Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

Rough Night (2017)

Alternatieve titel: Girls Night Out

Komedie / Drama

geregisseerd door Lucia Aniello
met Scarlett Johansson, Zoë Kravitz en Kate McKinnon

Het verhaal volgt vijf beste vriendinnen van de middelbare school die zich jaren later herenigen voor een wild vrijgezellenfeest in Miami. Het feest neemt een donkere wending wanneer ze per ongeluk een mannelijke stripper doden. De vriendinnen worden gedwongen de koppen bij elkaar te steken om het ongeval te verbloemen.

avatar van jippie2010
Heb je de trailer gezien dan heb je de film gezien. Af en toe wat leuke momenten, maar al met al vrij matig. *2,5

avatar van Chelsea94
Vond het niet erg leuk. Vrouwenhumor is toch echt altijd minder dan films met mannen, zoals the hangover.
Het fake aussie accent was erg nep en overdreven.

avatar van pvl63
Slecht scenario, onrealistisch, slecht uitgewerkt, maar het laatste kwartier maakt de film nog een beetje te pruimen.

avatar van Rouge
Bijna alles is al gezegd, matige komedie met, geforceerde humor.

En altijd weer hetzelfde stel ‘vrienden’ een molllige die semi grof is, een getinte, een blond tutje, een alternatieve en jongensachtige/lesbienne. Erg ver van de werkelijkheid. Vriendengroepen zijn over het algemeen toch een stuk eender.

avatar van Rouge
...En de verloofde met de luier... niet grappig, echt totaal niet!! Ik vroeg me de hele tijd af, waarom???