Batman toch ook niet sterven in Batman films?
En wat komt er dan nu in de volgende Bond film? Een hippe transgender actieheld?

avatar van Filmkriebel

Filmkriebel

kappeuter schreef:

A

Toch nog iemand die het licht ziet. Niet te snappen dat er toch nog mensen zijn die dit als Bond film fantastisch vinden. Ik zou liefst van al hebben dat ze stoppen met 007 als het op die manier verder moet. Straks is het gewoon 000.

@Basto : hoe kun je nu een film die je morgen bent vergeten een ruime 3,5* geven?

avatar van FlorisV

FlorisV

Een nogal wisselvallige Bond, die vooral veel te lang duurt en van alles in de film wil proppen.

De openingssong vond ik ronduit wezenloos. Het hiernaast uit de mottenballen halen van All The Time In The World werkte voor mij ook niet. Dat is een romantischer stukje maar dat is deze film gewoon nergens. Een voorbeeld van hoe dat beter kan zie ik dan bijv in Living Daylights met If There Was A Man.

De actie in het begin is aardig maar hebben we al vaker gezien en voelt nogal als herhaling.

Zogenaamde stagiaire (waarom wordt gezegd dat ze nog maar een paar weekjes actief is, lijkt me duidelijk van niet?) Ana de Armas is wel erg competent. Bond nieuwe stijl, oh wat willen ze deze franchise toch graag nog meer moderniseren, gaat hier weer compleet over de top op de feministische toer en dan heb ik de nogal pedante Nomi nog niet eens genoemd. Gelukkig blijft die nog net te tolereren.

Rami Malek (o.a. Mr Robot) is op zich wel weer een goeie villain, door zijn creepy gezicht, met erg goed gedane makeup. Het verhaal best behoorlijk, zelfs lekker mysterieus af en toe, maar de weg naar Malek toe is wel omslachtig en maakt dat er wel een uur van de film af had gekund.

Dat eiland van Malek was een prachtige locatie van buiten en echt typisch Bond qua concept maar aan de binnenkant hebben ze er weinig interessants mee gedaan. Deed verlangen naar de mooie sets van bijv Spy Who Loved Me.

Slap aftreksel van Jaws "cyclops" is nergens bedreigend, een goedkope gimmick die geen enkel epic gevecht krijgt.

En wat is Q toch een slaapverwekkend mannetje geworden hier zeg, och och. Traditioneel toch goed voor de humor maar die zat er hier dus echt totaal niet in.

Ralph Fiennes als M...lijkt ook half te slaapwandelen, ik vraag me af of die er wel zin in had.

En Miss Moneypenny...normaal altijd goed voor een flirtje en grapje, was hier echt gebakken lucht.

Dan het sterven van Bond...het lijkt wel symbolisch bedoeld....zo daar dan, dood aan het patriarchaat! Ik hoop dat dit vooral het einde is van het Craig tijdperk en dat ze maar definitief nokken met Bond. Het werkt gewoon niet meer

Al met al voelt deze Bond als teveel weglaten van de goeie Bond elementen (kleurrijke, grote sets, stunts, humor) zonder daar voldoende voor terug te leveren. Alsof je naar een fletse zwart wit versie zit te kijken van iets, met slecht geluid. Het bestempelen van critici als te zure ouwe mannetjes die niet tegen verandering kunnen is goedkoop. Als je een auto gaat kopen wil je ook dat die er mooi uit ziet en vooruit kan rijden. Niet alles moet anders en verandering is niet altijd verbetering.

avatar van FlorisV

FlorisV

kappeuter schreef:

De ideeen waren 20 jaar geleden al op. Deze koektrommel is al lang leeg.

Waar ik dan toch ging kijken? Ach ik was nog aan het uitzieken van dat virus van onbekende oorsprong, je weet wel. En toch weer nieuwsgierig. Je verwacht iig een minimum aan stunts en spektakel. Helaas nergens iets gezien wat uitstak.

avatar van Film Fan

Film Fan

• 2060 stemmen

Een van de slechtste Bond films ooit gezien, helaas. Ik heb altijd kunnen genieten van diverse Bond's en ook van Daniel heb ik een paar leuke gezien maar dit is echt onder de maat. Nu zijn de verhaallijnen van deze reeks nooit hoogvliegers geweest maar hier zit helemaal geen verhaal in. Het is een aaneenschakeling van elkaar verbouwen en meer niet. Geen spanning, humor of een grappige dialoog. Ik ben bang dat Bond dood is. Erg jammer dat ze de kip met de gouden eieren de nek hebben omgedraaid.

avatar van Brucelee fannl

Brucelee fannl

Niet de beste films van hem.

Intro film begint niet sterk.

Muziek titel song vond ik ook niet sterk.

Motor stunt, waar hij omhoog springt is niet erg goed in beeld gebracht.

Einde op het dak, dat hij niet zou kunnen ontsnappen, niet sterk, niet iets voor James Bond.

avatar van stratmans

stratmans

Mooie actie afgewisseld met trage delen, geen echte bondgirl, te lange film

avatar van Ghola

Ghola

Smakelijke afsluiter van de reeks, met een recept dat wat aan de ‘moderne keuken’ is aangepast. De film was naar mijn smaak wel erg actie georienteerd en hoewel met name de achtervolgingen spectaculair zijn, miste ik toch wat typische spionage ingrediënten als intriges, misleiding en infiltratie. Nog even een observatie: hoewel de film natuurlijk uitgebreid teruggrijpt op de eerdere delen met Craig, zag ik hoe langer hoe meer parallellen met een ander spionage verhaal, namelijk dat van het computerspel Metal Gear Solid. Ook dat is een verhaal waarbij de spion onbewust een vector blijkt voor virale nanobots (Foxdie ipv Hercules), geprogrammeerd om bepaalde personen te vermoorden. Als je weet dat dit spel zich in een raketbasis op een eiland tussen Rusland en Alaska afspeelt, de spion daar met een kleine onderzeeër infiltreert en het verhaal eindigt met een raketaanval die alles in de as legt, is het haast of je naar een verfilming hiervan kijkt. Waar dat spel een onuitwisbare indruk op mij maakte doet No Time to Die dat niet, maar is het wel een vermakelijk slot dat nieuwsgierig maakt naar weer een nieuwe richting voor deze serie. 3*

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Lang geleden dat ik een James Bond film zag 1985 denk ik. Maar toch maar eens terugkijken want deze was erg goed.

CLAIM €100 BONUS OP JE 1E STORTING Meld je aan