• 8.300.727 stemmen

Met onder meer: Danny Trejo, Mickey Rourke en Anthony Michael Hall

• Google Play Bekijk via Google Play
  • iTunes Bekijk via iTunes

Plot Dead in Tombstone

"A Blast With Both Barrels Blazing!"

Guerrero Hernandez (Danny Trejo) is de leider van de bende van de Blackwater outlaws. Maar na het lossnijden van zijn halfbroer, Red (Hall), uit de gevangenis, krijgt Guerrero's plan om de mijnbouwstad Edendale te plunderen een spectaculaire wending; hij wordt bedrogen door zijn halfbroer en sterft hierbij. Na het maken van een deal met de duivel (Rourke), komt Guerrero terug uit de dood om een jaar later wraak te zoeken. De stad, die is hernoemd naar Tombstone, zal in de stoffige straatjes spoedig tot aan de knieën in een rivier van bloed zitten.

imageimageimage

avatar van gizzegiz

gizzegiz

De sfeer, de belichting, de kleuren... gewoon prachtig

avatar van krosnicky

krosnicky

Leuk om is te zien op een woensdag avond meer niet toch nog een 2/5 sterren voor die paar goeie scènes en Voor de mooie sterren cast

Tarkus

Redelijk goede film met een goede cast.

Denk dat men de 2 lelijkste acteurs uit Hollywood heeft opgezocht om de hoofdrollen in deze film te vertolken, Danny Trejo en Mickey Rourke, maar ze doen het wel redelijk goed in deze film, vooral Danny Trejo is prima.

Het verhaal is simpel, veel actie en geweld, met een vleugje seks.

Leuk om eens naar te kijken dus, maar een topfilm.. neen dat is het niet.

avatar van Sergio Leone

Sergio Leone

B-fimpje.

In alle betekenissen van het woord. Het niveau ligt dusdanig laag op zowat elk vlak dat zelfs van enig amusement - want soms kan iets zo slecht zijn dat het op een bepaalde manier voor vermaak zorgt - absoluut geen sprake is. Danny Trejo is de geknipte hoofdrolspeler voor dit soort wanproducten, dat Mickey Rourke er zich ook voor leent mag evenmin verbazen. In ieder geval bakt geen van hen er ook maar iets van, maar dat kan men over de ganse film zeggen.

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 2005 berichten

Ik heb deze sfeervolle actie western met bovennatuurlijke elementen gisteren met genoegen herzien. Uitstekende locaties, sets en aankleding. Prima film amusement

avatar van Vidi well

Vidi well

Als westernliefhebber, en fan van foute cult leek me dit wel een interessante film. De over de top rollen van Danny Trejo liggen me wel, en ook Mickey Rourke kan we altijd wel verassen. De opening van de fim bevat een boel actie, maar nog veel meer montage. Want allemachtig, ik wist niet waar ik moest kijken met alle, schietpartijen, titels, slowmo’s, en weet ik welke effecten nog meer. Iets met een uitbraak volgens mij, maar het was zo onduidelijk dat het me niet kon boeien.
Daarna wordt het wat beter, het verhaal wordt rustig geïntroduceerd en even lijkt het de goede kant op te gaan.
Maar wanneer Trejo Lucifer ontmoet wordt het allemaal wel erg matig. Die ellenlange dialoog tussen beide waarin telkens hetzelfde gezegd lijkt te worden voorspelt al niet veel goeds, en wanneer Trejo aan zijn wraak begint gaat het bergafwaarts. Die scene waarin hij nog een pistool in elkaar moet zetten terwijl hij onder schot wordt gehouden was zo belachelijk dat ik merkte dat het me allemaal niet meer boeide.

Afgezet, dus ik onthoud me van een stem.
Jammer, want deze westernvariant op het Ghostrider/The Crow thema leek op papier zo leuk.

avatar van Bandit

Bandit

Jammerlijk verpest in de montage.