Going in Style (2017)

3,08

Komedie / Misdaad

geregisseerd door Zach Braff
met Morgan Freeman, Michael Caine en Alan Arkin

Drie senioren verliezen hun pensioengeld waardoor ze het niet al te breed meer hebben. Op een dag besluiten ze dat ze er genoeg van hebben. Ze maken een plan om een bank te beroven. Het enige probleem is dat ze nog niet eens weten hoe ze een pistool moeten vasthouden.

38 BERICHTEN 13 MENINGEN
avatar van Chelsea94
Leuke film, doet me wat denken aan Last Vegas. Kijkt lekker weg, heeft grappige en serieuze momenten.

Een aardige film (voornamelijk door de acteurs) met af en toe een glimlach.

avatar van JJ_D
Ondanks de humoristische façade stelt ‘Going in style’ de vraag naar goed en kwaad in een wereld waarin individuen het slachtoffer worden van een onzichtbare boosaardigheid dat zich achter de halsstarrige logica van het grote kapitaal schuil houdt. Is dit – vanuit Hollywood, of all places – het begin van een revolutie?

Als film is en blijft ‘Going in style’ evenwel een miskleun. Michael Caine, Morgan Freeman en Alan Arkin spelen voor de zoveelste keer hun typetje. Het scenario vervalt niet helemaal in voorspelbaarheid, maar het script moet het desalniettemin hebben van voor de hand liggende kluchtigheid die amper op de lachspieren werkt. Een goed bedoelde komedie die niet goed binnenkomt dus.

Lees de volledige recensie hier.

Niet zo goed als het origineel Going in Style (1979) maar toch een voldoende. Ook nog kleine rollen van Matt Dillon , Christopher Lloyd en de eeuwig mooie Ann-Margret die ook al ruim de 70 is gepasseerd (76).

avatar van Rodger
leuke film, met prima acteurs..
voorspelbaar,.. maar een prima film.
3.0 ***

Vermakelijk filmpje.

avatar van keimpeS
Voorspelbare film, maar toch erg vermakelijk en de drie hoofdrolspelers tillen de film naar een hoger niveau met prima acteerwerk. Leuk tussendoortje!

avatar van Lakte
Hele vermakelijke film!! Leuk om Michael Caine weer in zo'n rol te zien!! (Door hem ging ik de film eigenlijk ook kijken). Ook erg leuk is dat de Doc uit Back To The Future een rolletje in de film heeft!!