• 8.227.933 stemmen

Met onder meer: Daniel Craig, Rami Malek en Léa Seydoux

Releasedatum: 30 september 2021

• Bioscoop Vanaf donderdag 30 september in 131 bioscopen

Over No Time to Die

"The mission that changes everything begins…"

In 'No Time to Die' heeft James Bond zijn turbulente leven als geheim agent achter zich gelaten en leidt hij een rustig bestaan op Jamaica. Zijn rust is echter van korte duur wanneer zijn oude vriend Felix Leiter van de CIA opduikt met de vraag naar hulp. Het brengt hem op het spoor van een mysterieuze schurk gewapend met gevaarlijke nieuwe technologie.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Ernst Stavro Blofeld

Eve Moneypenny

Felix Leiter

bart007bond schreef:

Zag dat voorbij komen op Google. Als het maar niet is, uitstel komt afstel

De officiële release is ook een week later, maar in Nederland staat het op 30 september.

Graaf Machine

Ga deze trailer niet kijken. Zag er laatst ook één in de bioscoop die andere beelden gaf dan de trailer die anderhalf jaar geleden in de bioscoop draaide. Als deze weer andere beelden geeft heb je ondertussen echt de hele film gezien.

Ik kan nu die laatste paar weken ook nog wel wachten. God, wat heb ik hier zin in.

Ajax&Litmanen1

Ik heb de docu Being James Bond: The Daniel Craig Story gekeken. Leuk hoor, fijne inkomer op de laatste film van hem als Bond. Oude beelden, interviewtjes en een emotionele afscheidsvideo.

avatar van RevengeN

RevengeN

Ik ga deze film uit protest downloaden van de piratebay

IH88

Uit protest ga ik vanavond nog mijn kaartje bestellen. Lekker James Bond kijken op een groot scherm in een zaal vol met mensen met gelukkig nog hun verstandelijke vermogens intact.

Graaf Machine

Huh, is er iets loos? De laatste twee berichten van RevengeN en IH88 lijken daarop te hinten.

Moeten we nu weer ergens boos om zijn?

Ik gok dat ze boos zijn dat Pathé niet-gevaccineerden weigert, zoals ze gewoon moeten volgens de overheidsregels.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Oh jee. No Time To Vaccinate.

Nou ja, volgens de regels zou een recente besmettings-verklaring of een negatieve testuitslag ook genoeg moeten zijn. Ik denk dat Pathe niet van die regel zal afwijken, temeer daar dat in het coronapasappje helemaal niet te zien is.

Kouwe drukte weer dus.

Graaf Machine schreef:

Oh jee. No Time To Vaccinate.

Kouwe drukte weer dus.

Volgens mij dat eerste niet. Alleen een zeer recent testbewijs of QR-code is geldig.

De timing is wel humor, vlak voor James Bond. Moet zeggen, als ik niet-gevaccineerd zou zijn was deze film me een test waard geweest. Maar gelukkig heb ik de prikken gehad.

avatar van Walter S.

Walter S.

RevengeN schreef:

Ik ga deze film uit protest downloaden van de piratebay

Moeten we nu weer ergens boos om zijn?

Nee hoor Graaf Machine. Geen probleem. Ben gewoon blij dat ik straks in een bioscoopzaal kan zitten die weer voor de volle 100% (kan) wordt(en) benut. En als ik daar even vijf minuten de tijd voor moet nemen om een QR-code uit te printen so be it. Maar niet iedereen denkt er zo over blijkbaar.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Oh, ik dacht dat een recente besmetting ook telde. Nou ja, maakt me niet uit. Ik ga lekker kijken, liefst meteen de 30ste, anders later, en ik denk dat er wel 1 of 2 herkijkjes aan komen.

IH88 schreef:

Oh, maar zo bedoelde ik het niet. Ik zag gewoon die twee berichten, en dacht dat er weer een uitstel was of zo, maar ik vatte jouw bericht verkeerd. Meer niet.

Gelukkig maar.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Volgens mij las je me bericht niet goed .

Walter S. schreef:

Uit protest tegen wie of wat?

Uit protest tegen de bioscopen, filmdistribiteurs, filmstudio's, cast, regisseurs, ander personeel etc. Je weet wel, precies de mensen/organisaties die ook maar de regels van de overheid moeten volgen. Logisch toch .

IH88 schreef:

Volgens mij las je me bericht niet goed .

Ah excuus. Maar ik zat wel een beetje in de buurt qua onderwerp haha.

PS: QR code printen? Gewoon 10 seconden je app even aanslingeren en je kan doorlopen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ah excuus. Maar ik zat wel een beetje in de buurt qua onderwerp haha.

Ah ja je hebt helemaal gelijk. Sorry, moest gisteren de QR-code voor mijn ouders uitprinten. De één heeft geen smartphone, de ander een hele oude. Zat nog een beetje in dat stramien haha.

avatar van Kondoro

Kondoro

• 1965 stemmen

Ik laat gewoon mijn rechter arm zien waar een soort groene neon straal uit gloeit en dan kunnen ze wel zien dat ik gevaccineerd ben.

avatar van bart007bond

bart007bond

Ik heb mijn kaartje voor de 3e in de grote zaal tuschinski.

Corona app is gereed en ook voor de zekerheid een papieren versie.

Bijna is het zover, voor mij de sensatie van het jaar.

avatar van RevengeN

RevengeN

Walter S. schreef:

Uit protest tegen wie of wat?

Omdat het zo vaak uitgesteld is mr. Sobchak

Gerelateerde tags

spionbritish secret service007james bond al cinemafilmed in imax