menu

Film / Cast en crew / Scarlett Johansson

zoeken in:
Artifact
Scarlett killt haar in een fractie van een seconde.

Elk Amerikaans tijdschrift publiceert van die lijstjes. Scarlett staat dan meestal op nummer 1 of haalt toch minstens de top 3. Maar of dat nu zo belangrijk is... Zelf ligt ze er alvast niet van wakker, vorig jaar reageerde ze nog op zo'n resultaat met: "Je probeert sinds je tiende in de juiste films te zitten en goede acteerprestaties neer te zetten en dan wordt je verkozen voor de mooiste borsten; mijn moeder zal blij zijn..."
Afgezien daarvan blijf ik haar bloedmooi en supersexy vinden en dat heeft niet alleen met looks te maken maar ook met uitstraling, talent en precies die "down-to-earth" houding.
En moet ik nu Jessica Biel lelijk vinden? Natuurlijk niet want dat is ze niet, integendeel. De twee zijn trouwens goede vriendinnen.

Scoop schreef:
Elk Amerikaans tijdschrift publiceert van die lijstjes. Scarlett staat dan meestal op nummer 1 of haalt toch minstens de top 3. Maar of dat nu zo belangrijk is... Zelf ligt ze er alvast niet van wakker, vorig jaar reageerde ze nog op zo'n resultaat met: "Je probeert sinds je tiende in de juiste films te zitten en goede acteerprestaties neer te zetten en dan wordt je verkozen voor de mooiste borsten; mijn moeder zal blij zijn..."
Afgezien daarvan blijf ik haar bloedmooi en supersexy vinden en dat heeft niet alleen met looks te maken maar ook met uitstraling, talent en precies die "down-to-earth" houding.
En moet ik nu Jessica Biel lelijk vinden? Natuurlijk niet want dat is ze niet, integendeel. De twee zijn trouwens goede vriendinnen.

Ok, wil ik even op reageren... De meesten schudden wel zoiets uit hun mouw zoals Scarlett reageerde hoor...

Ja, da's waar, maar toch... Als je het hele interview leest dan zie je dat die zelfrelativering zich niet beperkt tot dat ene zinnetje.

nummervlinder schreef:
(quote)

Ok, wil ik even op reageren... De meesten schudden wel zoiets uit hun mouw zoals Scarlett reageerde hoor...

En hoe weet jij zo zeker dat zij dit doet? Vreemd om zij overtuigd negatief te reageren over iets waar je nauwelijks iets van af weet.

matthijs_013 schreef:
(quote)

En hoe weet jij zo zeker dat zij dit doet? Vreemd om zij overtuigd negatief te reageren over iets waar je nauwelijks iets van af weet.

Ik zeg niet dat ze dit doet, ik zeg alleen dat het zou kunnen. Ik bedoel het was precies zo'n sublieme reactie van haar, als je de échte fans (ik ook, maar niet zoals Scoop volgens mij, niet slecht bedoeld hoor ) moet geloven, terwijl ik vind dat iedereen wel zo zou reageren.

Een muzikaal nieuwsje en een volgend stapje in de muzikale carrière van Scarlett. Ze zal "special guest" zijn tijdens het openingsconcert van de reunietour van The Jesus and Mary Chain en misschien wordt die samenwerking nog wat verlengd voor de volgende concerten.
The Jesus and Mary Chain is de groep achter het bevreemdende Just like Honey op de eindgeneriek van Lost in Translation.

Meneer Bungel

kos

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=dWQSwobYAx8

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

.

Ik vind Scarlett Johansson de mooiste vrouw op aarde imo. Maar ik hoorde laatst verhalen dat ze wel een beetje verwend is. Ze wou naar een premiere komen op wat voorwaardes na zoals haar eigen visagiste 5000 euro per dag. En toen het filmfestival dit niet wou vergoeden kwam ze niet.

Zou ook een voorwendsel kunnen zijn om niet naar dat festival te hoeven gaan natuurlijk.

Kan, maar haar film ging daar in premiere zal eens wat meer erover opzoeken.

Actress Scarlett Johansson reportedly snubbed the premiere of her new film "Vicky Cristina Barcelona" at the Cannes Film Festival after movie executives refused to cater to her diva-like demands.

The "Lost In Translation" star was expected to walk the red carpet at Cannes on Saturday, but skipped the prestigious premiere in the midst of rumors that the production's distributors, executives in the French division of Warner Bros Films, denied her excessive and extravagant hospitality requests. The executives reportedly spent weeks negotiating with the blonde beauty's representatives.

bron: Scarlett Johansson Snubs Cannes Film Festival Premiere at The Insider - theinsider.com

speranza
Ze is erg mooi in The Island. Verder is het een genot om naar haar te kijken in Match Point en Vicky, Cristina, Barcelona.

Leuk, dat na bijna een jaar hier weer eens gepost wordt.

Zag haar net in Not that...etc etc, wat een mens! Uitstraling van hier tot Tokyo...

Ik vind het ook een toffe meid.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://image.guardian.co.uk/sys-images/Film/Pix/pictures/2008/08/07/woodyscarlett460.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

benni schreef:
Zag haar net in Not that...etc etc, wat een mens! Uitstraling van hier tot Tokyo...

In Lost in Translation misschien.

Hmm het is hier oorverdovend stil na de publicatie.

Volgens mij zijn ze echt. Voor haar is het balen dat ze die 'primeur' niet voor een film heeft kunnen bewaren, want dat betekent $$$... Hoewel een rechtszaak ook wel wat kan opbrengen natuurlijk.
Verder ziet ze er uiteraard goed uit .

Nooit wat in gezien. Vind haar echt helemaal niks, en daar brengen een paar naaktfotootjes geen verandering in.

Wel vraag ik me altijd af waarom al die beroemdheden naaktfoto's van zichzelf trekken, wetend dat er zoveel kans is dat het uitlekt... Geilen ze dan zo op zichzelf, zijn ze gewoon dom, of doet iedereen dat in zijn vrije tijd

Vaak on the road, op locatie, actrices hebben ook gewoon een partner/boy toy thuis zitten natuurlijk.

Ik denk dat het allemaal niet zo onschuldig is. Het komt haar echt niet slecht uit dat ze zo in de publiciteit komt, dus ik kan me zo voorstellen dat ze dit expres heeft laten lekken, om vervolgens de vermoorde onschuld uit te hangen.

SelmaDuim schreef:
Ik denk dat het allemaal niet zo onschuldig is. Het komt haar echt niet slecht uit dat ze zo in de publiciteit komt, dus ik kan me zo voorstellen dat ze dit expres heeft laten lekken, om vervolgens de vermoorde onschuld uit te hangen.
Hmm, dat zou me verbazen.
Met Iron Man en dergelijke is ze bij het grote publiek populairder dan ooit. Als ze voor de eerste keer uit de kleren gegaan zou zijn in een bioscoopfilm, zou ze wellicht heel wat geld verdiend hebben.
Herinner je die ophef voor The Island (waarin ze naakt zou gaan) niet meer?

herder
Oh wat erg, een naakte vrouw....wereld is in shock.
Ik zou het shockerender vinden als er juist geen naakte foto's van actrices bestonden

Gast
geplaatst: vandaag om 04:06 uur

geplaatst: vandaag om 04:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.