menu

Film / Cast en crew / Joaquin Phoenix

zoeken in:
Het gebeurt wel vaker dat acteurs dit zeggen en vervolgens doodleuk doorgaan met films maken. Of dit voor Phoenix ook geldt weet ik niet (hij heeft geen nieuwe films in de planning staan), maar ik moet het eerst zien.

Lad
Ik zie deze man graag acteren! Speelt ook zeer goede bijrollen.

Kevin13
speelt altijd in goede films!

Gladiator, Sings, Walk The Line. Heb nog van hem liggen It's All About Love en The Yards.

rose
The One Ring schreef:
Het gebeurt wel vaker dat acteurs dit zeggen en vervolgens doodleuk doorgaan met films maken. Of dit voor Phoenix ook geldt weet ik niet (hij heeft geen nieuwe films in de planning staan), maar ik moet het eerst zien.
idd...zou jammer zijn. Maar zie hem niet zomaar stoppen.

En het mysterie rond Phoenix is groeiende en groeiende:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=k3GyM0ss-TY

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Velen denken dat hij onder de drugs zit en daar heeft een schandalig (doch hilarisch) interview bij Letterman aan bijgedragen.Is het niet gewoon nep? Ik denk van wel. Maar ik geloof ook dat het in functie staat van een nieuw project. Zo lieten krantenkoppen al weten dat Casey Affleck deze nieuwe carriere van Phoenix op de voet volgt met camera's.

Bovendien heeft hij wel enkele enorme overeenkomsten met een ander, stijf van de drugsstaande rockheld.

Met de zonnebril, de lange baard en het bruine haar zijn de gelijkenissen niet moeilijk te zien:

http://home.att.net/~chuckayoub/Jim_Morrison_Biography.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Daarbij is het "uitgelekte" filmpje er eentje van een gevecht in Miami. Ooit eerder rellende artiesten in Miami gehad? Jim Morrison schijnt er ooit z'n geslachtsdeel op het podium te hebben getoond, met veel commotie als gevolg.

Ik gok op een mockumentary van een hiphopper die parallel loopt met het leven van Jim Morrison.

Dat er een gedachte achter schuilt daar kan iedereen het wel over eens zijn.

De vergelijking die jij maakt zou kunnen maar daar had ik nu niet direct aan gedacht.

Ben wel benieuwd waar dit gaat eindigen maar het moet niet te lang gaan duren anders gaat het erg vervelen.

zeer goede acteer(H) In Gladiator en Walk The Line speelt hij erg sterk

Ik heb hem nog niet veel aan het werk gezien, ik herinner me alleen Gladiator en Ladder 49. In deze 2 films vond ik hem alvast goed acteren.

Nomak
Ik heb hem ook al enkele keren gezien. Goeie acteur, en sinds ik Ladder 49 heb gezien ben ik helemaal overtuigd.

Rapt die kerel eigenlijk nog altijd ?

ASman schreef:
Rapt die kerel eigenlijk nog altijd ?

Hij is nooit echt rapper geweest, zie de link in het bericht van Metalfist dan zul je begrijpen dat hij de gehele tijd, vanaf het moment dat hij zijn zogenaamde afscheid als acteur bekent maakte, een rol speelde.

Dit is ongelofelijk goed nieuws want Joaquin Phoenix behoord tot de beste acteurs die er op Gods groene planeet rondlopen, tevens is hij misschien wel de meest onderschatte van hen allen.

kappeuter (crew)

https://www.youtube.com/watch?v=X2YDHt0tpQI

Her (2013)

Onderschatte acteur !

kappeuter (crew)

https://www.youtube.com/watch?v=9gUmBS3l48g

Director James Gray (We Own the Night, The Yards, Ad Astra) discusses how Joaquin Phoenix is able to naturally depict our internal conflict.

Since his prize-winning debut Little Odessa in 1994, James Gray has written and directed some of the most distinctive American films of the last quarter-century: The Yards, We Own The Night, Two Lovers, The Immigrant, and The Lost City of Z.
As part of the TIFF Cinematheque retrospective of his work, Gray joins us to discuss his creative process, his sometimes tumultuous relationship with the Hollywood studio system, and his forthcoming, highly anticipated science-fiction epic Ad Astra.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:46 uur

geplaatst: vandaag om 09:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.