- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
Shinobi
-
- 4309 berichten
- 2561 stemmen
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
GoodOldJack
-
- 1339 berichten
- 4655 stemmen
alexspyforever
-
- 21564 berichten
- 2328 stemmen
Ok House of the Devil naar de herkansing (stond eerder op 4 dan Mientras Duermes)
Lijst 9
1) Quote steeds de lijst van de vorige kiezer
2) Kies maximum 3 films die je liever niet in de KO wil, zet er een '1' achter of indien er al een cijfer staat tel er 1 bij op
3) Niet meer dan 1 keer kiezen per persoon
alexspyforever
-
- 21564 berichten
- 2328 stemmen
Lijst 9
Allemaal gezien
Dead in Tombstone vind ik geen horror, Deliver us from Evil snap niet echt goed het punt van de film, Only Lovers left Alive wel heeft geluk dat the Conjuring er tussen staat. Moet ik nog uitleggen waarom ik die kies?
joolstein
-
- 11186 berichten
- 9191 stemmen
Shinobi
-
- 4309 berichten
- 2561 stemmen
Ik had jouw lijst al overgenomen joolstein. Dus als het goed is, is dit nu de correcte lijst. Om het overzicht te bewaren verwijder ik mijn oude bericht.
Only Lovers Left Alive (2013) 1
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
U96
-
- 731 berichten
- 762 stemmen
alexspyforever
-
- 21564 berichten
- 2328 stemmen
Kondoro0614 volgens mij heb je het principe niet echt door, je moet stemmen op films die je er uit wilt. Nu heb je op je eigen nominatie gestemd (Deliver us from Evil) die je 4* geeft en de andere (Conjuring en Oculus) gaf je 3,5*. Kan me niet voorstellen dat je een van die 3 er uit wilt???
Kondoro
-
- 11566 berichten
- 2896 stemmen
Kondoro0614 volgens mij heb je het principe niet echt door, je moet stemmen op films die je er uit wilt. Nu heb je op je eigen nominatie gestemd (Deliver us from Evil) die je 4* geeft en de andere (Conjuring en Oculus) gaf je 3,5*. Kan me niet voorstellen dat je een van die 3 er uit wilt???
Dan verwijder ik mijn bericht wel weer, en ik zie de volgende wel weer of ik dan mee wil stemmen
.
WardT
-
- 274 berichten
- 3171 stemmen
Onderhond
-
- 87684 berichten
- 13039 stemmen
Noodless
-
- 10087 berichten
- 6205 stemmen
EW101
-
- 1256 berichten
- 2284 stemmen
alexspyforever
-
- 21564 berichten
- 2328 stemmen
Dead in Tombstone met veel voorsprong naar de herkansing
Zijn we aan de laatste lijst gekomen
Lijst 10
What We Do in the Shadows (2014)
Scouts Guide to the Zombie Apocalypse (2015)
The Autopsy of Jane Doe (2016)
1) Quote steeds de lijst van de vorige kiezer
2) Kies maximum 3 films die je liever niet in de KO wil, zet er een '1' achter of indien er al een cijfer staat tel er 1 bij op
3) Niet meer dan 1 keer kiezen per persoon
alexspyforever
-
- 21564 berichten
- 2328 stemmen
Voor mij de minste lijst al moet ik Mother (2017) en The Conjuring 2 nog zien.
Lijst 10
What We Do in the Shadows (2014): 1
Scouts Guide to the Zombie Apocalypse (2015)
GoodOldJack
-
- 1339 berichten
- 4655 stemmen
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2376 stemmen
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Shinobi
-
- 4309 berichten
- 2561 stemmen
Onderhond
-
- 87684 berichten
- 13039 stemmen
joolstein
-
- 11186 berichten
- 9191 stemmen
Mother! niet gezien de rest wel
What We Do in the Shadows (2014): 3
Scouts Guide to the Zombie Apocalypse (2015): 1
Noodless
-
- 10087 berichten
- 6205 stemmen
U96
-
- 731 berichten
- 762 stemmen
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3884 stemmen
Onderhond
-
- 87684 berichten
- 13039 stemmen
Ik begrijp dat sommigen humor en horror niet zo'n geslaagde combinatie vinden, maar hoezo heeft Scouts ... dan nog maar 1 stem? Toch veruit de minste van de twee vond ik.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2376 stemmen
Omdat de ene film pretentieuze hipster humor brengt en de Scouts gewoon plat vermaak is.
joolstein
-
- 11186 berichten
- 9191 stemmen
Ik begrijp dat sommigen humor en horror niet zo'n geslaagde combinatie vinden, maar hoezo heeft Scouts ... dan nog maar 1 stem? Toch veruit de minste van de twee vond ik.
Ik vond What we do ook beter dan Scouts. En pretentieuze hipster kan ik me ook niet echt in vinden. What we do had meer Engelse humor(al komt ie wel uit Nieuw-Zeeland) en Scouts meer Amerikaans. Het is duidelijk dat de deelnemers meer voelen voor een zombie die danst op Britney Spears dan een stel vampieren die kijken naar een dansje van de reporter uit What we do.
alexspyforever
-
- 21564 berichten
- 2328 stemmen
Ik vond What we do ook beter dan Scouts. En pretentieuze hipster kan ik me ook niet echt in vinden. What we do had meer Engelse humor(al komt ie wel uit Nieuw-Zeeland) en Scouts meer Amerikaans. Het is duidelijk dat de deelnemers meer voelen voor een zombie die danst op Britney Spears dan een stel vampieren die kijken naar een dansje van de reporter uit What we do.
Of er zijn van die zuurpruimen als ik die allebei maar niets vinden

Ik vond trouwens The Final Girls de ergste, Scouts had tenminste nog een politieagente met mooie rondingen die voor gratuit naakt 80s style zorgden

Ik vond Shadows ook geen pretentieuze hipster ik vond het gewoon saai.
Maar dat gezegd zijnde Shadows naar de herkansing.
