menu

Film / Cast en crew / Viggo Mortensen

zoeken in:
Gister eastern promises gezien en wat een geweldige en verassende rol speelde hij daarin.

In de film A Perfect Murder vond ik hem niet zo geweldig, in Eastern Promises en de LOTR films is die wel erg goed.

Hij acteert meestal als een totempaal, in de betekenis van stabiel en niet slecht. Heb nog nooit een draak van een film gezien met hem erin, maar heeft toch wel zeker ook z'n succesen behaald.

Ik heb Eastern Promises nog niet gezien, dus voorlopig is wat mij betreft zijn rol in The Indian Runner het beste.

Sinds A History of Violence en Eastern Promises ben ik Mortensen gaan waarderen. Eindelijk van dat LotR imago af. Hij behoort nu wel tot een van mijn favoriete acteurs.
Alatriste moet ik nog zien, maar die schijnt ook goed te zijn.

Hij speelt ook goed in The Passsion of Darkly Noon

Gast
geplaatst: vandaag om 00:07 uur

geplaatst: vandaag om 00:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.