menu

Film / Cast en crew / Reese Witherspoon

zoeken in:
In Pleasentville is ze niet echt bijzonder, dus verwacht er niet veel van, de rest is prima

Ik verwacht eigenlijk nooit veel van haar, vandaar dat ze het ook nooit slecht doet in mijn ogen.

Reese Witherspoon is geweldig! Ze kan uitstekend acteren. Zeker in Walk The Line (prachtig geacteerd), Cruel Intensions, Sweet Home Alabama, Legally Blonde,...
Reese is één van mijn favoriete actrices, ik heb echt bewondering voor haar. Ze kan werkelijk veel genres aan en ze is in alles goed en overtuigend.

lowhusky
Geen bijzondere actrice, soms goed, soms niet

Hilarious schreef:
Ze kan werkelijk veel genres aan en ze is in alles goed en overtuigend.

Ik heb haar alleen nog maar in komedies gezien. Enkele actie, drama en thriller films maar daar was ze erg slecht in (op Cruel Intentions en Walk the Line na)

matthijs_013 schreef:
(quote)

Ik heb haar alleen nog maar in komedies gezien. Enkele actie, drama en thriller films maar daar was ze erg slecht in (op Cruel Intentions en Walk the Line na)

Welja met veel genres bedoel ik voornamelijk muziek, drama, komedie, romantiek, misdaad, thriller, drama, avontuur, familie,... die heeft ze al allemaal eens gedaan misschien wel het meest komedie maar in de films die ik gezien heb van haar vond ik haar heel goed. Ze kan alles perfect aan.

[quote]Hilarious schreef:
(quote)

Vind ik niet. Ik zou haar niet zien als bijvoorbeeld The Bride in Kill Bill.. Ik denk niet dat ze personages aankan met een heel lastig karakter (vooral filmhuis dus). Actie kan ze echjt NIET

lowhusky
Hilarious, als je fan van haar bent weet je dat ze goed kan zijn, maar niet dat ze alles goed kan!

lowhusky schreef:
Hilarious, als je fan van haar bent weet je dat ze goed kan zijn, maar niet dat ze alles goed kan!

Ja maar ik heb ook nog niet alles van haar gezien he. Dat zal ik zeker eens doen. Daarin heb je wel gelijk dat ik misschien iets minder goed zal vinden. En ik bedoel dat ze in de films die ik WEL al gezien heb van haar, dat ze de rol heel goed aan kan. Ik heb nog weinig slechte rollen van haar gezien. Maar je bent het toch met me eens dat ze geweldig is in Walk The Line?

lowhusky
Als iedereen het zegt en als ze een Oscar had gekregen voor de film dan zal het wel hé. Walk the line heb ik niet gezien, binnekort huren dan maar

Mijn favoriete actrice Ik ken geen komischer figuur dan haar, zelfs Jim Carrey kan niet tegen haar op. Ik zou haar wel eens graag in een actiefilm of in een thriller willen zien of in een filmhuis film.

Walk the Line 4,5*
Election 4,0*
Cruel Intentions 4,0*
Legally Blonde 4,0*
American Psycho 4,0*
Pleasantville 4,0*
Overnight Delivery 3,5*
Sweet Home Alabama 3,0*
Legally Blonde II 1,5*

Binnenkort Just Like Heaven maar eens gaan kijken.

maxcomthrilla schreef:
Ik zou haar wel eens graag in een actiefilm of in een thriller willen zien

kijk Freeway

Nou niet bepaald een geweldige actrice maar ik moet wel zeggen dat ze altijd wel leuk is in haar rollen en in de films die ik tot nu toe van haar zag, uitschieters zijn natuurlijk haar rollen in Freeway als psycho trailer trash meisje. Maar ze was vooral erg goed in Election als control freakerige bloedzuiger die iedereen die haar doel in de weg staat het leven zuurmaakt. (haar oscar waardige rol) in Walk the Line en natuurlijk haar rol in het zwaar ondergewaardeerde coming of age drama The Man in the Moon als kinderachtig maar uiterst sympathiek pubermeisje. Verder ziet ze er ook niet verkeerd uit (beetje zo'n girl next door type) maar goed, dat terzijde

Ik vind haar wel een geweldige actrice. Ze weet simpele komedies als legally blonde op te heffen naar een (voor dat genre) hoger niveau, en hoe ze speelde en zong in Walk the line, dat is echt knap!

Reese is het typje dat lief moet blijven spelen.

Dick2008
soom schreef:
(quote)
Dat zouden de mensen van de site me niet in dank afnemen.
Maar ik ben van plan om van de actrices, die ik persoonlijk goed vind, een topic te maken, ja. Kate Winslet, Kirsten Dunst, Reese Witherspoon, enzo...
Bovendien heb ik ook een topic over James Franco geopend. Het zijn dus niet alleen maar actrices.

Waarom eigenlijk niet? Nadeel is wel dat veel van dit soort topics vrij snel doodbloeden.

Reese Witherspoon is verder één van weinige actrices van hedendaagse films waar ik nog over te spreken ben. Kirsten Dunst en Christina Applegate, maar verder ....Renée Zellweger misschien nog.... bij de meeste heb ik na één, twee films toch wel weer gehad.

niethie schreef:
Verder ziet ze er ook niet verkeerd uit (beetje zo'n girl next door type) maar goed, dat terzijde

Leuk dat je die term gebruikt. Ik heb altijd al een zwak gehad voor girl-next-door actrices. June Allyson, Esther Williams .... Doris Day.
Films hoeven niet goed te zijn als ze maar leuk zijn toch?

Weet iemand een goede definitie van een girl-next-door type?

Dick2008
Dick2008 schreef:
Weet iemand een goede definitie van een girl-next-door type?

Het was een goeie vraag.

Wat bedoelt men precies met het type ''girl next door''? - Goeie Vraag - goeievraag.nl

Dick2008
Staat in mijn top 30 van actrices. Echt goede actrice vind ik haar nou niet bepaald, maar wel leuk. Haar veelzijdigheid heeft ze wel bewezen al had ik liever gehad dat ze in meer romantische komedies speelde.
16 films gezien.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:27 uur

geplaatst: vandaag om 15:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.