Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

The Pool Boys (2011)

Alternatieve titel: American Summer

geregisseerd door J.B. Rogers
met Brett Davern, Efren Ramirez en Matthew Lillard

Alex Sperling (Davern) heeft een charmante en succesvolle neef, Roger (Ramirez). Alex raakt zijn zomer stageplaats kwijt en vliegt vervolgens naar Los Angeles om voor zijn neef te werken. Jammer genoeg is Roger niet de zakenman die hij wilde zijn - hij was gestopt met zijn studie op Harvard, en nu is hij werkzaam als een zwembadjongen. Een reeks ongelukken dwingt Alex en Roger om in het overweldigende herenhuis, van één van Rogers cliënten, escortzaken te beginnen.

avatar van kArIzMa_Movie
Production budget is 15 miljoen Amerikaanse dollars!

Trailer.

Hankieh
kArIzMa_Movie schreef:
Production budget is 15 miljoen Amerikaanse dollars!

Trailer.

Dat is toch niet veel? Toch?

Die verhaallijn klinkt echt waardeloos en compleet random...lol

avatar van De GeuS
Het is echt een standaard tiener komedie met af en toe een aardige grap. De leukste scenes zijn echter alleen aan de bijrol van Tom Arnold toebedeeld en dat is wat karig voor een film van 85 minuten; 2,5*

avatar van Skrean
Op zich wel aardig, wel vermaakt.

avatar van zyntex
Inderdaad een standaard tiener filmpje met natuurlijk hier en daar een paar siliconenboobies

Erg leuke film hoor, niets mis mee.

avatar van RickZ
Komedie zonder dikke lol maar wel leuk genoeg om uit te kijken. Zeker ook de meiden (sommige topless) zijn het kijken waard. Tienerlol (geen highschool), meer niet, maar leuk genoeg voor een krappe voldoende (6-).

avatar van erpunited
Komedie zonder echt flink gelachen te hebben. Probeert in de stijl van american pie grappig te zijn. Maar valt tegen. De dames zien er heerlijk uit en dat maakt de film het kijken waard. Het verhaal is niet geweldig en het acteerwerk is ook niet super. Houdt je van een simpele komedie met regelmatig wat naaktheid in beeld. Dan zit je bij deze film goed.

matige comedy met vreemde grappen en grollen die soms toch ook wel weer aardig waren. voor de rest stelde het allemaal bar weinig voor, maar aan de andere kant keek het ook wel weer aardig weg.

geen hoogvlieger maar aardig vermaak voor een saaie zondagochtend

2 sterren

avatar van Re73
uitgezet na 25 minuten (kan me niet heugen dat in lange tijd te hebben gedaan)zat me dood te ergeren.

Alles behalve origineel (American Pie-genre) en ik heb nauwelijks om het flauwe en ontoereikende verhaal kunnen lachen en dat was absoluut de bedoeling van de filmmakers. Meer valt er helaas niet te melden. Rick Z heeft het over topless, maar ik heb het nauwelijks voorbij zien komen.

avatar van schumacher
Twas me vooral te doen voor de schoon madammen in de film, al de rest interesseerde me nie .
Kan helemaal nie tippen aan american pie of hall pass etc.....
Ik heb nauwelijks tot nikske moeten lachen.
Verwacht dus nie veel van de film en kijk voor de konijnen in de film.

avatar van sakkediemus
Tussen de Amerikaanse komedies kom je al eens iets leuks tegen maar vaak toch ook tenenkrommend slechte films zoals deze.

Totaal ongrappig, nul komma nul feelgood en de meeste personages zijn behoorlijk irritant tot onuitstaanbaar.

Een heel magere 1 *.