menu

Film / Cast en crew / Kirsten Dunst

zoeken in:
Echt bijzonder washet ook niet maar als je het vergelijkt met haar andere rollen, dan is het wel een stap hogerop.

soom schreef:
Kirsten Dunst is niet echt een mooi meisje te noemen. Ze is niet echt knap, maar krijgt wel allemaal rollen aangeboden. Kirsten krijgt dus rollen aangeboden vanwege haar talent.

Wat doe je nou aangevallen? Als je niet eens begrijpt wat ik bedoel...

Remi
Ik vind Kirsten Dunst juist wel een mooi meisje.
Ze heeft niet echt een goeie uitstraling, naar mijn mening, maar ze is mooi en ze valt best op in bepaalde rollen, zoals:

- Interview with the Vampire
- Jumanji
- Spiderman
- Eternal Sunshine of the Spotless mind

jordybeukeboom schreef:
(quote)

Wat doe je nou aangevallen? Als je niet eens begrijpt wat ik bedoel...
Jij hebt het over haar knapheid. Maar Kirsten is niet echt een knap meisje, ze valt meer op door haar talent. Dat is althans wat ik vind...

OK. Ik bedoelde dat een regisseur voor bepaalde rollen mensen met een bepaald uiterlijk voor ogen heeft. Dus Kirsten zal wel eens gekozen worden voor rollen vanwege haar uiterlijk, naast haar talent

jordybeukeboom schreef:
OK. Ik bedoelde dat een regisseur voor bepaalde rollen mensen met een bepaald uiterlijk voor ogen heeft. Dus Kirsten zal wel eens gekozen worden voor rollen vanwege haar uiterlijk, naast haar talent
Ik snap wat je bedoelt.
Ja, dat is denk ik inderdaad het geval geweest met Cameron Crowe, met Elizabethtown. Daar is ze gecast, omdat ze op een bepaalde manier reageerde op de muziek die er in de film te horen is, en waarschijnlijk heeft Cameron Crowe ook wel gekeken naar haar uiterlijk. En de chemistry met Orlando doet de rest. Ik ben eigenlijk zeer benieuwd naar deze film.

Er zijn zat goede actrices die niet superknap zijn, en die worden vanwege hun uiterlijk gepasseerd door vrouwen die misschien wel aan het standaard 'pretty girl imago' voldoen maar heel wat minder goed kunnen acteren. En dat vind ik jammer.
Bij mannen telt het uiterlijk een stuk minder, maar ook daar komt het voor.

Waar gaat het in film nou eigenlijk om? Om een 'geil plaatje' (sorrie, heb er geen andere beschrijving voor en zo weten jullie tenminste wel wat ik bedoel) of om goede acteerprestaties?

Ik ben dan wel een meisje, maar ik denk dat ik wel weet wat het antwoord is.

Jongens houden zeker weten van een 'lekker wijf,' ze vinden het belangrijk, dat er mooie meiden in de films spelen waar ze naar kijken.

Kirsten Dunst heeft wel een leuk gezicht, dus vanzelfsprekend, dat jongens graag naar films gaan waarin ze speelt. Ze zien een lekkere actrice, dus willen ze graag alle films zien die er met haar te zien zijn.
Alleen maar vanwege het 'geile plaatje'..
Zo zitten jongens nou eenmaal in elkaar...

Kirsten weet dat ze talent heeft, en dat ze knap is. Dus kiest ze waarschijnlijk wel films uit waarin jongens van haar gegil kunnen genieten. (Spiderman)

kos
Daarom voeren The Godfather en The Shawshank Redemption ook de toplijst aan. Komt vast door de enorme lading 'lekkere wijven' die erin meespelen. .

De waardering van de film wil nog niet zeggen dat soom (voor een deel) geen gelijk heeft. Ik had nooit naar Bring It On gekeken als er alleen maar lelijke mormels in speelden hoor .

BoordAppel schreef:
De waardering van de film wil nog niet zeggen dat soom (voor een deel) geen gelijk heeft. Ik had nooit naar Bring It On gekeken als er alleen maar lelijke mormels in speelden hoor .
Jij bent het levende bewijs van mijn 'theorie'............. Ghehehe....

Maar jij vind Kirsten Dunst dus wel een knap meisje?

Tja waarom was de serie Chalies Angels populair?
Waarom kijken er mensen naar Charmed?
Waarom heb ik Bring it On gezien?

Leno schreef:
Tja waarom was de serie Chalies Angels populair?
Waarom kijken er mensen naar Charmed?
Waarom heb ik Bring it On gezien?
Om met Kirsten ( In Spiderman) te spreken I don't know, why would you be? Iets in die trant zegt ze.

Zoals een befaamd filosoof ooit zei: mannen kijken graag naar lekkere wijven!

O. Wie heeft dat dan wel gezegd?

Ik respecteer de wens tot anonimiteit van deze filosoof.

Leno schreef:
Ik respecteer de wens tot anonimiteit van deze filosoof.
Jammer.

Tjsaa, ze is niet echt heel knap ofzo, maar ze zal inderdaad dan wel gevraagd worden vanwege haar acteertalent.

En dan vind ik wel goed eigenlijk.

moet Elizabethtown nog zien ik vind haar wel een goede actrice ze is wel gewoon natuurlijk enzo.

Nu maar ff kijken wat ze ervan bakt samen met Orlando bloom he

Ik vind haar wel knap en ze acteert ook goed, maar waarom ziet ze er vaak zo onverzorgd uit..
Haar films vind ik wel oke, met Spiderman als uitzondering, die vond ik wel erg goed, en zij als Mary Jane zag er ook goed uit.
Ze is nu ongeveer 22 (?) ,maar als je even kijkt in hoeveel films ze heeft gespeeld, schrik je toch even.

Ik las een keer in een tijdschrift dat ze mensen die roken haat ofzo en dan wordt ze zelf op heterdaad betrapt toen ze op het strand aan het paffen was...

Best wel mooi, maar heb te weinig films van haar gezien om haar op acteerkwaliteiten te beoordelen.

Ik vind haar echt zo'n ''girl next door'' meisje. En juist daarom denk ik dat heel veel mensen, zowel mannen als vrouwen haar zo leuk vinden. Ze is, in mijn ogen, geen onwijze, sexy beauty en dus kunnen vrouwen zich goed met haar identificeren en het maakt haar wat toegankelijk voor mannen. Ik denk dat dat haar kracht is, net zoals bij Julia Roberts en Jennifer Aniston bijv.

En acteren doet ze op zich ook niet slecht.

Lotteke schreef:
Ik denk dat dat haar kracht is, net zoals bij Julia Roberts en Jennifer Aniston bijv.

En acteren doet ze op zich ook niet slecht.

Hoe durf je Kirsten Dunst in één adem noemen met Julia Roberts en Jennifer Aniston .

Aniston kan ik nog inkomen maar Roberts is alles behalve 'girl next door'...

Wat wordt er bedoelt met 'girl next door'?

Zoiets als een gewoon meisje die je overal kan tegenkomen.. of iets in die buurt.

Lotteke schreef:
Ze is, in mijn ogen, geen onwijze, sexy beauty

The Virgin Suicides gezien?

Halcyon schreef:
Hoe durf je Kirsten Dunst in één adem noemen met Julia Roberts en Jennifer Aniston .

Oow, ik durf heel veel hoor!

Roberts is misschien een niet zo heel goed voorbeeld van het ''girl next door'' meisje. Maar ik vind julia nu eenmaal ook niet zo ontzettend sexy ofzo, maar meer gewoon onwijs leuk. Maar goed, ik ben dan ook geen man he, schijnt toch dat wij nogal eens anders denken over dit soort dingen.

Ik ben weer helemaal into Kirsten Dunst sinds ik afgelopen dinsdag de film Marie-Antoinette heb gezien, hoewel de film zelf niet zo heel erg bijzonder was.
Of ze echt talent heeft kan ik niet beoordelen, maar ik vind wel zeker dat ze een bepaalde uitstraling heeft, die haar zeker helpt in het spelen van haar rollen, zoals ook in Marie-Antoinette. En ja, zij is LEKKER!

lowhusky
geen bijzondere actrice

Kirsten Dunst is een zeer goeie actrice zeker in Elizabethtown. Ze heeft een zeer grote uitstraling en ik vind haar heel goed.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:43 uur

geplaatst: vandaag om 12:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.