Ghost in the Shell (2017)

3,10

Sciencefiction / Actie

geregisseerd door Rupert Sanders
met Scarlett Johansson, Michael Pitt en Takeshi Kitano

'Ghost in the Shell' volgt een unieke hybride cyborg, bekend als de Major, die leiding geeft aan de politie-eenheid Task Force Section 9. Deze eenheid heeft als doel de meest gevaarlijke criminelen en extremisten uit te schakelen. Ze worden vervolgens geconfronteerd met een vijand die het gemunt heeft op Hanka Robotic's cybertechnologie en deze probeert te vernietigen.

275 BERICHTEN 41 MENINGEN
geplaatst: 11 augustus, 14:08 uur [permalink]
Accoord, duidelijke uitleg/mening.
Ging me er trouwens meer om dat een film die het matig doet aan de kassa niet slecht hoeft te zijn(en vice versa), dus het financiële succes is voor mij niet allesbepalend aangaande kwaliteit. Een film als Blade Runner werd begin jaren tachtig wat meewarig ontvangen, en kreeg zijn sterke status vooral in de jaren er na. De eerste Rambo(First blood) was bijvoorbeeld in de bioscoop geen succes, maar pas na de videouitbreng, waardoor het tweede deel aan de kassa wel een succes werd. En zo zullen er vast wel meer voorbeelden zijn, als ik verder ga brainstormenâ˜ș.

geplaatst: 11 augustus, 14:24 uur [permalink]
Gewoon een jaartje of 10 wachten, al lijkt het me sterk dat deze film alsnog een cultfenomeen wordt.

avatar van johan_sb2
geplaatst: 12 augustus, 00:19 uur [permalink]
Zwolle84 schreef:

Ik was even bang dat ik gehackt ben, maar je hebt gewoon dezelfde avatar.

Jij had toch eerst een iets andere van dezelfde film?

avatar van Zwolle84
geplaatst: 12 augustus, 00:38 uur [permalink]
johan_sb2 schreef:

Jij had toch eerst een iets andere van dezelfde film?

Ja, andere uitsnede. Omdat de avatarhokjes op de profielpagina's veel groter gemaakt zijn paste die vorige niet meer.

avatar van david bohm
geplaatst: afgelopen woensdag om 18:56 uur [permalink]
Flitsend filmpje, het ziet er in het algemeen fraai uit en ook het verhaal is best onderhoudend en zelfs wel relevant. Toch blijft het voor mij weinig meeslepend. Misschien door het acteerwerk en echt indrukwekkende scenes zijn op de vingers van een hand te tellen.