Tim & Eric's Billion Dollar Movie (2012)

geregisseerd door Tim Heidecker en Eric Wareheim
met Eric Wareheim, Tim Heidecker en John C. Reilly

Twee vrienden krijgen een miljard dollar om er de duurste film ooit mee te maken. Maar al snel verkwisten ze elk dubbeltje en zien ze hun dromen volledig in duigen vallen. Het bedrijf waar ze voor werken is boos op het tweetal, hun levens staan op het spel en ze ontvluchten de stad. Ze bedenken een manier om snel aan geld te komen; ze zien een mooie kans een een oud winkelcentrum vol zwervers nieuw leven in te blazen...

ErickZonderK
In Film > Nieuws > Tim & Eric's Billion Dollar Movie:

Deze toppic gaat over een film die ik zeker ga kijken als hij komt. Het is nu officieel: Tim & Eric's Billion Dollar Movie komt eraan. Het werd bekendgemaakt dat Tim & Eric samen aan een film gingen werken. Als je niet weet wie Tim & Eric zijn ik bedoel van Youtube. Van Tim & Eric's Awesome Show. Andere rollen zijn voor Zach Galifianakis, Jeff Goldblum en John C. Reilly. Dit wordt denk ik één van de grappigste films die ik ooit in m'n leven heb gezien. Het filmen is blijkbaar gestart, ik weet er niet veel van maar een releasedatum is nog niet bekendgemaakt. Wat lijkt jullie dit?

film is tegenvaller , wie een lange tv episode verwacht met de daarin gekende dingen komt bedrogen uit

avatar van panjoe
Ik ken de televisieserie niet, maar dit is echt met stip de slechtste film die ik in tijden heb gezien. Het acteerwerk is bagger, het script zo mogelijk nog slechter en de grappen zijn zo afschuwelijk dat die afschuwelijkheid het enige puntje van vermaak is - leedvermaak welteverstaan.

Was weer een tijd geleden dat ik zo een prul heb mogen aanschouwen.

avatar van 0o.
0o.
geweldige film

avatar van Fortune
panjoe schreef:

Haha, denk dat je dan de film op een hele verkeerde manier hebt bekeken. De humor is anti-humor waarin alles expres slecht is gemaakt. Als jij denkt dat ze een goede (normale) komedie wilden maken dan kom je inderdaad bedrogen uit. Alles is sarcastisch en ironisch en het acteerwerk uiteraard hetzelfde.

avatar van goongumpa
De serie is heeeeeel erg grappig.

Zit net weer in de serie... te lijp, te debiel, maar stiekem best wel slim gedaan. De film is iets te veel van het goede. Wareheim maakt alleraardigste videoclips (zie Beach House - Wishes, met Ray Wise). Heidecker is goed te pruimen als verantwoorde filmcriticus in On Cinema at the Cinema.

Nu nog een volledige Steve Brule-film!

It's been called a "classic comedy" and "greatest comedy" by Rottentomatoes. movie reviews. It's about a financial abyss that captures the main characters.

avatar van goongumpa
Ik moet af en toe nog lachen om Will Ferrell die onze hoofdpersonages dwingt om Top Gun twee keer integraal te bekijken alvorens ze aan het gesprek kunnen beginnen... Of John C. Reilly als Taquito... Geweldige cast, met ook nog Jeff Goldblum, Robert Loggia en Ray Wise. Ik maak er maar 3,5* van.
De serie Tim & Eric's Bedtime Stories, van tot nog toe 2 seizoenen, is bij wijlen ook geniaal.