• 8.480.406 stemmen

Met onder meer: Kirsten Dunst, Isla Fisher en James Marsden

Releasedatum: 4 oktober 2012

Plot Bachelorette

"Old habits party hard."

Onopgeloste kwesties tussen vier vriendinnen van de middelbare school komen weer tot leven als de minst populaire van hen zich verlooft met een van de meest begeerde vrijgezellen in New York City en de anderen vraagt om bruidsmeisjes te zijn op haar huwelijk.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Victoria

Dale Beaumont

avatar van david bohm

david bohm

Film die nergens echt grappig of leuk is, eerder ergerlijk. Maar toch is het allemaal onderhoudend.

De dames zijn in min of meerdere mate sekreten die wat te oud ogen voor de rol die ze spelen. De aanstaande bruid heeft wél iets sympathieks en komisch maar zij zit slechts in een paar scenes.

Het verhaal heeft ook een Hangover-achtig element, het gedoe met de jurk, en gooit ook nog wat romantiek in de mix.

Kijkbaar.

avatar van Mescaline

Mescaline

Met genoeg bier achter de kiezen was deze film nog best uit te zitten, maar of ik het nuchter even vermakelijk had gevonden..?

Ach, best leuk voor een keertje en de speelduur was gelukkig beperkt gebleven.

Lizzy Caplan & Adam Scott hebben hier in grote lijnen de zelfde soort haat/liefdes verhouding als in Party Down..

avatar van Sarasani

Sarasani

Grappige film! Ik heb gelachen!

avatar van Zeriel

Zeriel

• 2053 stemmen

Wat een kutfilm!

avatar van LOTR-lover

LOTR-lover

Het is natuurlijk niet tegen te houden dat je deze film met Bridesmaids gaat vergelijken. En dan word wel duidelijk wie de grote winnaar is. Waar Bridesmaids grossiert in geslaagde grappen is dat bij Bachelorette minder het geval. Desalniettemin heb ik me er toch wel mee kunnen vermaken, ook om Kirsten Dunst een keer in de rol van bitch te zien (erg leuke rol). Rebel Wilson kan sowieso niet meer stuk bij mij, geweldige vrouw die elke rol naar d'r hand zet. Helaas heeft ze in deze film niet een gigantisch grote rol (jammer genoeg) maar alsnog hilarisch genoeg om de film naar de 3* te slepen.

6/10 (IMDB)

avatar van ibendb

ibendb

• 1963 stemmen

Bachelorette

Wat kan er fout gaan bij een vrijgezellenavond? Alles!

Bachelorette is een doorsnee komedie met nergens iets nieuws, maar is toch best leuk. De B-girls zijn stuk voor stuk irritant, maar samen zijn ze de hemel. Stuk voor stuk worden ze gespeeld door bekende actrices. Lizzy Caplan, Kirsten Dunst, Isla Fisher en niet te vergeten: Rebel Wilson. Het acteerwerk is best slecht en het verhaal is ook voorspelbaar. Toch heb ik best wat gelachen en het einde is ook leuk. 3*

avatar van Marvinleeaday

Marvinleeaday

De film viel mij erg mee, had meer getuttebol (hé een nieuw werkwoord) verwacht. Was gewoon een snelle, ietwat drukke, grappige film.

avatar van john mcclane 2

john mcclane 2

Pfffff,ondanks dat de film niet lang duurd, was het een lange zit.

Af en toe een poging tot grove humor,lukte niet,dan weer sentimentele shit,doet je nix.

Verhaal lijn draait bijna alleen om het redden van de wedding dress.

Mischien dat ie bij de categorie chick flick( ik vermoed dat dat dit is) en je een "chick" bent het soms lekker weg kijkt.

Zet ik liever het wel geslaagde bridesmaids op.

Onvoldoende.

Theunissen

Beetje je een mengeling van "Bridesmaids (2011)" meets "The Hangover (2009)" en dat laatste dan dit keer met alleen maar vrouwen.

Het verhaal is best flauw en hetzelfde geldt ook voor de platte humor (de meest komische is nog de bruid gespeeld door "Rebel Wilson", maar zij heeft eigenlijk maar een beperkte rol in het verhaal). Ook de originaliteit van het verhaal is ver te zoeken en het verhaal verloopt ook redelijk voorspelbaar. De uitvoering valt overigens nog wel mee en dat kwam vooral dankzij het aanblik van de fraaie vrouwen Kirsten Dunst, Lizzy Caplan en Isla Fisher. Dankzij hun kijkt deze film zich als man zijnde overigens wel lekker weg. Ze presteren overigens wel ondermaats en zijn ook geregeld irritant.

De doelgroep voor deze film is vrouwen en als man zijnde zul je buiten de fraaie vrouwen er weinig plezier aan beleven.

avatar van mikey

mikey

Allereerst wil ik zeggen dat deze film best realistisch is omdat de beverly hills 90210-generatie de irritantste is van alle generaties.. En deze film bewijst dat voortreffeluk. Verder niks meer te zeggen. Behalve:

Theunissen schreef:

dankzij het aanblik van de fraaie vrouwen Kirsten Dunst

Mjammie

avatar van Fryce

Fryce

• 1965 stemmen

Vond hem best grappig, hield mij wel vast.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Vermakelijk met wat alcohol op, maar verder.... tsa super verhaal natuurlijk

avatar van K. V.

K. V.

Hm, 'k had het allemaal wat grappiger verwacht, ze trokken soms zelf een beetje de dramatoer. Ondanks dat het grotendeels vrouwen zijn die we volgen, stoorde het me niet. Verder zag de film er prima uit en was de speelduur goed, niet te lang en niet te kort.

Leuk om eens gezien te hebben, maar een super grappige komedie is het toch niet geworden.

avatar van Malibu Stacy

Malibu Stacy

Deze film mag het genre komedie niet dragen, eerder wannabee komedie. De momenten die grappig moeten lijken liggen er te dik op, ik heb helaas niet een keer mijn mondhoeken kunnen optrekken. Flauw!

Voor een romcom is deze film niet eens zo heel voorspelbaar. De eerste circa twintig minuten komen de drie bruidsmeisjes als vreselijk naar en disfunctioneel over, waardoor de film vervelend wordt om naar te kijken, maar geleidelijk aan blijken ze toch, diep van binnen, over enig gevoel en fatsoen te beschikken. Dunst en vooral Kaplan stelen de show, terwijl Fishers personage vrij vlak blijft. Weinig echt goede grappen en dialogen, maar over het geheel genomen best komisch. Strak tempo ook en goede lengte.

avatar van très joliette

très joliette

wat een drakenfilm. rot karakakters, slaat werkelijk allemaal helemaal nergens op. absolute afrader om ooit te kijken.

avatar van Katniss

Katniss

Jeetje wat slecht. Ik d8 het gaat over een vrijgezellen feest, nee het gaat over ellende van die vrouwen.. Lekker boeiend, nee. Niemand was echt leuk om te zien, of speelde een leuke rol.. Nee. Stuk voor stuk slecht geacteerd. Ook niet eens leuk om gewoon een keer gezien te hebben, nee. Nee nee nee en nog eens nee..