ad
  • 8.148.364 stemmen

Scouts Guide to the Zombie Apocalypse (2015)

Komedie / Horror | 93 minuten

Genre: Komedie / Horror

Geregisseerd door: Christopher B. Landon

Met onder meer: Tye Sheridan, Logan Miller en Sarah Dumont

Releasedatum: 12 november 2015

Over Scouts Guide to the Zombie Apocalypse

"Always bring protection."

Drie scouts, en tevens vrienden voor het leven, bundelen hun krachten met een stoere serveerster om 's werelds meest onwaarschijnlijke groep helden te worden. Wanneer hun rustige stad wordt geteisterd door een zombie-invasie, vechten ze samen voor de ultieme badge en moeten ze hun vaardigheden op de proef stellen om de mensheid te redden van de zombies.

imageimageimageimageimageimage

Ron the Janitor

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 1932 berichten

Ik heb deze hilarische zombie komedie met goede effecten vanavond herzien en heb mij er wederom kostelijk geamuseerd. 3.5

avatar van panax

panax

goor maf komisch

best wel leuk

avatar van Filmkriebel

Filmkriebel

All right scouts, let's get some zombie ass

Weinig nieuws onder de zon. Deze film richt zich expliciet op het trendy tienerpubliek, hoewel scouts nu net niet trendy zijn. Ze krijgen er wel een sexy sidekick bij. Voor de humor hoef je deze ook niet te zien; daar heb je Zombieland voor bvb. Hier is het op een handvol grappen na allemaal erg flauw en leeft op de talloze clichés van het genre. Ook porno-performer Missy Martinez komt even langs, en dat is uiteraard niet voor haar acteertalent Het laatste stuk, waarin de zombies een fuif komen onderbreken, vond ik nog het beste. Die bef-zombie haha. Wellicht leuk voor wie niet genoeg kan krijgen van zombies maar daar hoor ik niet bij.

avatar van vinejo

vinejo

Haha, toch wel een paar keer zeer hard moeten lachen, zeker wanneer Carter op nogal opportunistische wijze voor t eerst een paar borsten aanraakt..Onderhoudend filmpje.

avatar van Tonerider

Tonerider

Bij momenten heel puberaal, maar ik heb er toch echt goed mee kunnen lachen.

Qua verhaal stelt het allemaal niet veel voor natuurlijk, maar daar is het met dit type films ook niet om te doen. De prent heeft een aardig tempo: het eerste stukje is wat trager, maar het geeft de hoofdfiguren toch iets van achtergrond. En eenmaal op gang is het alle remmen los.

De wisselwerking tussen de drie vrienden is goed en de chick van dienst valt niet uit de boot. Ik vond de acteurs uitstekend gecast.

Prima film dus als je van zombies en luchtige humor houdt.