menu

Film / Cast en crew / John C. Reilly

zoeken in:
Nog geen topic over John C. Reilly zag ik.

Eén van mijn favoriete acteurs. Dankzij Paul Thomas Anderson echt veel bewondering voor hem gekregen. Door zijn rollen in Hard Eight en Boogie Nights, maar vooral in Magnolia. De laatste tijd zoek ik wel vaker eens een film van hem op, blijkt het dat de beste man ook nog eens gigantisch grappig is en een geweldige stem heeft. Zijn rol als Dewey Cox vind ik dan ook briljant, maar eigenlijk heeft Reilly het nog nooit verkeerd gedaan bij mij en waarschijnlijk blijft dat ook wel zo.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://2.bp.blogspot.com/_i9CgT_J5QxQ/SFk5B0PnlFI/AAAAAAAABZU/qJq80ueAJdE/s400/john-c-reilly-20040909065944581-000.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

606
zag de man laatst in een film
Daar speelde hij een oplichter die op het einde opgelicht werd.
Ben de titel kwijt.

Vond John erg leuk acteren

combi
606 schreef:

Ben de titel kwijt.

Criminal (2004)

aardige acteur idd.

Pastichio Rocker
Hij heeft ook in de remake van Nattevagten (Night Watch) gespeeld, maar hij staat gek genoeg niet op de aftiteling. Voor de rest een verdienstelijk acteur. Casualties of War was toch zijn debuutfilm?

Pastichio Rocker schreef:
Casualties of War was toch zijn debuutfilm?

Ja, dat klopt

Een van de beste acteurs van het moment. Ik zou alleen wel willen dat hij weer eens wat anders dan komische rollen ging spelen.

Dat zou ik ook graag weer eens van hem zien inderdaad. Walk Hard is wel een aanrader als je die nog niet hebt gezien trouwens. Briljante parodie, geweldige muziek en vreselijk grappig.

Zijn bij(rol) in Gangs of New York mag er uiteraard ook wezen.

Coole acteur in films van PTA, maar voor de rest weinig van hem gezien.

kappeuter (crew)
Profiel van John C. Reilly door Cineville:
John C. Reilly: acteur in de periferie | Cineville

Gast
geplaatst: vandaag om 02:25 uur

geplaatst: vandaag om 02:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.